-
2019 - Devam Ediyor Dr. Öğr. Üyesi
İstanbul Ticaret Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2012 - 2019 Araştırma Görevlisi
-
2023 - Devam Ediyor Bölüm Başkanı
İstanbul Ticaret Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2023 - Devam Ediyor Akademik Danışman
Ticaret Odası, İstanbul Ticaret Odası, Gıda İhtisas Komitesi
-
Doktora Marka Yönetim İlkeleri ve Stratejileri
-
Lisans Kültür ve Pazarlama
-
Yüksek Lisans Pazarlama Araştırması
-
Yüksek Lisans Stratejik Pazarlama Yönetimi
-
Doktora Seminer
-
Yüksek Lisans Marka Yönetimi
-
Yüksek Lisans Bütünleşik Pazarlama İletişimi
-
Lisans Küresel Pazarlama
-
Lisans Endüstriyel Pazarlama Yönetimi
-
Lisans Marka Yönetimi
-
Yüksek Lisans Pazarlama İletişimi
-
Yüksek Lisans Strategic Marketing Management
-
Doktora Pazarlamada İleri Araştırma
-
Lisans Pazarlama Yönetimi
-
Lisans Tüketici Davranışları
-
Lisans Pazarlama Araştırmaları
-
Hizmet Pazarlaması Açısından Hizmet Kalitesinin Tüketici Davranışsal Niyetlerine Etkisinin İncelenmesi:Optik Mağazalar Üzerine Bir Araştırma
Sağlam M. (Danışman)
S.BİRADLI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
Startuplarda Girişimsel Pazarlama Stratejileri Geliştirilmesinde Pazarlama Zekâsının Rolü
Sağlam M. (Danışman)
G.KARATAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
Ürün Yerleştirme Üzerine Yapılmış Çalışmaların Bibliyometrik Analiz İle Değerlendirilmesi
Sağlam M. (Danışman)
R.SERBEST(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
Kurum içi girişimcilik faaliyetlerinin işletme performansı üzerindeki etkileri ve bir uygulama
Sağlam M. (Danışman)
A.DEMİR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Uluslararası pazarlamada ulus markalaşmasının ve Turquality destek programının ülke rekabetçiliğine etkisi
Sağlam M. (Danışman)
T.KILIÇLI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Sosyal medya reklamlarında yer alan fomo içeriklerinin tüketici davranışsal niyetlerine etkisi
Sağlam M. (Danışman)
S.YAHŞIELİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Sürdürülebilir tüketim, çevresel farkındalık ve yaşam tarzı ilişkisi: Covid-19 kaynaklı küresel kriz dönemine yönelik bir araştırma
MEHMET S. (Danışman)
S.GÜNDOĞDU(Öğrenci), Doktora, 2023 -
Sürdürülebilir pazarlama ve sürdürülebilir ürünlere yönelik tüketici tutumlarının demografik özelliklere göre farklılığının incelenmesi
Sağlam M. (Danışman)
S.SULTAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Katılım bankası iş görenlerinin iç müşteri açısından marka denkliği algılarının ölçümü: Kuveyt Türk katılım bankası örneği
Sağlam M. (Danışman)
E.HİLMİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Örgütsel özdeşleşmenin oluşumunda farklılıkların yönetimi ve örgüt kültürünün rolünün araştırılması
Sağlam M. (Danışman)
Z.ŞİFA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Sürdürülebilir tüketimin başarılmasında gönüllü sade yaşam tarzı yaklaşımının etkisinin incelenmesi üzerine bir araştırma
MEHMET S. (Danışman)
S.NACAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Pazarlama denetimi: X denetim şirketi örneği üzerinden bir değerlendirme
Sağlam M. (Danışman)
B.ÜNAL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Enneagram kişilik tiplerinin ve eğitim geliştirme faaliyetlerinin optik mağazalarda çalışan optisyenin satış performansına etkisi
MEHMET S. (Danışman)
F.KARTAL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Fenomen pazarlamanın tüketici davranışı üzerine etkisi
MEHMET S. (Danışman)
-
Reklamda ünlü kullanımının tüketici davranışsal niyetlerine etkisinde marka aşkı ve marka itibarının seri aracılık etkisi
MEHMET S. (Danışman)
-
Sürdürülebilir rekabet avantajı kazanılmasında inovasyon, pazarlama stratejileri ve dijitalleşme arasındaki ilişkinin incelenmesi
MEHMET S. (Danışman)
-
An examination of the effect of social media marketing on customer-based brand equity: A study in Morocco
MEHMET S. (Danışman)
-
Örgütlerde karanlık liderliğin ve duygusal emeğin, tükenmişlik sendromu ve öğrenilmiş çaresizlik üzerine etkisinin incelenmesi
MEHMET S. (Danışman)
-
Birebir pazarlama ve deneyimsel pazarlama çabalarının tüketici davranışlarına etkisi: Deri ürün kullanıcıları üzerine bir araştırma
MEHMET S. (Danışman)
-
Çevresel duyarlılığın, yeşil satın alma ve marka savunuculuğuna etkisi: Yeşil satın almanın aracı, demografik değişkenlerin düzenleyici rolünün incelenmesi
MEHMET S. (Danışman)
-
Referans pazarlama ve marka itibarı ile endüstriyel müşteri davranışları ilişkisinin incelenmesi
MEHMET S. (Danışman)
-
Examining the effects of social media influencers characteristics on brand equity and purchase intention
MEHMET S. (Danışman)
-
İşletmelerin girişimcilik yönelimiyle ihracat yönelimi arasındaki ilişkinin değerlendirilmesi: Kuyumculuk sektörü üzerine bir araştırma
MEHMET S. (Danışman)
-
Siyasal pazarlamada tutundurma faaliyetlerinin, sosyal medyanın ve referans grupların Z kuşağı seçmen davranışı üzerindeki etkileri
MEHMET S. (Danışman)
-
Covıd-19 pandemi dönemi ve sonrasında tüketicilerin e-ticaret eğilimleri üzerine bir araştırma: İstanbul örneği
MEHMET S. (Danışman)
G.SARPKAYA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Evaluation of the competitiveness of Sub-Saharan countries with porter's diamond model and investigation of the impact of Chinese investments on global competitiveveness
MEHMET S. (Danışman)
H.ALIO(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Hareketli ve ışıklı açık hava reklam ünitelerinin, marka farkındalığı, marka tercihi ve satın alma niyetine etkisi üzerine bir araştırma
MEHMET S. (Danışman)
F.EMİR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Celebritylerin adını taşıyan markalarda marka yönetim süreci ve Eda Taşpınar markası örneği
MEHMET S. (Danışman)
-
An investigation about the role of customer relationship marketing in customer acquisition and customer retention
MEHMET S. (Danışman)
-
Müşterilerin çevrimiçi alışveriş sitelerinde e-güven e-memnuniyet ve e-marka sadakat düzeylerinin tüketici davranış niyetlerine etkisi bir araştırma
MEHMET S. (Danışman)
-
Hirose yöntemi ile marka değerinin belirlenmesi ve marka değeri ile şirket değeri arasındaki ilişkinin incelenmesi: Arçelik - Vestel ve Ford Otosan - Tofaş karşılaştırmas
MEHMET S. (Danışman)
G.CAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Covid-19 pandemi sürecinde ve endüstri 4.0 çerçevesinde tedarik zinciri uygulamalarının değerlendirilmesi: lojistik sektöründe bir uygulama
SAĞLAM M. (Danışman)
-
Covid-19 algılanan stresinin ve tehdidinin, çalışanların iş yaşam dengesi ve motivasyonu üzerindeki etkisi
MEHMET S. (Danışman)
-
COVID 19 pandemi sürecinde ve Endüstri 4.0 çerçevesinde tedarik zinciri uygulamalarının değerlendirilmesi: Lojistik sektöründe bir uygulama
MEHMET S. (Danışman)
A.PİLİKOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
The impact of digital media marketing on consumer behavior intention : The moderating role of brand trust
MEHMET S. (Danışman)
A.ENEHASSE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Impact of customer relationship management on customer satisfaction of commercial banks of Mogadishu Somalia
MEHMET S. (Danışman)
M.ABDIRIZAK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020
-
2023 - 2023 Perakende Market Zincirleri İçin Stratejik Pazarlama Yönetimi
Sürekli Eğitim Merkezi - Eğitim