Duyurular & Dokümanlar
Tez Dosyaları
Dosya İndir
Eğitim Bilgileri
2014 - 2020
2014 - 2020Doktora
İstanbul Ticaret Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), Türkiye
2014 - 2019
2014 - 2019Doktora
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Dr), Türkiye
2012 - 2014
2012 - 2014Yüksek Lisans
İstanbul Ticaret Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli), Türkiye
2007 - 2012
2007 - 2012Lisans
İstanbul Ticaret Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, İstatistik Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2020
2020Doktora
Öğrenen örgüt anlayışının ve entelektüel sermayenin, örgütsel ustalık ve örgütlerin girişimcilik yönelimi üzerindeki etkisi: Hizmet ve üretim sektörü yönetici algılarının karşılaştırmalı analizi
İstanbul Ticaret Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr)
2019
2019Doktora
Uluslararası pazarlama karması stratejilerinin ve Porter'ın Elmas modeli boyutlarının ihracatçı firmaların performanslarıyla ilişkisinin belirlenmesine yönelik bir araştırma
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Dr)
2014
2014Yüksek Lisans
Müşteri temelli marka denkliği unsurlarının tüketici satın alma niyeti üzerine etkisi: GSM sektöründe bir uygulama
İstanbul Ticaret Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli)
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
İşletme
Pazarlama
Yönetim ve Organizasyon
Akademik Unvanlar / Görevler
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorDoç. Dr.
İstanbul Ticaret Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
2019 - 2024
2019 - 2024Dr. Öğr. Üyesi
İstanbul Ticaret Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
2012 - 2019
2012 - 2019Araştırma Görevlisi
Yönetimsel Görevler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorBölüm Başkanı
İstanbul Ticaret Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorAkademik Danışman
Ticaret Odası, İstanbul Ticaret Odası, Gıda İhtisas Komitesi , Akademik Danışman
Verdiği Dersler
Doktora
Pazarlama Araştırmalarında İleri Teknikler
Marka Yönetim İlkeleri ve Stratejileri
Seminer
Pazarlamada İleri Araştırma
Yönetilen Tezler
2025
2025Yüksek Lisans
NETFLİX'İN TÜRK YAPIMLARININ GLOKAL BİR YAKLAŞIM OLARAK KÜRESEL İZLEYİCİ GÖZÜNDEN DEĞERLENDİRİLMESİ
Sağlam M. (Danışman)
A.GÖR(Öğrenci)
2024
2024Doktora
Stratejik yönetim çalışmalarının algılanan işletme performansına etkisinde işletme çevikliğinin aracı rolü: e-ticaret sektöründe bir araştırma
Sağlam M. (Danışman)
M.KÖSE(Öğrenci)
2024
2024Yüksek Lisans
Ürün Yerleştirme Üzerine Yapılmış Çalışmaların Bibliyometrik Analiz İle Değerlendirilmesi
Sağlam M. (Danışman)
R.SERBEST(Öğrenci)
2024
2024Yüksek Lisans
COVID-19 pandemisinin hedonik faydacı tüketim ile plansız satın almaya etkileri
Sağlam M. (Danışman)
A.BATUR(Öğrenci)
2024
2024Yüksek Lisans
Startuplarda Girişimsel Pazarlama Stratejileri Geliştirilmesinde Pazarlama Zekâsının Rolü
Sağlam M. (Danışman)
G.KARATAŞ(Öğrenci)
2024
2024Yüksek Lisans
Optik mağazalarda sunulan hizmet kalitesinin müşteri sadakatine etkisinin incelenmesi
Sağlam M. (Danışman)
İ.ŞENTÜRK(Öğrenci)
2024
2024Doktora
Nepotizmin örgütsel sessizlik üzerindeki etkisinde örgütsel adaletin aracı rolü: Havacılık bakım onarım örgütleri üzerine bir çalışma
Sağlam M. (Danışman)
O.BALCI(Öğrenci)
2024
2024Yüksek Lisans
Dijital pazarlamada yapay zekâ kullanımının değerlendirilmesi
Sağlam M. (Danışman)
E.BARULAY(Öğrenci)
2024
2024Yüksek Lisans
İran' da Türk giyim ürünlerinin satışı ve İranlı müşterilerin giyim endüstrisine ve Türk markalarına yönelik tutumun değerlendirilmesi
Sağlam M. (Danışman)
N.NOROUZI(Öğrenci)
2024
2024Yüksek Lisans
Hizmet Pazarlaması Açısından Hizmet Kalitesinin Tüketici Davranışsal Niyetlerine Etkisinin İncelenmesi:Optik Mağazalar Üzerine Bir Araştırma
Sağlam M. (Danışman)
S.BİRADLI(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
Sürdürülebilir tüketimin başarılmasında gönüllü sade yaşam tarzı yaklaşımının etkisinin incelenmesi üzerine bir araştırma
MEHMET S. (Danışman)
S.NACAR(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
Kurum içi girişimcilik faaliyetlerinin işletme performansı üzerindeki etkileri ve bir uygulama
Sağlam M. (Danışman)
A.DEMİR(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
Sürdürülebilir pazarlama ve sürdürülebilir ürünlere yönelik tüketici tutumlarının demografik özelliklere göre farklılığının incelenmesi
Sağlam M. (Danışman)
S.SULTAN(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
Sosyal medya reklamlarında yer alan fomo içeriklerinin tüketici davranışsal niyetlerine etkisi
Sağlam M. (Danışman)
S.YAHŞIELİ(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
Örgütsel özdeşleşmenin oluşumunda farklılıkların yönetimi ve örgüt kültürünün rolünün araştırılması
Sağlam M. (Danışman)
Z.ŞİFA(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
Katılım bankası iş görenlerinin iç müşteri açısından marka denkliği algılarının ölçümü: Kuveyt Türk katılım bankası örneği
Sağlam M. (Danışman)
E.HİLMİ(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
Uluslararası pazarlamada ulus markalaşmasının ve Turquality destek programının ülke rekabetçiliğine etkisi
Sağlam M. (Danışman)
T.KILIÇLI(Öğrenci)
2023
2023Doktora
Sürdürülebilir tüketim, çevresel farkındalık ve yaşam tarzı ilişkisi: Covid-19 kaynaklı küresel kriz dönemine yönelik bir araştırma
MEHMET S. (Danışman)
S.GÜNDOĞDU(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
Pazarlama denetimi: X denetim şirketi örneği üzerinden bir değerlendirme
Sağlam M. (Danışman)
B.ÜNAL(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Enneagram kişilik tiplerinin ve eğitim geliştirme faaliyetlerinin optik mağazalarda çalışan optisyenin satış performansına etkisi
MEHMET S. (Danışman)
F.KARTAL(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Fenomen pazarlamanın tüketici davranışı üzerine etkisi
MEHMET S. (Danışman)
D.YAVUZ(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Reklamda ünlü kullanımının tüketici davranışsal niyetlerine etkisinde marka aşkı ve marka itibarının seri aracılık etkisi
MEHMET S. (Danışman)
E.ABLAK(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Sürdürülebilir rekabet avantajı kazanılmasında inovasyon, pazarlama stratejileri ve dijitalleşme arasındaki ilişkinin incelenmesi
MEHMET S. (Danışman)
M.BURAK(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
An examination of the effect of social media marketing on customer-based brand equity: A study in Morocco
MEHMET S. (Danışman)
M.YASSIR(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Örgütlerde karanlık liderliğin ve duygusal emeğin, tükenmişlik sendromu ve öğrenilmiş çaresizlik üzerine etkisinin incelenmesi
MEHMET S. (Danışman)
K.NUR(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Birebir pazarlama ve deneyimsel pazarlama çabalarının tüketici davranışlarına etkisi: Deri ürün kullanıcıları üzerine bir araştırma
MEHMET S. (Danışman)
İ.KÖROĞLU(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Çevresel duyarlılığın, yeşil satın alma ve marka savunuculuğuna etkisi: Yeşil satın almanın aracı, demografik değişkenlerin düzenleyici rolünün incelenmesi
MEHMET S. (Danışman)
B.RESUL(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Referans pazarlama ve marka itibarı ile endüstriyel müşteri davranışları ilişkisinin incelenmesi
MEHMET S. (Danışman)
S.ESİN(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Examining the effects of social media influencers characteristics on brand equity and purchase intention
MEHMET S. (Danışman)
K.ES(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
İşletmelerin girişimcilik yönelimiyle ihracat yönelimi arasındaki ilişkinin değerlendirilmesi: Kuyumculuk sektörü üzerine bir araştırma
MEHMET S. (Danışman)
M.FATİH(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Siyasal pazarlamada tutundurma faaliyetlerinin, sosyal medyanın ve referans grupların Z kuşağı seçmen davranışı üzerindeki etkileri
MEHMET S. (Danışman)
Ü.ARSLAN(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Covıd-19 pandemi dönemi ve sonrasında tüketicilerin e-ticaret eğilimleri üzerine bir araştırma: İstanbul örneği
MEHMET S. (Danışman)
G.SARPKAYA(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Evaluation of the competitiveness of Sub-Saharan countries with porter's diamond model and investigation of the impact of Chinese investments on global competitiveveness
MEHMET S. (Danışman)
H.ALIO(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Hareketli ve ışıklı açık hava reklam ünitelerinin, marka farkındalığı, marka tercihi ve satın alma niyetine etkisi üzerine bir araştırma
MEHMET S. (Danışman)
F.EMİR(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Celebritylerin adını taşıyan markalarda marka yönetim süreci ve Eda Taşpınar markası örneği
MEHMET S. (Danışman)
A.BAŞELLİ(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
An investigation about the role of customer relationship marketing in customer acquisition and customer retention
MEHMET S. (Danışman)
S.EL(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Müşterilerin çevrimiçi alışveriş sitelerinde e-güven e-memnuniyet ve e-marka sadakat düzeylerinin tüketici davranış niyetlerine etkisi bir araştırma
MEHMET S. (Danışman)
M.JARRAR(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Hirose yöntemi ile marka değerinin belirlenmesi ve marka değeri ile şirket değeri arasındaki ilişkinin incelenmesi: Arçelik - Vestel ve Ford Otosan - Tofaş karşılaştırmas
MEHMET S. (Danışman)
G.CAN(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Covid-19 pandemi sürecinde ve endüstri 4.0 çerçevesinde tedarik zinciri uygulamalarının değerlendirilmesi: lojistik sektöründe bir uygulama
SAĞLAM M. (Danışman)
A.Pilikoğlu(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Covid-19 algılanan stresinin ve tehdidinin, çalışanların iş yaşam dengesi ve motivasyonu üzerindeki etkisi
MEHMET S. (Danışman)
B.YILMAZ(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
COVID 19 pandemi sürecinde ve Endüstri 4.0 çerçevesinde tedarik zinciri uygulamalarının değerlendirilmesi: Lojistik sektöründe bir uygulama
MEHMET S. (Danışman)
A.PİLİKOĞLU(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
The impact of digital media marketing on consumer behavior intention : The moderating role of brand trust
MEHMET S. (Danışman)
A.ENEHASSE(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Impact of customer relationship management on customer satisfaction of commercial banks of Mogadishu Somalia
MEHMET S. (Danışman)
M.ABDIRIZAK(Öğrenci)
Verdiği Kurs ve Eğitimler
2023 - 2023
2023 - 2023Perakende Market Zincirleri İçin Stratejik Pazarlama Yönetimi
Sürekli Eğitim Merkezi - Eğitim
Sağlam M.
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2024
2024Örgütsel Özdeşleşmenin Oluşumunda Farklılıkların Yönetimi ve Örgüt Kültürünün Rolü
Sağlam M., Yaratılmış Z. Ş.
Alanya Akademik Bakış
, cilt.8, sa.2, ss.656-670, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
2024Examination of the Effect of Consumer Comments on E-Commerce Sites on Continuance Intention to Online Shopping within the Scope of Social Exchange Theory
Habiboğlu Ö., Çelik Z., Sağlam M.
INTERNATIONAL JOURNAL OF ELECTRONIC BUSINESS , cilt.20, sa.1, ss.1-20, 2024 (Scopus)
2023
2023COMPARATIVE ANALYSIS OF BIBLIOMETRIC DATA SOURCES OF EMPIRICAL STUDIES IN THE CONTEXT OF TRADITIONAL, DIGITAL AND PHYGITAL MARKETING
Çelik Z., Özdemir O., Sağlam M., Uslu A.
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.45, sa.2, ss.180-212, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023Covid 19 Pandemisinin Yaşam Tarzındaki Değişim, Çevresel Farkındalık ve Sürdürülebilir Tüketim Üzerine Etkileri
Gündoğdu S., Sağlam M.
The Journal of International Scientific Researches
, cilt.8, sa.2, ss.183-203, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023ONLİNE MARKA DENEYİMİNİN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNDE MARKA GÜVENİ VE TUTUMUNUN DÜZENLEYİCİ ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Sağlam M.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.11, sa.1, ss.17-36, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023INVESTIGATION OF THE EFFECT OF BUYERS' RELATIONSHIPS WITH EACH OTHER ON THEIR OPINIONS ON THE BENEFITS OF SMARTPHONES BY UCINET SOCIAL NETWORK ANALYSIS
Çelik Z., Sağlam M., Uslu A.
Journal of research in business (online)
, cilt.8, sa.1, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023Bibliometric Analysis of Empirical Studies on Consumer Behavior in the Context of Seven Economic Theories
Sağlam M., Çelik Z., Yiğenoğlu K.
Journal of Management, Marketing and Logistics
, cilt.10, sa.1, ss.31-52, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023Fenomen Özelliklerinin Tekrar Satın Alma, Ağızdan Ağıza İletişim ve Daha Fazla Ödeme Niyetine Etkisinin İncelenmesi
Yavuz D., Sağlam M.
Süleyman Demirel Üniversitesi Vizyoner Dergisi
, cilt.14, sa.37, ss.296-313, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
2022INVESTIGATING THE IMPACTS OF CHINESE INVESTMENTS ON THE GLOBAL COMPETITIVENESS OF SUB-SAHARAN COUNTRIES
Alıo I. H., Sağlam M.
Journal of International Trade, Logistics and Law
, cilt.8, sa.2, ss.78-90, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022COVID-19 PANDEMİ DÖNEMİ VE SONRASINDATÜKETİCİLERİN E-TİCARET EĞİLİMLERİ ÜZERİNE BİRARAŞTIRMA
SARPKAYA G., SAĞLAM M.
İstanbul Ticaret Üniversitesi Girişimcilik Dergisi
, cilt.6, sa.12, ss.40-60, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022Reklamda Ünlü Kullanımının Tüketici Davranışsal Niyetlerine Etkisinde Marka Aşkı ve Marka İtibarının Seri Aracılık Etkisi
Ablak E., Sağlam M.
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.13, sa.3, ss.1143-1160, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022An Investigation of Mediator Roles and the Effects of Learning Organization Approach and Intellectual Capital on Organizational Ambidexterity and Organizations’ Entrepreneurial Orientation: A Comparison of the Service and Production Sectors
SAĞLAM M., İYİGÜN N.
Istanbul business research
, cilt.51, sa.1, ss.1-23, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022İşletmelerin girişimcilik yönelimiyle ihracat yönelimi arasındaki ilişkinin değerlendirilmesi: Kuyumculuk sektörü üzerine bir araştırma
SAĞLAM M., SARI M. F.
Kesit Akademi Dergisi , cilt.8, sa.30, ss.543-569, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022KEY THEMES IN BRAND REPUTATION RESEARCH: A BIBLIOMETRIC ANALYSIS WITH VOSVIEWER SOFTWARE
SAĞLAM M.
Research Journal of Business and Management , cilt.9, sa.1, ss.1-12, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022Examining the Relationship Between Reference Marketing, Brand Reputation and Industrial Customer Behaviors: The Mediating Role of Brand Reputation
TAY S. E. N., SAĞLAM M.
International Journal of Business Marketing and Management (IJBMM) , cilt.7, sa.1, ss.46-64, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022Siyasal Pazarlamada Tutundurma Faaliyetlerinin, Sosyal Medyanın ve Referans Grupların Z Kuşağı Seçmen Davranışı Üzerindeki Etkileri
ARSLAN Ü., SAĞLAM M.
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.13, sa.1, ss.450-474, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022AN EXAMINATION OF THE EFFECT OF SOCIAL MEDIA MARKETING ON CUSTOMER BASED BRAND EQUITY: A STUDY IN MOROCCO
SAĞLAM M., CHAKNAN M. Y.
Eurasian Journal of Researches in Social and Economics , cilt.9, sa.1, ss.94-115, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
2021Examining The Effects Of Social Media Influencers’ Characteristics On Brand Equity And Purchase Intention
ES-SAFİ K., SAĞLAM M.
International Journal of Education & Social Sciences (IJESS) , cilt.2, sa.12, ss.339-356, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021Sürdürülebilir rekabet avantajı kazanılmasında inovasyon, pazarlama stratejileri ve dijitalleşme arasındaki ilişkinin incelenmesi
SAĞLAM M., İNAN M. B.
Business, Economics and Management Research Journal , cilt.4, sa.2, ss.118-137, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021The Effects of E-Satisfaction, E-Brand Loyalty and E-Trust Levels on Consumer Behavioral Intentions: A Study on Online Shoppers in Turkey
SAĞLAM M., JARRAR M.
Journal of International Trade, Logistics and Law
, cilt.7, sa.2, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021THE IMPACT OF HOFSTEDE’S CULTURAL DIMENSIONS ON CONSUMER BEHAVIOUR INTENTIONS
SAĞLAM M., ABDULLAHİ M. D.
International Journal of Commerce and Finance
, cilt.7, sa.2, ss.140-164, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021REKLAMLARDA İKNA MODELLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ VE SEKTÖREL UYGULAMA ÖRNEKLERİ
GÜNDOĞDU S., SAĞLAM M.
HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES
, cilt.4, sa.2, ss.123-153, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021Hirose Yöntemi ile Marka Değerinin Belirlenmesi ve Marka Değeri ile Şirket Değeri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: ArçelikVestel ve Ford Otosan-Tofaş Karşılaştırması
CAN G., SAĞLAM M.
Journal of Current Researches on Business and Economics
, cilt.11, sa.1, ss.109-128, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021İŞLETMELERDE GELECEĞİN VİZYONU OLARAK DİJİTAL DÖNÜŞÜMÜN GERÇEKLEŞTİRİLMESİ VE DİJİTAL DÖNÜŞÜM ÖLÇEĞİNİN TÜRKÇE UYARLAMASI
SAĞLAM M.
Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.20, sa.40, ss.395-420, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021COVID-19 Algılanan Stres ve Tehdidinin, Çalışanların İş Yaşam Dengesi ve Motivasyonu Üzerindeki Etkisi
YILMAZ B., SAĞLAM M.
Akademik Araştırmalar ve Çalışmalar Dergisi
, cilt.13, sa.25, ss.518-538, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021The Effect of Customer Relationship Marketing in Customer Retention and Customer Acquisition
SAĞLAM M., El Montaser S.
International Journal of Commerce and Finance
, cilt.7, sa.1, ss.191-201, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021Covid-19 Pandemi Sürecinde Tüketici Davranışları ve E-Ticaretteki Değişimler
HACIALİOĞLU A. B., SAĞLAM M.
Medya ve Kültürel Çalışmalar Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.16-29, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021COVID-19 döneminde algılanan tehdit, kaygı ve dürtüsel satın alma ilişkisinde algılanan duyarlılığın ve ciddiyetin moderatör rolü
SAĞLAM M., TAVMAN E. B.
Business and Management Studies: An International Journal
, cilt.9, sa.2, ss.673-693, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021Covid 19 Döneminde Algılanan Tehdit, Algılanan Ciddiyet ve Kendini İzole EtmeNiyetinin Dürtüsel Satın Alma Üzerindeki Etkisi: Bir Seri Aracılık Modeli İncelemesi
SAĞLAM M., TAVMAN E. B.
İşletme Araştırmaları Dergisi
, cilt.13, sa.3, ss.2256-2271, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
2020Covid 19 Pandemi Sürecinde ve Endüstri 4.0 Çerçevesinde Tedarik Zinciri Uygulamalarının Değerlendirilmesi: Lojistik Sektöründe Bir Uygulama
Pilikoğlu A., SAĞLAM M.
Journal of Current Researches on Social Sciences
, cilt.10, sa.4, ss.853-866, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020Celebritylerin Adını Taşıyan Markalarda Marka Yönetim Süreci ve Eda Taşpınar Markası Örneği
Başelli A., SAĞLAM M.
Journal of Current Researches on Business and Economics , cilt.10, sa.2, ss.187-202, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020PORTER ELMAS MODELİ BOYUTLARININ VE DİJİTAL DÖNÜŞÜMÜN ULUSLARARASI PAZARLAMA KARMASI STRATEJİLERİNE ETKİSİ
SAĞLAM M.
Academic Review of Humanities and Social Sciences
, cilt.3, sa.2, ss.315-349, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020ÖRGÜTSEL USTALIĞIN GİRİŞİMCİLİK YÖNELİMİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: HİZMET VE ÜRETİM SEKTÖRÜ KARŞILAŞTIRMASI
SAĞLAM M.
INTERNATIONAL JOURNAL OF ECONOMICS, BUSINESS AND POLITICS
, cilt.4, sa.2, ss.421-440, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020The Impact of Digital Media Advertising on Consumer Behavior Intention: The Moderating Role of Brand Trust
Enehasse A., SAĞLAM M.
Journal of Marketing and Consumer Research
, sa.68, ss.22-32, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020AVM ATMOSFERİ UNSURLARININ ALIŞVERİŞ DEĞERİ VE TÜKETİCİLERİN ALIŞVERİŞ DAVRANIŞ BİÇİMLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: ALIŞVERİŞ DEĞERİNİN ARACI ROLÜNÜN İNCELENMESİ
SAĞLAM M.
Akademik Araştırmalar ve Çalışmalar Dergisi
, cilt.12, sa.22, ss.298-321, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020The Impact of CRM on Customer Satisfaction of Commercial Banks in Mogadishu Somalia
Abdi M. A., SAĞLAM M.
International Journal of Innovative Research and Advanced Studies
, cilt.7, sa.4, ss.240-246, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
2019FİRMA VE YÖNETİCİ ÖZELLİKLERİNE GÖRE İHRACAT PERFORMANS DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ: İSTANBUL İLİ İHRACATÇI FİRMALAR ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
SAĞLAM M.
YILDIZ SOCIAL SCIENCE REVIEW , cilt.5, sa.1, ss.85-102, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
2019ULUSLARARASI PAZARLAMA KARMASI STRATEJİLERİNİN İHRACAT PERFORMANSI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: SEKTÖRLER ARASI KARŞILAŞTIRMA
SAĞLAM M., PİRTİNİ S.
Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.18, sa.35, ss.433-459, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
2019Ürün Yerleştirmeye Yönelik Tutumun Marka Farkındalığı Üzerindeki Etkisinde Marka Deneyiminin Aracı Rolünün İncelenmesi: Fi Dizisi Örneği
SAĞLAM M., AVCI İ.
Connectist: İstanbul University Journal of Communication Sciences (Online)
, cilt.0, sa.57, ss.125-154, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
2019The Mediating Role of Organizational Identification on the Relationshıp between Job Satisfaction and Organizational Citizenship Behavior: A Research in the Finance Industry
Arıkoğlu E., İYİGÜN N. Ö., SAĞLAM M.
International Journal of Commerce and Finance
, cilt.5, sa.1, ss.92-101, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
2019The Research on the Voice and Silence Behaviours of Iranian and Turkish Employees According to Their Demographic Characteristics
ÜLGEN B., SAĞLAM M., BAZARGANİ S. M.
Ege Akademik Bakış
, cilt.19, sa.2, ss.205-220, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
2018İşkoliklik ve İşten Ayrılma Niyeti Arasındaki İlişkide İş Yaşam Dengesinin Aracılık Rolü
YAVUZ N., SAĞLAM M.
İşletme Araştırmaları Dergisi
, cilt.10, sa.4, ss.922-952, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
2018ÖĞRENCİLERİN KARİYER TERCİHLERİNE GÖRE KİŞİLİK ÖZELLİKLERİNİN KARİYER DEĞERLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: İŞLETME LİSANS BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
YAVUZ N., SAĞLAM M., ÜLGEN B.
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.21, sa.40, ss.457-496, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
2017A RESEARCH INTO THE RELATIONSHIP BETWEEN TYPE A PERSONALITY AND EMOTIONAL INTELLIGENCE IN LEADERSHIP DEVELOPMENT
İNCEBACAK G., SAĞLAM M.
International Journal of Commerce and Finance
, cilt.3, sa.1, ss.59-70, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
2016Marka Güveni ve Marka Bağlılığının Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi: Akıllı Telefon Pazarında Bir Araştırma
ÇEÇEN SAĞLAM B., SAĞLAM M.
International Journal of Research in Businessand Social Science , cilt.5, sa.5, ss.34-43, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
2016MANAGERS’ PERSONALITY TRAITS OVER MANAGEMENT STYLES AND DECISION-MAKING STYLES
ÜLGEN B., SAĞLAM M., TUĞSAL T.
International Journal of Commerce and Finance
, cilt.2, sa.1, ss.125-136, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
2016A COMPREHENSIVE ANALYSIS OF INTER-RELATIONSHIPS AMONG OVERALL SERVICE QUALITY, TRUST, SATISFACTION AND LEARNER’S LOYALTY WITHIN THE SUPPORTIVE VOCATIONAL EDUCATION AND TRAINING
YILDIRIM F., ÇENGEL Ö., DEMİRLİ C., BİÇER A. A., SAĞLAM M.
International Journal of Commerce and Finance
, cilt.2, sa.1, ss.103-111, 2016 (Hakemli Dergi)
2014
2014ÖRGÜT KÜLTÜRÜNÜN ÖRGÜTE BAĞLILIK ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: BİR PERAKENDE İŞLETMESİ ÇALIŞANLARI ÜZERİNDE ARAŞTIRMA
TAMER İ., İYİGÜN N. Ö., SAĞLAM M.
KAFKAS ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ ve İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.5, sa.8, ss.187-202, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2024
2024Exploring the relationship between climate change and consumer behaviour: A bibliometric analysis and visual mapping using VOSviewer
Sağlam M.
17th Eurasian Conference on Language and Social Sciences, Girne, Kıbrıs (Kktc), 30 - 31 Temmuz 2024, ss.129-139, (Tam Metin Bildiri)
2024
2024Review of Studies on Chatbots in Marketing Field: Insights from Bibliometric Analysis with VOSviewer
Sağlam M.
17th Eurasian Conference on Language and Social Sciences, Girne, Kıbrıs (Kktc), 30 - 31 Temmuz 2024, ss.191-201, (Tam Metin Bildiri)
2024
2024LUXURY BRANDS, MARKETING ETHICS AND CONSUMER ETHICS: A BIBLIOMETRIC ANALYSIS
Sağlam M.
1.INTERNATIONAL ÜSKÜDAR SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Temmuz 2024, ss.872-884, (Tam Metin Bildiri)
2024
2024WHY DO CONSUMERS COMPLAIN? A BIBLIOMETRIC REVIEW ON COMPLAINING BEHAVIOR
Sağlam M.
1.INTERNATIONAL ÜSKÜDAR SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Temmuz 2024, ss.885-895, (Tam Metin Bildiri)
2023
2023Cittaslow Movement on Tourism Marketing: A Bibliometric Analysis of Studies on WoS Database
SAĞLAM M.
IWACT – 2023 7 TH INTERNATIONAL WEST ASIA CONGRESS OF TOURISM RESEARCH, ÜSKÜP, Makedonya, 08 Haziran 2023, (Özet Bildiri)
2023
2023DETERMINANTS OF CONTINUANCE AND PURCHASE INTENTIONS FOR E-GROCERY MOBILE APPLICATIONS: AN APPROACH BASED ON TAM AND EXPECTATION CONFIRMATION MODEL
SAĞLAM M.
EJSER 11th INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON SOCIAL SCIENCES, Lausanne, İsviçre, 20 Mayıs 2023, (Özet Bildiri)
2022
2022ONLİNE MARKA DENEYİMİNİN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNDE MARKA GÜVENİ VE MARKA TUTUMUNUN DÜZENLEYİCİ ETKİSİ
SAĞLAM M.
6. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi, BODRUM, Türkiye, 13 Mayıs 2022, ss.264-265, (Özet Bildiri)
2021
2021BİREBİR PAZARLAMA VE DENEYİMSEL PAZARLAMA ÇABALARININ TÜKETİCİ DAVRANIŞLARINA ETKİSİ: DERİ ÜRÜN KULLANICILARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
KÖROĞLU İ., SAĞLAM M.
ULUSLARARASI EGE BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR SEMPOZYUMU, Türkiye, 25 - 26 Aralık 2021, ss.61-63, (Özet Bildiri)
2021
2021Çevresel Duyarlılığın, Yeşı̇l Satın Alma ve Marka Savunuculuğuna Etkı̇si
EROL B. R., SAĞLAM M.
12. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi (UBAK), Ankara, Türkiye, 17 - 18 Aralık 2021, ss.88, (Özet Bildiri)
2021
2021TÜKETİCİLERİN REKLAMDAKİ FİYAT BİLGİSİNE KARŞI ŞÜPHECİLİĞİNİN ÖZEL GÜN İNDİRİMLERİ KAPSAMINDA İNCELENMESİ
SAĞLAM M.
11. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi UBAK, Ankara, Türkiye, 20 - 21 Ağustos 2021, ss.138-148, (Tam Metin Bildiri)
2021
2021Futbol Takımı Sponsor Markalarının, Taraftarların Marka Tercihi ve Marka Değiştirme Davranışları Üzerindeki Etkisi: Türkiye'deki 4 Büyük Futbol Takımı Üzerine Nitel Bir Araştırma
SAĞLAM M.
Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Bilimleri Sempozyumu-USVES, 4 - 05 Eylül 2021, (Tam Metin Bildiri)
2021
2021COVID-19 ALGILANAN STRES VE TEHDİDİNİN, ÇALIŞANLARIN İŞ YAŞAM DENGESİ VE MOTİVASYONU ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
YILMAZ B., SAĞLAM M.
EUROASIA SUMMIT Congress on Scientific Researches and Recent Trends-8, Zambales, Filipinler, 2 - 04 Ağustos 2021, (Özet Bildiri)
2021
2021HİROSE YÖNTEMİ İLE MARKA DEĞERİNİN BELİRLENMESİ VE MARKA DEĞERİ İLE ŞİRKET DEĞERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ: ARÇELİK -VESTEL VE FORD OTOSAN -TOFAŞ KARŞILAŞTIRMASI
Can G., SAĞLAM M.
13th ICoSReSSE International Conference of Strategic Research in Social Science and Education, Antalya, Türkiye, 26 - 29 Mayıs 2021, ss.97-98, (Özet Bildiri)
2020
2020AN INVESTIGATION THE ROLE OF CUSTOMER RELATIONSHIP MARKETING IN CUSTOMER ACQUISITION AND CUSTOMER RETENTION
EL MONTASER S., SAĞLAM M.
12th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education, 10 - 13 Aralık 2020, ss.93, (Özet Bildiri)
2020
2020COVİD 19 PANDEMİ SÜRECİNDE VE ENDÜSTRİ 4.0 ÇERÇEVESİNDE TEDARİK ZİNCİRİ UYGULAMALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ: LOJİSTİK SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA
PİLİKOĞLU A., SAĞLAM M.
12th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education, 10 - 13 Aralık 2020, (Tam Metin Bildiri)
2020
2020Celebritylerin Adını Taşıyan Markalarda Marka Yönetim Süreci Ve Eda Taşpınar Markası Örneği
BAŞELLİ A., SAĞLAM M.
12th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education, 10 - 13 Aralık 2020, (Tam Metin Bildiri)
2020
2020AVM ATMOSFERİ UNSURLARININ ALIŞVERİŞ DEĞERİ VE TÜKETİCİLERİN ALIŞVERİŞ DAVRANIŞ BİÇİMLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: ALIŞVERİŞ DEĞERİNİN ARACI ROLÜNÜN İNCELENMESİ
Sağlam M.
AVM ATMOSFERİ UNSURLARININ ALIŞVERİŞ DEĞERİ VE TÜKETİCİLERİN ALIŞVERİŞ DAVRANIŞ BİÇİMLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: ALIŞVERİŞ DEĞERİNİN ARACI ROLÜNÜN İNCELENMESİ, 01 Kasım 2020, cilt.12, ss.298-321, (Tam Metin Bildiri)
2019
2019ÖĞRENEN ÖRGÜT ANLAYIŞININ ÖRGÜTSEL USTALIK ÜZERİNDEKİ ETKİSİNDE ENTELEKTÜEL SERMAYENİN ARACI ROLÜ: HİZMET VE ÜRETİM SEKTÖRÜ KARŞILAŞTIRMASI
SAĞLAM M., İYİGÜN N. Ö.
6. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, 1 - 03 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)
2018
2018SOSYAL MEDYA REKLAM DEĞERİNİN REKLAMLARA YÖNELİK TUTUM VE FİRMA SAYFASINA KATILMA NİYETİNE ETKİSİ: FACEBOOK ÖRNEĞİ
SAĞLAM M.
8th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education (ICoSReSSE) 2018, VİYANA, Avusturya, 11 - 13 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)
2015
2015YÖNETİCİLERİN ETİK LİDERLİK DAVRANIŞLARININ ÇALIŞANLARIN İŞ TATMİNİ, ÖRGÜTSEL GÜVEN VE İŞTEN AYRILMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: KAMU SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMA
İYİGÜN N. Ö., SAĞLAM M., GÜMÜŞ A.
3. Örgütsel Davranış Kongresi, Tokat, Türkiye, 6 - 07 Kasım 2015, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2025
2025RETRO PAZARLAMA ÜZERİNE YAPILMIŞ ULUSAL VE ULUSLARARASI LİTERATÜRDEKİ ÇALIŞMALARIN BİBLİYOMETRİK ANALİZİ
Sağlam M., Irmak G.
Pazarlama Alanında Uluslararası Araştırmalar –III , Ahmet Buğra Hamşıoğlu, Editör, Eğitim Yayınevi, Ankara, ss.125-142, 2025
2024
2024Sürdürülebilir Tüketime Yönelik Tüketici Tutumları: Demografik Özellikler Açısından Bir İnceleme
Mutlu S. S., Sağlam M.
SOSYAL BİLİMLERDE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK ÇALIŞMALARI, Doç. Dr. Yunus ÖZCAN, Editör, Hiper Yayın, İstanbul, ss.203-224, 2024
2023
2023Sürdürülebilir İklim Değişikliği Yönetimi ve Yeni Tüketici Davranışı Dinamikleri
Sağlam M.
Teorik ve Uygulamalı SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK ÇALIŞMALARI Pazarlama ve Üretim Yönetimi, KOÇAK Ahmet, Editör, Nobel Yayıncılık, İstanbul, ss.158-170, 2023
2023
2023Pazarlama Denetimi
SAĞLAM M.
Pazarlamada Güncel Yaklaşımlar 2, Yıldız Salih, Editör, Gazi Kitabevi, İstanbul, ss.175-196, 2023
2021
2021YENİ DÖNEM PAZARLAMA İLETİŞİMİ YAKLAŞIMLARI
Sağlam M. (Editör)
Kriter Yayınevi, İstanbul, 2021
2021
2021TURİZM SEKTÖRÜNDE ŞEHİR PAZARLAMASI
SAĞLAM M.
TURİZM SEKTÖRÜNDE PAZARLAMA PARADİGMALARI, Özdemir Osman, Editör, Gazi Kitabevi, İstanbul, ss.41-75, 2021
2021
2021Dijital ve Mobil Pazarlama Bağlamında İzinli Pazarlamayı Yeniden Düşünmek
SAĞLAM M.
İŞLETME BİLİMİNDE KURAMSAL VE PRATİK PAZARLAMA KONULARI, KARABULUT ŞAHİN, Editör, Gazi Kitabevi, İstanbul, ss.171-198, 2021
2019
2019İHRACAT PERFORMANSI (Uluslararası Pazarlama Stratejileri, Rekabet ve Dijital Dönüşüm Yönlü Bir Yaklaşım)
SAĞLAM M.
Beta Yayıncılık, İstanbul, 2019
2019
2019Bilgi Çağında Değişen Tüketici Davranışları ve Pazarlama İletişimi Yönetimi
Sağlam M.
Bir Değer Aracı Olarak Bilgi-Disiplinler Arası Güncel Yaklaşımlar, Yunus Özcan,Gencay Karakaya, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.153-170, 2019
2016
2016İşgören Sessizliği ve Sesliliği
SAĞLAM M.
Örgüt Yönetiminde Duygular, BELİZ ÜLGEN, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.121-140, 2016
2015
2015Marka Denkliği Unsurlarının Tüketici Satın Alma Niyetine Etkisi
SAĞLAM M.
Türkiye Alim Kitapları OmniScriptum GmbH Co.KG, 2015
Diğer Yayınlar
2025
2025TEKSTİL SEKTÖRÜNÜN GELECEĞİ: MEVCUT DURUM DEĞERLENDİRMESİ VE GELECEK ÖNGÖRÜLERİ
Sağlam M., Baran Ş.
Teknik Rapor, ss.1-88, 2025
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam Ediyorİstanbul Ticaret Üniversitesi Girişimcilik Dergisi
Editör
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorTurkish Journal of Marketing Research (TUJOMR)
Editör
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Mayıs 2025
Mayıs 2025Journal of research in business (online)
Hakemli Bilimsel Dergi
Nisan 2025
Nisan 2025Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Nisan 2025
Nisan 2025INTERNATIONAL JOURNAL OF MARKETING, COMMUNICATION AND NEW MEDIA
ESCI Kapsamındaki Dergi
Mart 2025
Mart 2025Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Mart 2025
Mart 2025Journal of Marketing Analytics
ESCI Kapsamındaki Dergi
Kasım 2024
Kasım 2024Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Kasım 2024
Kasım 2024Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Ekim 2024
Ekim 2024Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Ekim 2024
Ekim 2024Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Ekim 2024
Ekim 2024Turkish Business Journal
Hakemli Bilimsel Dergi
Eylül 2024
Eylül 2024Sosyal Mucit Academic Review
Hakemli Bilimsel Dergi
Eylül 2024
Eylül 2024Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Eylül 2024
Eylül 2024Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Temmuz 2024
Temmuz 2024Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Temmuz 2024
Temmuz 2024Current Research in Social Sciences
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Mayıs 2024
Mayıs 20241.Uluslararası Liderlik Ve Girişimcilik Sempozyumu
Bildiri (Özet)
Şubat 2024
Şubat 2024Environmental Research and Technology
SCI-E Kapsamındaki Dergi
Ocak 2024
Ocak 2024Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Ekim 2023
Ekim 2023INTERNATIONAL JOURNAL OF ELECTRONIC FINANCE
SCI-E Kapsamındaki Dergi
Ekim 2023
Ekim 2023INTERNATIONAL JOURNAL OF ELECTRONIC BUSINESS
SCI-E Kapsamındaki Dergi
Eylül 2023
Eylül 2023Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Ağustos 2023
Ağustos 2023INTERNATIONAL JOURNAL OF MARKET RESEARCH
SSCI Kapsamındaki Dergi
Haziran 2023
Haziran 2023Sakarya Üniversitesi İşletme Enstitüsü Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Mayıs 2023
Mayıs 2023Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Nisan 2023
Nisan 2023Journal of Marketing Analytics
ESCI Kapsamındaki Dergi
Mart 2023
Mart 2023MARKETING AND MANAGEMENT OF INNOVATIONS
ESCI Kapsamındaki Dergi
Mart 2023
Mart 2023SÜLEYMAN DEMIREL ÜNIVERSITESI VIZYONER DERGISI
Hakemli Bilimsel Dergi
Şubat 2023
Şubat 2023Equinox Journal of Economics Business and Political Studies
Hakemli Bilimsel Dergi
Şubat 2023
Şubat 2023INTERNATIONAL JOURNAL OF ELECTRONIC FINANCE
SCI-E Kapsamındaki Dergi
Şubat 2023
Şubat 2023INTERNATIONAL JOURNAL OF ELECTRONIC FINANCE
SCI-E Kapsamındaki Dergi
Ocak 2023
Ocak 2023Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Ocak 2023
Ocak 2023Journal of Marketing Analytics
ESCI Kapsamındaki Dergi
Aralık 2022
Aralık 2022Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Kasım 2022
Kasım 2022ADVANCES IN HOSPITALITY AND TOURISM RESEARCH (AHTR)
ESCI Kapsamındaki Dergi
Kasım 2022
Kasım 2022Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Ekim 2022
Ekim 2022Bucak İşletme Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Eylül 2022
Eylül 2022Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Eylül 2022
Eylül 2022Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Eylül 2022
Eylül 2022INTERNATIONAL JOURNAL OF CONSUMER STUDIES
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ağustos 2022
Ağustos 2022Alanya Akademik Bakış
Hakemli Bilimsel Dergi
Ağustos 2022
Ağustos 2022Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Ağustos 2022
Ağustos 2022Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Ağustos 2022
Ağustos 2022JOEEP: Journal of Emerging Economies and Policy
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Temmuz 2022
Temmuz 2022The International Journal of Economic and Social Research
Hakemli Bilimsel Dergi
Haziran 2022
Haziran 2022INTERNATIONAL JOURNAL OF CONSUMER STUDIES
Hakemli Bilimsel Dergi
Haziran 2022
Haziran 2022SÜLEYMAN DEMIREL ÜNIVERSITESI VIZYONER DERGISI
Hakemli Bilimsel Dergi
Haziran 2022
Haziran 2022Equinoks Journal of Economics Business and Political Studies
Hakemli Bilimsel Dergi
Haziran 2022
Haziran 2022International Journal of Management Economics and Business
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Haziran 2022
Haziran 2022Aksaray Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Mayıs 2022
Mayıs 2022Nişantaşı Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Mayıs 2022
Mayıs 2022Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Mayıs 2022
Mayıs 2022Fenerbahçe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Mayıs 2022
Mayıs 2022SÜLEYMAN DEMIREL ÜNIVERSITESI VIZYONER DERGISI
Hakemli Bilimsel Dergi
Nisan 2022
Nisan 2022Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Mart 2022
Mart 2022Uluslararası Hukuk ve Sosyal Bilim Araştırmaları Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Şubat 2022
Şubat 2022Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Ocak 2022
Ocak 2022Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Ocak 2022
Ocak 2022Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Ocak 2022
Ocak 2022JOURNAL OF TOURISMOLOGY
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Aralık 2021
Aralık 2021Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Aralık 2021
Aralık 2021Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Aralık 2021
Aralık 2021Dicle Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Kasım 2021
Kasım 2021Journal of Applied and Theoretıcal Social Sciences (JATSS)
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Kasım 2021
Kasım 2021Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Ekim 2021
Ekim 2021Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Ekim 2021
Ekim 2021TURKIYE ILETISIM ARASTIRMALARI DERGISI-TURKISH REVIEW OF COMMUNICATION STUDIES
ESCI Kapsamındaki Dergi
Ağustos 2021
Ağustos 2021TRT Akademi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Temmuz 2021
Temmuz 2021International Journal of Commerce & Finance
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Temmuz 2021
Temmuz 2021Journal of International Trade, Logistics and Law
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Temmuz 2021
Temmuz 2021Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Temmuz 2021
Temmuz 2021ADVANCES IN HOSPITALITY AND TOURISM RESEARCH (AHTR)
Hakemli Bilimsel Dergi
Haziran 2021
Haziran 2021Nişantaşı Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Nisan 2021
Nisan 2021Hitit Sosyal Bilimler Dergisi (Online)
Hakemli Bilimsel Dergi
Nisan 2021
Nisan 2021Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Şubat 2021
Şubat 2021The Journal of International Scientific Researches
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Şubat 2021
Şubat 2021Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Aralık 2020
Aralık 2020ADVANCES IN HOSPITALITY AND TOURISM RESEARCH (AHTR)
ESCI Kapsamındaki Dergi
Aralık 2020
Aralık 2020Karadeniz Teknik Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Ağustos 2020
Ağustos 2020İstanbul Ticaret Üniversitesi Girişimcilik Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Ağustos 2020
Ağustos 2020ISTANBUL BUSINESS RESEARCH
ESCI Kapsamındaki Dergi
Haziran 2020
Haziran 2020Academic Review of Humanities and Social Sciences
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Nisan 2020
Nisan 2020Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Nisan 2020
Nisan 2020Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Ocak 2020
Ocak 2020Connectist: Istanbul University Journal of Communication Sciences
ESCI Kapsamındaki Dergi
Haziran 2019
Haziran 2019Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Mayıs 2019
Mayıs 2019Journal of Economics and Management Sciences
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Mayıs 2019
Mayıs 2019Yıldız Social Science Review
Hakemli Bilimsel Dergi
Haziran 2014
Haziran 2014KURAM VE UYGULAMADA E?ITIM BILIMLERI / EDUCATIONAL SCIENCES: THEORY & PRACTICE
SSCI Kapsamındaki Dergi
Bilimsel Danışmanlıklar
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorKurum veya Organizasyonlar İçin Yapılan Danışmanlık
İstanbul Ticaret Odası
İstanbul Ticaret Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
30 Temmuz 2024 - 31 Temmuz 2024
30 Temmuz 2024 - 31 Temmuz 2024
17th Eurasian Conference on Language and Social Sciences
Katılımcı
Girne-Kıbrıs (Kktc)
19 Temmuz 2024 - 20 Temmuz 2024
19 Temmuz 2024 - 20 Temmuz 2024
1. INTERNATIONAL ÜSKÜDAR SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS
Katılımcı
İstanbul-Türkiye
08 Haziran 2023 - 10 Haziran 2023
08 Haziran 2023 - 10 Haziran 2023
IWACT – 2023 7 TH INTERNATIONAL WEST ASIA CONGRESS OF TOURISM RESEARCH
Katılımcı
Skopje-Makedonya
19 Mayıs 2023 - 21 Mayıs 2023
19 Mayıs 2023 - 21 Mayıs 2023EJSER 11th INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON SOCIAL SCIENCES
Katılımcı
Lausanne-İsviçre
11 Mayıs 2022 - 13 Mayıs 2022
11 Mayıs 2022 - 13 Mayıs 20226. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi
Katılımcı
Muğla-Türkiye
25 Aralık 2021 - 26 Aralık 2021
25 Aralık 2021 - 26 Aralık 2021ULUSLARARASI EGE BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR SEMPOZYUMU
Katılımcı
İzmir-Türkiye
17 Aralık 2021 - 18 Aralık 2021
17 Aralık 2021 - 18 Aralık 2021
12. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi (UBAK)
Katılımcı
Ankara-Türkiye
04 Eylül 2021 - 05 Eylül 2021
04 Eylül 2021 - 05 Eylül 20214. Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Bilimleri Sempozyumu-USVES
Katılımcı
Ankara-Türkiye
20 Ağustos 2021 - 21 Ağustos 2021
20 Ağustos 2021 - 21 Ağustos 202111. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi UBAK
Katılımcı
Ankara-Türkiye
02 Ağustos 2021 - 04 Ağustos 2021
02 Ağustos 2021 - 04 Ağustos 2021EUROASIA SUMMIT Congress on Scientific Researches and Recent Trends
Katılımcı
Zambales-Filipinler
26 Mayıs 2021 - 29 Mayıs 2021
26 Mayıs 2021 - 29 Mayıs 202113th ICoSReSSE International Conference of Strategic Research in Social Science and Education
Katılımcı
Antalya-Türkiye
10 Aralık 2020 - 13 Aralık 2020
10 Aralık 2020 - 13 Aralık 202012th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education
Katılımcı
Antalya-Türkiye
01 Kasım 2019 - 03 Kasım 2019
01 Kasım 2019 - 03 Kasım 20196. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi
Katılımcı
Şanlıurfa-Türkiye
29 Nisan 2019 - 30 Nisan 2019
29 Nisan 2019 - 30 Nisan 2019ASEAD V. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU
Katılımcı
Antalya-Türkiye
11 Mayıs 2018 - 13 Mayıs 2018
11 Mayıs 2018 - 13 Mayıs 20188th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education (ICoSReSSE)
Katılımcı
Vienna-Avusturya
06 Kasım 2015 - 07 Kasım 2015
06 Kasım 2015 - 07 Kasım 20153. Örgütsel Davranış Kongresi
Katılımcı
Tokat-Türkiye
Jüri Üyelikleri
Mayıs-2025
Mayıs 2025Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
- İstanbul Ticaret Üniversitesi
Mayıs-2025
Mayıs 2025Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
- İstanbul Ticaret Üniversitesi
Mayıs-2025
Mayıs 2025Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
- İstanbul Ticaret Üniversitesi
Mayıs-2025
Mayıs 2025Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
- İstanbul Ticaret Üniversitesi
Mayıs-2025
Mayıs 2025Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
- İstanbul Ticaret Üniversitesi
Mart-2025
Mart 2025Tez Savunma (Doktora)
- İstanbul Ticaret Üniversitesi
Şubat-2025
Şubat 2025Doktora Yeterlik Sınavı
- İstanbul Ticaret Üniversitesi
Şubat-2025
Şubat 2025Tez Savunma (Doktora)
- İstanbul Ticaret Üniversitesi
Şubat-2025
Şubat 2025Doktora Yeterlik Sınavı
- İstanbul Ticaret Üniversitesi
Şubat-2025
Şubat 2025Doktora Yeterlik Sınavı
- İstanbul Ticaret Üniversitesi
Ocak-2025
Ocak 2025Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
- İstanbul Gedik Üniversitesi
Ocak-2025
Ocak 2025Doktora Yeterlik Sınavı
- İstanbul Gedik Üniversitesi
Ocak-2025
Ocak 2025Doktora Yeterlik Sınavı
- İstanbul Gedik Üniversitesi
Aralık-2024
Aralık 2024Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
- İstanbul Ticaret Üniversitesi
Aralık-2024
Aralık 2024Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
- İstanbul Ticaret Üniversitesi
Eylül-2024
Eylül 2024Tez Savunma (Doktora)
- İstanbul Ticaret Üniversitesi
Eylül-2024
Eylül 2024Tez Savunma (Doktora)
- İstanbul Ticaret Üniversitesi
Eylül-2024
Eylül 2024Tez Savunma (Doktora)
- İstanbul Ticaret Üniversitesi
Ağustos-2024
Ağustos 2024Tez Savunma (Doktora)
- İstanbul Ticaret Üniversitesi
Haziran-2024
Haziran 2024Doktora Yeterlik Sınavı
- İstanbul Ticaret Üniversitesi
Haziran-2024
Haziran 2024Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
- İstanbul Ticaret Üniversitesi
Haziran-2024
Haziran 2024Doktora Yeterlik Sınavı
- İstanbul Ticaret Üniversitesi
Haziran-2024
Haziran 2024Tez Savunma (Doktora)
- İstanbul Ticaret Üniversitesi
Haziran-2024
Haziran 2024Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
- İstanbul Ticaret Üniversitesi
Mayıs-2024
Mayıs 2024Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
- İstanbul Gedik Üniversitesi
Mayıs-2024
Mayıs 2024Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
- İstanbul Ticaret Üniversitesi
Şubat-2024
Şubat 2024Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
- İstanbul Ticaret Üniversitesi
Ocak-2024
Ocak 2024Doktora Yeterlik Sınavı
- İstanbul Ticaret Üniversitesi
Ocak-2024
Ocak 2024Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
- İstanbul Ticaret Üniversitesi
Ocak-2024
Ocak 2024Doktora Yeterlik Sınavı
- İstanbul Ticaret Üniversitesi
Aralık-2023
Aralık 2023Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
- İstanbul Ticaret Üniversitesi
Haziran-2023
Haziran 2023Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
- İstanbul Ticaret Üniversitesi
Haziran-2023
Haziran 2023Doktora Yeterlik Sınavı
- İstanbul Ticaret Üniversitesi
Haziran-2023
Haziran 2023Doktora Yeterlik Sınavı
- İstanbul Ticaret Üniversitesi
Haziran-2023
Haziran 2023Doktora Yeterlik Sınavı
- İstanbul Ticaret Üniversitesi
Haziran-2023
Haziran 2023Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- İstanbul Ticaret Üniversitesi
Haziran-2023
Haziran 2023Doktora Yeterlik Sınavı
- İstanbul Ticaret Üniversitesi
Şubat-2023
Şubat 2023Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- İstanbul Ticaret Üniversitesi
Ocak-2023
Ocak 2023Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
- İstanbul Ticaret Üniversitesi
Temmuz-2022
Temmuz 2022Tez Savunma (Doktora)
- İstanbul Ticaret Üniversitesi
Temmuz-2022
Temmuz 2022Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- İstanbul Ticaret Üniversitesi
Haziran-2022
Haziran 2022Tez Savunma (Doktora)
- İstanbul Ticaret Üniversitesi
Haziran-2022
Haziran 2022Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
- İstanbul Ticaret Üniversitesi
Haziran-2022
Haziran 2022Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- İstanbul Gedik Üniversitesi
Haziran-2022
Haziran 2022Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
- İstanbul Ticaret Üniversitesi
Haziran-2022
Haziran 2022Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- İstanbul Ticaret Üniversitesi
Şubat-2022
Şubat 2022Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- İstanbul Ticaret Üniversitesi
Şubat-2022
Şubat 2022Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- İstanbul Ticaret Üniversitesi
Temmuz-2021
Temmuz 2021Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- İstanbul Ticaret Üniversitesi
Şubat-2021
Şubat 2021Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- İstanbul Ticaret Üniversitesi
Ocak-2021
Ocak 2021Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- İstanbul Ticaret Üniversitesi
Ocak-2021
Ocak 2021