Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
COMPARATIVE ANALYSIS OF BIBLIOMETRIC DATA SOURCES OF EMPIRICAL STUDIES IN THE CONTEXT OF TRADITIONAL, DIGITAL AND PHYGITAL MARKETING
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.45, sa.2, ss.180-212, 2023 (Hakemli Dergi)
INVESTIGATING THE IMPACTS OF CHINESE INVESTMENTS ON THE GLOBAL COMPETITIVENESS OF SUB-SAHARAN COUNTRIES
Journal of International Trade, Logistics and Law
, cilt.8, sa.2, ss.78-90, 2022 (Hakemli Dergi)
AN EXAMINATION OF THE EFFECT OF SOCIAL MEDIA MARKETING ON CUSTOMER BASED BRAND EQUITY: A STUDY IN MOROCCO
Eurasian Journal of Researches in Social and Economics
, cilt.9, sa.1, ss.94-115, 2022 (Hakemli Dergi)
THE IMPACT OF HOFSTEDE’S CULTURAL DIMENSIONS ON CONSUMER BEHAVIOUR INTENTIONS
International Journal of Commerce and Finance
, cilt.7, sa.2, ss.140-164, 2021 (Hakemli Dergi)
Examining The Effects Of Social Media Influencers’ Characteristics On Brand Equity And Purchase Intention
International Journal of Education & Social Sciences (IJESS)
, cilt.2, sa.12, ss.339-356, 2021 (Hakemli Dergi)
Sürdürülebilir rekabet avantajı kazanılmasında inovasyon, pazarlama stratejileri ve dijitalleşme arasındaki ilişkinin incelenmesi
Business, Economics and Management Research Journal
, cilt.4, sa.2, ss.118-137, 2021 (Hakemli Dergi)
REKLAMLARDA İKNA MODELLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ VE SEKTÖREL UYGULAMA ÖRNEKLERİ
HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES
, cilt.4, sa.2, ss.123-153, 2021 (Hakemli Dergi)
İŞLETMELERDE GELECEĞİN VİZYONU OLARAK DİJİTAL DÖNÜŞÜMÜN GERÇEKLEŞTİRİLMESİ VE DİJİTAL DÖNÜŞÜM ÖLÇEĞİNİN TÜRKÇE UYARLAMASI
Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.20, sa.40, ss.395-420, 2021 (Hakemli Dergi)
COVID-19 döneminde algılanan tehdit, kaygı ve dürtüsel satın alma ilişkisinde algılanan duyarlılığın ve ciddiyetin moderatör rolü
Business and Management Studies: An International Journal
, cilt.9, sa.2, ss.673-693, 2021 (Hakemli Dergi)
Celebritylerin Adını Taşıyan Markalarda Marka Yönetim Süreci ve Eda Taşpınar Markası Örneği
Journal of Current Researches on Business and Economics
, cilt.10, sa.2, ss.187-202, 2020 (Hakemli Dergi)
ÖRGÜTSEL USTALIĞIN GİRİŞİMCİLİK YÖNELİMİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: HİZMET VE ÜRETİM SEKTÖRÜ KARŞILAŞTIRMASI
INTERNATIONAL JOURNAL OF ECONOMICS, BUSINESS AND POLITICS
, cilt.4, sa.2, ss.421-440, 2020 (Hakemli Dergi)
AVM ATMOSFERİ UNSURLARININ ALIŞVERİŞ DEĞERİ VE TÜKETİCİLERİN ALIŞVERİŞ DAVRANIŞ BİÇİMLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: ALIŞVERİŞ DEĞERİNİN ARACI ROLÜNÜN İNCELENMESİ
Akademik Araştırmalar ve Çalışmalar Dergisi
, cilt.12, sa.22, ss.298-321, 2020 (Hakemli Dergi)
The Impact of CRM on Customer Satisfaction of Commercial Banks in Mogadishu Somalia
International Journal of Innovative Research and Advanced Studies
, cilt.7, sa.4, ss.240-246, 2020 (Hakemli Dergi)
ULUSLARARASI PAZARLAMA KARMASI STRATEJİLERİNİN İHRACAT PERFORMANSI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: SEKTÖRLER ARASI KARŞILAŞTIRMA
Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.18, sa.35, ss.433-459, 2019 (Hakemli Dergi)
Marka Güveni ve Marka Bağlılığının Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi: Akıllı Telefon Pazarında Bir Araştırma
International Journal of Research in Businessand Social Science
, cilt.5, sa.5, ss.34-43, 2016 (Hakemli Dergi)
ÖRGÜT KÜLTÜRÜNÜN ÖRGÜTE BAĞLILIK ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: BİR PERAKENDE İŞLETMESİ ÇALIŞANLARI ÜZERİNDE ARAŞTIRMA
KAFKAS ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ ve İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.5, sa.8, ss.187-202, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Cittaslow Movement on Tourism Marketing: A Bibliometric Analysis of Studies on WoS Database
IWACT – 2023 7 TH INTERNATIONAL WEST ASIA CONGRESS OF TOURISM RESEARCH, ÜSKÜP, Makedonya, 08 Haziran 2023
Futbol Takımı Sponsor Markalarının, Taraftarların Marka Tercihi ve Marka Değiştirme Davranışları Üzerindeki Etkisi: Türkiye'deki 4 Büyük Futbol Takımı Üzerine Nitel Bir Araştırma
Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Bilimleri Sempozyumu-USVES, 4 - 05 Eylül 2021
Kitap & Kitap Bölümleri
Pazarlama Denetimi
Pazarlamada Güncel Yaklaşımlar 2, Yıldız Salih, Editör, Gazi Kitabevi, İstanbul, ss.175-196, 2023
TURİZM SEKTÖRÜNDE ŞEHİR PAZARLAMASI
TURİZM SEKTÖRÜNDE PAZARLAMA PARADİGMALARI, Özdemir Osman, Editör, Gazi Kitabevi, İstanbul, ss.41-75, 2021
Dijital ve Mobil Pazarlama Bağlamında İzinli Pazarlamayı Yeniden Düşünmek
İŞLETME BİLİMİNDE KURAMSAL VE PRATİK PAZARLAMA KONULARI, KARABULUT ŞAHİN, Editör, Gazi Kitabevi, İstanbul, ss.171-198, 2021
İHRACAT PERFORMANSI (Uluslararası Pazarlama Stratejileri, Rekabet ve Dijital Dönüşüm Yönlü Bir Yaklaşım)
Beta Yayıncılık, İstanbul, 2019
Bilgi Çağında Değişen Tüketici Davranışları ve Pazarlama İletişimi Yönetimi
Bir Değer Aracı Olarak Bilgi-Disiplinler Arası Güncel Yaklaşımlar, Yunus Özcan,Gencay Karakaya, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.153-170, 2019
İşgören Sessizliği ve Sesliliği
Örgüt Yönetiminde Duygular, BELİZ ÜLGEN, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.121-140, 2016
Marka Denkliği Unsurlarının Tüketici Satın Alma Niyetine Etkisi
Türkiye Alim Kitapları OmniScriptum GmbH Co.KG, 2015