Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Exploring the relationship between climate change and consumer behaviour: A bibliometric analysis and visual mapping using VOSviewer

17th Eurasian Conference on Language and Social Sciences, Girne, Kıbrıs (Kktc), 30 - 31 Temmuz 2024, ss.129-139 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Review of Studies on Chatbots in Marketing Field: Insights from Bibliometric Analysis with VOSviewer

17th Eurasian Conference on Language and Social Sciences, Girne, Kıbrıs (Kktc), 30 - 31 Temmuz 2024, ss.191-201 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

WHY DO CONSUMERS COMPLAIN? A BIBLIOMETRIC REVIEW ON COMPLAINING BEHAVIOR

1.INTERNATIONAL ÜSKÜDAR SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Temmuz 2024, ss.885-895 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

LUXURY BRANDS, MARKETING ETHICS AND CONSUMER ETHICS: A BIBLIOMETRIC ANALYSIS

1.INTERNATIONAL ÜSKÜDAR SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Temmuz 2024, ss.872-884 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Cittaslow Movement on Tourism Marketing: A Bibliometric Analysis of Studies on WoS Database

IWACT – 2023 7 TH INTERNATIONAL WEST ASIA CONGRESS OF TOURISM RESEARCH, ÜSKÜP, Makedonya, 08 Haziran 2023

Çevresel Duyarlılığın, Yeşı̇l Satın Alma ve Marka Savunuculuğuna Etkı̇si

12. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi (UBAK), Ankara, Türkiye, 17 - 18 Aralık 2021, ss.88

TÜKETİCİLERİN REKLAMDAKİ FİYAT BİLGİSİNE KARŞI ŞÜPHECİLİĞİNİN ÖZEL GÜN İNDİRİMLERİ KAPSAMINDA İNCELENMESİ

11. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi UBAK, Ankara, Türkiye, 20 - 21 Ağustos 2021, ss.138-148

COVID-19 ALGILANAN STRES VE TEHDİDİNİN, ÇALIŞANLARIN İŞ YAŞAM DENGESİ VE MOTİVASYONU ÜZERİNDEKİ ETKİSİ

EUROASIA SUMMIT Congress on Scientific Researches and Recent Trends-8, Zambales, Filipinler, 2 - 04 Ağustos 2021

AN INVESTIGATION THE ROLE OF CUSTOMER RELATIONSHIP MARKETING IN CUSTOMER ACQUISITION AND CUSTOMER RETENTION

12th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education, 10 - 13 Aralık 2020, ss.93

Celebritylerin Adını Taşıyan Markalarda Marka Yönetim Süreci Ve Eda Taşpınar Markası Örneği

12th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education, 10 - 13 Aralık 2020

AVM ATMOSFERİ UNSURLARININ ALIŞVERİŞ DEĞERİ VE TÜKETİCİLERİN ALIŞVERİŞ DAVRANIŞ BİÇİMLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: ALIŞVERİŞ DEĞERİNİN ARACI ROLÜNÜN İNCELENMESİ

AVM ATMOSFERİ UNSURLARININ ALIŞVERİŞ DEĞERİ VE TÜKETİCİLERİN ALIŞVERİŞ DAVRANIŞ BİÇİMLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: ALIŞVERİŞ DEĞERİNİN ARACI ROLÜNÜN İNCELENMESİ, 01 Kasım 2020, cilt.12, ss.298-321 identifier

SOSYAL MEDYA REKLAM DEĞERİNİN REKLAMLARA YÖNELİK TUTUM VE FİRMA SAYFASINA KATILMA NİYETİNE ETKİSİ: FACEBOOK ÖRNEĞİ

8th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education (ICoSReSSE) 2018, VİYANA, Avusturya, 11 - 13 Mayıs 2018

Kitap & Kitap Bölümleri

Sürdürülebilir Tüketime Yönelik Tüketici Tutumları: Demografik Özellikler Açısından Bir İnceleme

SOSYAL BİLİMLERDE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK ÇALIŞMALARI, Doç. Dr. Yunus ÖZCAN, Editör, Hiper Yayın, İstanbul, ss.203-224, 2024 Sürdürülebilir Kalkınma

Pazarlama Denetimi

Pazarlamada Güncel Yaklaşımlar 2, Yıldız Salih, Editör, Gazi Kitabevi, İstanbul, ss.175-196, 2023

Sürdürülebilir İklim Değişikliği Yönetimi ve Yeni Tüketici Davranışı Dinamikleri

Teorik ve Uygulamalı SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK ÇALIŞMALARI Pazarlama ve Üretim Yönetimi, KOÇAK Ahmet, Editör, Nobel Yayıncılık, İstanbul, ss.158-170, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

TURİZM SEKTÖRÜNDE ŞEHİR PAZARLAMASI

TURİZM SEKTÖRÜNDE PAZARLAMA PARADİGMALARI, Özdemir Osman, Editör, Gazi Kitabevi, İstanbul, ss.41-75, 2021

Dijital ve Mobil Pazarlama Bağlamında İzinli Pazarlamayı Yeniden Düşünmek

İŞLETME BİLİMİNDE KURAMSAL VE PRATİK PAZARLAMA KONULARI, KARABULUT ŞAHİN, Editör, Gazi Kitabevi, İstanbul, ss.171-198, 2021

Bilgi Çağında Değişen Tüketici Davranışları ve Pazarlama İletişimi Yönetimi

Bir Değer Aracı Olarak Bilgi-Disiplinler Arası Güncel Yaklaşımlar, Yunus Özcan,Gencay Karakaya, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.153-170, 2019

İşgören Sessizliği ve Sesliliği

Örgüt Yönetiminde Duygular, BELİZ ÜLGEN, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.121-140, 2016

Marka Denkliği Unsurlarının Tüketici Satın Alma Niyetine Etkisi

Türkiye Alim Kitapları OmniScriptum GmbH Co.KG, 2015

Metrikler

Yayın

80

H-İndeks (WoS)

7

H-İndeks (Scopus)

6

Atıf (Scholar)

574

H-İndeks (Scholar)

12

Atıf (TrDizin)

27

H-İndeks (TrDizin)

3

Proje

4

Tez Danışmanlığı

37

Açık Erişim

54
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları