Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Exploring the relationship between climate change and consumer behaviour: A bibliometric analysis and visual mapping using VOSviewer

17th Eurasian Conference on Language and Social Sciences, Girne, Kıbrıs (Kktc), 30 - 31 Temmuz 2024, ss.129-139, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Review of Studies on Chatbots in Marketing Field: Insights from Bibliometric Analysis with VOSviewer

17th Eurasian Conference on Language and Social Sciences, Girne, Kıbrıs (Kktc), 30 - 31 Temmuz 2024, ss.191-201, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

LUXURY BRANDS, MARKETING ETHICS AND CONSUMER ETHICS: A BIBLIOMETRIC ANALYSIS

1.INTERNATIONAL ÜSKÜDAR SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Temmuz 2024, ss.872-884, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

WHY DO CONSUMERS COMPLAIN? A BIBLIOMETRIC REVIEW ON COMPLAINING BEHAVIOR

1.INTERNATIONAL ÜSKÜDAR SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Temmuz 2024, ss.885-895, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Cittaslow Movement on Tourism Marketing: A Bibliometric Analysis of Studies on WoS Database

IWACT – 2023 7 TH INTERNATIONAL WEST ASIA CONGRESS OF TOURISM RESEARCH, ÜSKÜP, Makedonya, 08 Haziran 2023, (Özet Bildiri)

DETERMINANTS OF CONTINUANCE AND PURCHASE INTENTIONS FOR E-GROCERY MOBILE APPLICATIONS: AN APPROACH BASED ON TAM AND EXPECTATION CONFIRMATION MODEL

EJSER 11th INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON SOCIAL SCIENCES, Lausanne, İsviçre, 20 Mayıs 2023, (Özet Bildiri)

ONLİNE MARKA DENEYİMİNİN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNDE MARKA GÜVENİ VE MARKA TUTUMUNUN DÜZENLEYİCİ ETKİSİ

6. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi, BODRUM, Türkiye, 13 Mayıs 2022, ss.264-265, (Özet Bildiri)

Çevresel Duyarlılığın, Yeşı̇l Satın Alma ve Marka Savunuculuğuna Etkı̇si

12. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi (UBAK), Ankara, Türkiye, 17 - 18 Aralık 2021, ss.88, (Özet Bildiri)

TÜKETİCİLERİN REKLAMDAKİ FİYAT BİLGİSİNE KARŞI ŞÜPHECİLİĞİNİN ÖZEL GÜN İNDİRİMLERİ KAPSAMINDA İNCELENMESİ

11. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi UBAK, Ankara, Türkiye, 20 - 21 Ağustos 2021, ss.138-148, (Tam Metin Bildiri)

COVID-19 ALGILANAN STRES VE TEHDİDİNİN, ÇALIŞANLARIN İŞ YAŞAM DENGESİ VE MOTİVASYONU ÜZERİNDEKİ ETKİSİ

EUROASIA SUMMIT Congress on Scientific Researches and Recent Trends-8, Zambales, Filipinler, 2 - 04 Ağustos 2021, (Özet Bildiri)

HİROSE YÖNTEMİ İLE MARKA DEĞERİNİN BELİRLENMESİ VE MARKA DEĞERİ İLE ŞİRKET DEĞERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ: ARÇELİK -VESTEL VE FORD OTOSAN -TOFAŞ KARŞILAŞTIRMASI

13th ICoSReSSE International Conference of Strategic Research in Social Science and Education, Antalya, Türkiye, 26 - 29 Mayıs 2021, ss.97-98, (Özet Bildiri)

AN INVESTIGATION THE ROLE OF CUSTOMER RELATIONSHIP MARKETING IN CUSTOMER ACQUISITION AND CUSTOMER RETENTION

12th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education, 10 - 13 Aralık 2020, ss.93, (Özet Bildiri)

COVİD 19 PANDEMİ SÜRECİNDE VE ENDÜSTRİ 4.0 ÇERÇEVESİNDE TEDARİK ZİNCİRİ UYGULAMALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ: LOJİSTİK SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA

12th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education, 10 - 13 Aralık 2020, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Celebritylerin Adını Taşıyan Markalarda Marka Yönetim Süreci Ve Eda Taşpınar Markası Örneği

12th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education, 10 - 13 Aralık 2020, (Tam Metin Bildiri)

AVM ATMOSFERİ UNSURLARININ ALIŞVERİŞ DEĞERİ VE TÜKETİCİLERİN ALIŞVERİŞ DAVRANIŞ BİÇİMLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: ALIŞVERİŞ DEĞERİNİN ARACI ROLÜNÜN İNCELENMESİ

AVM ATMOSFERİ UNSURLARININ ALIŞVERİŞ DEĞERİ VE TÜKETİCİLERİN ALIŞVERİŞ DAVRANIŞ BİÇİMLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: ALIŞVERİŞ DEĞERİNİN ARACI ROLÜNÜN İNCELENMESİ, 01 Kasım 2020, cilt.12, ss.298-321, (Tam Metin Bildiri) identifier

SOSYAL MEDYA REKLAM DEĞERİNİN REKLAMLARA YÖNELİK TUTUM VE FİRMA SAYFASINA KATILMA NİYETİNE ETKİSİ: FACEBOOK ÖRNEĞİ

8th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education (ICoSReSSE) 2018, VİYANA, Avusturya, 11 - 13 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar

Sürdürülebilir Tüketime Yönelik Tüketici Tutumları: Demografik Özellikler Açısından Bir İnceleme

SOSYAL BİLİMLERDE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK ÇALIŞMALARI, Doç. Dr. Yunus ÖZCAN, Editör, Hiper Yayın, İstanbul, ss.203-224, 2024 Sürdürülebilir Kalkınma

Pazarlama Denetimi

Pazarlamada Güncel Yaklaşımlar 2, Yıldız Salih, Editör, Gazi Kitabevi, İstanbul, ss.175-196, 2023

Sürdürülebilir İklim Değişikliği Yönetimi ve Yeni Tüketici Davranışı Dinamikleri

Teorik ve Uygulamalı SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK ÇALIŞMALARI Pazarlama ve Üretim Yönetimi, KOÇAK Ahmet, Editör, Nobel Yayıncılık, İstanbul, ss.158-170, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

Dijital ve Mobil Pazarlama Bağlamında İzinli Pazarlamayı Yeniden Düşünmek

İŞLETME BİLİMİNDE KURAMSAL VE PRATİK PAZARLAMA KONULARI, KARABULUT ŞAHİN, Editör, Gazi Kitabevi, İstanbul, ss.171-198, 2021

TURİZM SEKTÖRÜNDE ŞEHİR PAZARLAMASI

TURİZM SEKTÖRÜNDE PAZARLAMA PARADİGMALARI, Özdemir Osman, Editör, Gazi Kitabevi, İstanbul, ss.41-75, 2021

Bilgi Çağında Değişen Tüketici Davranışları ve Pazarlama İletişimi Yönetimi

Bir Değer Aracı Olarak Bilgi-Disiplinler Arası Güncel Yaklaşımlar, Yunus Özcan,Gencay Karakaya, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.153-170, 2019

İşgören Sessizliği ve Sesliliği

Örgüt Yönetiminde Duygular, BELİZ ÜLGEN, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.121-140, 2016

Marka Denkliği Unsurlarının Tüketici Satın Alma Niyetine Etkisi

Türkiye Alim Kitapları OmniScriptum GmbH Co.KG, 2015
Metrikler

Yayın

81

H-İndeks (WoS)

7

H-İndeks (Scopus)

6

Atıf (Scholar)

574

H-İndeks (Scholar)

12

Atıf (TrDizin)

41

H-İndeks (TrDizin)

4

Proje

3

Tez Danışmanlığı

43

Açık Erişim

56
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları