-
2019 - Devam Ediyor Prof. Dr.
İstanbul Ticaret Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Uluslararası Ticaret Bölümü
-
2009 - Devam Ediyor Yrd. Doç. Dr.
İstanbul Ticaret Üniversitesi, Ticari Bilimler Fakültesi, Uluslararası Ticaret Bölümü
-
2014 - 2015 Doç. Dr.
İstanbul Ticaret Üniversitesi, Ticari Bilimler Fakültesi, Uluslararası Ticaret Bölümü
-
2008 - 2009 Öğretim Görevlisi Dr.
İstanbul Ticaret Üniversitesi, Ticari Bilimler Fakültesi, Uluslararası Ticaret Bölümü
-
2004 - 2007 Araştırma Görevlisi
İstanbul Ticaret Üniversitesi, Ticari Bilimler Fakültesi, Uluslararası Ticaret Bölümü
-
2009 - Devam Ediyor Dekan Yardımcısı
İstanbul Ticaret Üniversitesi
-
2019 - 2019 Enstitü Müdürü
İstanbul Ticaret Üniversitesi
-
2014 - 2018 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
İstanbul Ticaret Üniversitesi
-
Yüksek Lisans Global Marketing
-
Lisans Marketing Research
-
Doktora Uluslararası Pazarlama Teorisi
-
Yüksek Lisans Küresel Pazarlama
-
Lisans Marketing Management
-
Yüksek Lisans PAZARLAMA YÖNETİMİ
-
Lisans PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI
-
Yüksek Lisans Küresel Pazarlama Yönetimi
-
Doktora Current issues in Marketing and Supply Chains
-
Lisans Perakende Yönetimi
-
Lisans ULUSLARARASI PAZARLAMA
-
Lisans FİNANSAL HİZMET PAZARLAMASI
-
Yüksek Lisans Global Marketing
-
Yüksek Lisans TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI KÜLTÜRLERARASI FARKLILIKLAR
-
Yüksek Lisans ULUSLARARASI PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI
-
Yüksek Lisans PERAKENDE YÖNETİMİ
-
Lisans TÜKETİCİ DAVRANIŞI
-
MARKETING AUDIT AND THE IMPACT OF FINANCIAL CONTROL IN MARKETING MANAGEMENT
FİGEN Y. (Danışman)
H.ABDULHADI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Uluslararası pazarlamada katma değeri yüksek ürün geliştirme sürecı: Türkiye madencilik sektörü üzerine bir araştırma
FİGEN Y. (Danışman)
M.ATAKAN(Öğrenci), Doktora, 2023 -
YENİ OTOMOBİL TİCARETİNİN İKİNCİ EL OTOMOBİL TİCARETİNE ETKİLERİ: TÜRKİYE ÖRNEĞİ
AHMET OĞUZ D. (Eş Danışman), FİGEN Y. (Eş Danışman)
C.ULUSCUL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Enerji verimliliğinin dış ticarete etkisi
FİGEN Y. (Danışman)
E.GÜNEREN(Öğrenci), Doktora, 2023 -
TÜRKİYE'DE GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ PAZARI VE KULLANIMINA İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA
FİGEN Y. (Danışman)
Ö.ÇULHAGİL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
A Consumer Behavior Research on Online Shopping : TAM Model and Turkish University Students Example
FİGEN Y. (Danışman)
G.HEPGÜLER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Gıda takviyesi satın alma sürecini etkileyen unsurlar, dijital etkileyicilerin önemi ve tüketici satın alma modelleri
FİGEN Y. (Danışman)
H.ÖZTAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Otomobil satın alımında marka savunuculuğunun ülke menşei ve satın alma niyetine etkisi
FİGEN Y. (Danışman)
K.BARUT(Öğrenci), Doktora, 2023 -
The impact of sensory marketing on consumer purchasing patterns in food outlets in Morocco
FİGEN Y. (Danışman)
S.ZAHRI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
THE UNDERSTANDING OF NEURO-MARKETING AND NEUROSCIENCE VIA IN-DEPTH INTERVIEW
FİGEN Y. (Eş Danışman), EVRİM İLDEM D. (Eş Danışman)
F.ZAHRAE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
A research on the relationship between ethnocentrism and online shopping addiction with the intention to buy domestic and foreign fast-fashion
DİDEM ZEYNEP B. (Eş Danışman), FİGEN Y. (Eş Danışman)
B.ONİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Uluslararası ticarette proje yönetim tekniklerinin araştırılması ve uygulama esasları: Çok kriterli karar verme modeli olan AHP'nin proje yönetim tekniği belirlemede kullanılması
FİGEN Y. (Danışman)
S.MALKOÇ(Öğrenci), Doktora, 2022 -
Hizmet ihracatı: Türkiye sağlık turizmi gelişimine yönelik bir araştırma
FİGEN Y. (Danışman)
F.ÖZER(Öğrenci), Doktora, 2022 -
Social media advertising and brand image and its effect on customer behavior for the brand Zara
FİGEN Y. (Danışman)
N.SABERARA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Tedarik zincirinde yenilikçiliğin ve sürdürülebilirliğin firma performansı üzerine etkisinde, çevresel belirsizliğin rolü: Kavramsal model önerisi
FİGEN Y. (Danışman)
D.SOYLU(Öğrenci), Doktora, 2022 -
Z kuşağının çevrimiçi alışveriş davranışına vlogger etkisi
FİGEN Y. (Danışman)
-
A behavioral approach for comparing supermarket brands in individual decision making
FİGEN Y. (Danışman)
S.KÜLEKCİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
The impact of Covid-19 on consumer behavior: An application on shopping in the clothing sector in Istanbul
EVRİM İLDEM D. (Eş Danışman), FİGEN Y. (Eş Danışman)
-
İstanbul'un şehir markalaşma sürecinde kültürlerarası karşılaştırma
FİGEN Y. (Danışman)
A.ŞAYESTE(Öğrenci), Doktora, 2022 -
Bankacılık sektöründe müşteri ilişkileri yönetiminin müşteri sadakatine etkisi
FİGEN Y. (Eş Danışman), RECEP ALİ K. (Eş Danışman)
T.ATMACA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Alt kültür olarak din unsurunun özel günlerdeki satış tutundurma ve tüketici satın alma karar sürecine etkisi üzerine bir araştırma
FİGEN Y. (Danışman)
-
Social media marketing: A comparative analysis with traditional tools
FİGEN Y. (Danışman)
N.SHAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Effect of promotional activities on Purchase Intention with the mediating effect of consumer trust and the moderating effect of false promotion: In e-commerce Platform
FİGEN Y. (Danışman)
K.ALI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Manifestation of the female image in advertisement
FİGEN Y. (Danışman)
F.DADOU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Digital marketing growth strategies: A case study of Bahçeşehir University
FİGEN Y. (Danışman)
A.ZAKIROVA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Türkiye'deki sağlık turizminin uluslararasılaşma süreci
FİGEN Y. (Danışman)
M.KILIÇ(Öğrenci), Doktora, 2021 -
E-ticaret sitelerinde müşteri deneyiminin, tekrar ziyaret niyeti ve satın alma niyeti ile ilişkisinin incelenmesi: amazon.com.tr sitesi örneğinde bir uygulama
FİGEN Y. (Danışman)
G.MERİÇ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Mode of Entry Strategies in International Marketing:A Research about Homecare Product Sector in Turkey
FİGEN Y. (Danışman)
S.SHOKROLLAHZADEH(Öğrenci), Doktora, 2021 -
İşletmelerin dış ticaret faaliyetleri kapsamında karşılaştıkları zorlukların incelenmesi: Çin ile dış ticaret faaliyetlerinde bulunan işletmeler üzerine bir alan araştırması
FİGEN Y. (Danışman)
S.CAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
The impact of social network on business
FİGEN Y. (Danışman)
M.MAHOUTI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Dijital pazarlama stratejileri: Nitel bir araştırma
FİGEN Y. (Danışman)
-
The role of artificial intelligence in digital marketing on retail sector
FİGEN Y. (Danışman)
A.FATMA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Kültürün uluslararası pazarlamada ürün geliştirme sürecindeki önemi: Teknoloji kullanımı yüksek/düşük üretim pazarlarında bir karşılaştırma
FİGEN Y. (Danışman)
-
An analysis of video game industry in Turkey and the digital marketing for game studios
FİGEN Y. (Danışman)
A.İYİTANIR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Data driven approaches in marketing communication and its effectiveness on consumer behavior
FİGEN Y. (Danışman)
A.KAZIMOVA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Consumer buying habits and impacts
FİGEN Y. (Danışman)
E.DALGIÇ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Impact of marketing mix on customer satisfaction in fashionindustry
FİGEN Y. (Danışman)
S.DAYEH(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Satış sonrası hizmetlerin müşteri tatminine etkisi: Otomotiv sektöründe bir araştırma
FİGEN Y. (Danışman)
C.TAŞDEMİR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
The effects of data breach: Loss of brand reputation and financial penalties
FİGEN Y. (Danışman)
Ş.CAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Ülke ihracatının geliştirilmesinde genişbant internet erişimi ve kurumsal kaynak planlama sistemlerinin etkisi
FİGEN Y. (Danışman)
-
New technologies in supply chain in food retail sector
FİGEN Y. (Danışman)
N.ONUR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Marketing communication strategies in social media: Analysis of the youth segment in telecommunication sector
FİGEN Y. (Danışman)
G.ERGÜL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
University students' online intention to buy in Turkish market
FİGEN Y. (Danışman)
M.KSIBATI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Service marketing and an application on hospital management
FİGEN Y. (Danışman)
K.ŞİŞMAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
A research about influencer marketing in Turkey and the analysis of general perception of high schoolers towards influencers in Turkey
FİGEN Y. (Danışman)
A.İYİTANIR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
KÜRESEL TİCARET KAPSAMINDA YENİDEN CANLANDIRILMAYA ÇALIŞILAN İPEK YOLU: TÜRKİYE AÇISINDAN ÖNEMİ
FİGEN Y. (Danışman)
S.KILIÇ(Öğrenci), Doktora, 2020 -
Perakende yönetiminde teknoloji kullanımı ve algılanan hizmet kalitesi ilişkisi: Gıda perakendeciliği üzerine bir araştırma
FİGEN Y. (Danışman)
K.TAŞTEKİN(Öğrenci), Doktora, 2020 -
Understanding the influence of innovation on the consumers buying behavior in the toys sector
FİGEN Y. (Danışman)
M.MOHAMMAD(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Big data analysis in digital marketing
FİGEN Y. (Danışman)
S.KASACI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
The role of fınancıal servıces marketıng: an overvıew of strategıes ın djıboutı’s bank
YILDIRIM F. (Danışman)
-
The role of financial services marketing: An overview of strategies in Djibouti's bank
FİGEN Y. (Danışman)
T.FAHMI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
İhracata yönelik devlet yardımları kapsamında marka teşviğinin uluslararası pazarlama performansına etkisi: Elektrik elektronik sektöründe Turqualıty® desteği üzerine bir araştırma
FİGEN Y. (Danışman)
S.ARMAĞAN(Öğrenci), Doktora, 2019 -
Factors effecting online and offline shopping in Turkey
FİGEN Y. (Danışman)
A.TAŞKIN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Importance of mode of entry decisions on international brandingcase study Arcelik A.S. company
FİGEN Y. (Danışman)
G.ULAJ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
The interrelationship between e-service quality, customer satisfaction, and customer loyalty: A survey about Libyan private banking market
FİGEN Y. (Danışman)
R.MAHMOUD(Öğrenci), Doktora, 2019 -
Marka imajı, müşteri memnuniyeti ve müşteri sadakati ilişkisi: Otomotiv sektöründe bir araştırma
FİGEN Y. (Danışman)
S.BİROL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Preference of online and offline shopping place; A comparison of Y and Z generations
FİGEN Y. (Danışman)
G.BAHÇİVAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Implementation of new supply chain technologies in retail market, a research about hypermarkets and supermarkets
FİGEN Y. (Danışman)
B.ÖZBEK(Öğrenci), Doktora, 2019 -
Understanding sport sponsorship process
FİGEN Y. (Danışman)
C.AYRANCIOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Dış pazarlara girişte markalaşmanın önemi ve Turquality'nin ihracat performansına olan etkilerinin incelenmesi
FİGEN Y. (Danışman)
-
IMPLEMENTATION OF OMNI CHANNEL DECISIONS IN DISTRIBUTION STRATEGY OF EXTREME SPORTSWEAR COMPANIES
FİGEN Y. (Danışman)
O.KARACALI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Understanding consumers' continuance intention towards location based mobile application: A research on transportation sector in Turkey
FİGEN Y. (Danışman)
C.DİLMENER(Öğrenci), Doktora, 2019 -
Sektörün uluslararasılaşmasında markalaşmanın önemi: Türkiye kuyumculuk sektöründe bir araştırma
FİGEN Y. (Danışman)
-
User experience: The key of a successful e-commerce website
FİGEN Y. (Danışman)
U.GÜRSEL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Glocalization strategies: A reasearch about international experiences in Turkish market
FİGEN Y. (Danışman)
S.BENCHARQUI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Evaluating online shopping behaviors of generations under the influence of social media
FİGEN Y. (Danışman)
A.ÖZTUNALI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Karayolunda yapılan eşya taşımalarında taşıyıcının 6102 sayılı Türk Ticaret Kanunu ve CMR konvansiyonu kapsamında kayıp veya hasardan kaynaklanan sorumluluğu
FİGEN Y. (Eş Danışman), EBRU Ş. M. (Eş Danışman)
-
Rekabet üstünlüğü geliştirmeye yönelik uluslararası ticaret politikaları: Marka güç endeksi ile ülkelerarası karşılaştırma
FİGEN Y. (Danışman)
-
Dijital yerli ebeveynlere yönelik dijital pazarlama yöntemleri ve stratejisi
FİGEN Y. (Danışman)
Ö.ERDEM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Effect of store atmosphere on impulsive buying behaviour and gender effect on impulse buying tendency
FİGEN Y. (Danışman)
K.EZGİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Uluslararası ticaretin dijitalleşmesi ve sanayi akımlarının etkisi: Endüstri 4.0 devrimi üzerine bir araştırma
FİGEN Y. (Danışman)
-
The effect of social media in marketing activities of SMEs in Turkey
FİGEN Y. (Danışman)
-
Mağaza atmosferi, müşteri tatmini ve tekrar satın alma niyeti ilişkisi üzerine nicel bir araştırma
FİGEN Y. (Danışman)
-
Duyusal pazarlama stratejilerinin Türkiye perakende sektöründeki uygulamaları
FİGEN Y. (Danışman)
-
Türkiye'de faaliyet gösteren varlık yönetim şirketlerinin sorunları ve bankacılık sektörüne etkileri üzerine bir araştırma
FİGEN Y. (Danışman)
E.ACUR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Marketing communication strategies the case study of Coca-Cola
FİGEN Y. (Danışman)
F.TOSAYEVA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Yerel yönetimlerde stratejik pazarlama yönetimi ve bir uygulama
FİGEN Y. (Danışman)
A.DEMİR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
EFFECTS OF DIGITAL MARKETING ACTIVITIES ON CUSTOMER BEHAVIORS
FİGEN Y. (Danışman)
Y.ÜNVERDİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Eğitim sektöründe pazarlama stratejileri ve Çin pazarında bir araştırma
FİGEN Y. (Danışman)
-
Effects of sales promotion strategies on consumer buying decision: An application in beverages on fast-food channel
FİGEN Y. (Danışman)
S.ZEYNEP(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Sales management and setting efficient sales distribution channel: Diffenrence between traditional distribution channel and online channel – automotive spare parts market
FİGEN Y. (Danışman)
E.ÖNER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Bireylerin moda giyim ilgilenimi, sosyal medya ilgilenimi ve yaşam tarzı tiplerinin satın alma niyeti ve ağızdan ağıza iletişim davranışına etkisi üzerine bir araştırma
FİGEN Y. (Danışman)
-
Kadınların internetten satın alma davranış sürecini etkileyen faktörler
FİGEN Y. (Danışman)
-
Finansal hizmet pazarlaması sigorta sektöründe bir araştırma
YILDIRIM F. (Danışman)
-
Küresel pazarlamada satış yönetim süreci
FİGEN Y. (Danışman)
-
Finansal hizmet pazarlaması: Sigorta sektöründe bir araştırma
FİGEN Y. (Danışman)
F.GÜLER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Hizmet pazarlaması:Konaklama işletmeciliği pazarlamasında bir nitel araştırma
FİGEN Y. (Danışman)
-
Türk sigorta sektörünün gelecek perspektifi: Sorunsuz çözüm önerileri üzerine bir araştırma
FİGEN Y. (Danışman)
-
Ülke menşei etkisinin marka imajı oluşturmadaki katkısı
FİGEN Y. (Danışman)
-
Gayrimenkul sektöründe satış tutundurma politikaları: Türkiye pazarında kalitatif bir araştırma
FİGEN Y. (Danışman)
M.KARAHAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
The effect of salesperson's behavior on consumers' buying decision: An emprical study for electronic retailing
FİGEN Y. (Danışman)
S.DİNÇER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Uluslararası pazarlara giriş stratejileri: Enerji sektöründe bir araştırma
FİGEN Y. (Danışman)
-
Effects of sales promotion strategies on consumer buying behavior process: A case study in chain store retailing
FİGEN Y. (Danışman)
B.CEREN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Hizmet sektöründe marka sadakati oluşturma politikaları
FİGEN Y. (Danışman)
-
Building a strong nation brand: Case of Turkey
FİGEN Y. (Danışman)
B.YILDIZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Marka konumlandırmasında sosyal girişimcilik kavramının önemi: Hizmet sektöründe bir araştırma
FİGEN Y. (Danışman)
-
Tüketicilerin mağaza özellikleri ve alışveriş keyfi değerlendirmelerinin mağaza sadakati oluşumuna etkisi: Kahve zincirlerinde bir uygulama
FİGEN Y. (Danışman)
-
Measuring the quality of e-government services / case study Jordan
FİGEN Y. (Danışman)
A.MOHAMMED(Öğrenci), Doktora, 2016 -
Stratejik algı yönetimi: Telekomünikasyon sektöründe müşteri deneyim yönetimi aracılığıyla stratejik algı yönetimi üzerine bir araştırma
FİGEN Y. (Danışman)
H.ERTAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Gayrimenkul sektöründe mimari ve tasarımın pazarlama yönetiminde önemi
FİGEN Y. (Danışman)
N.SÖZER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
E-ticarette pazarlama uygulamaları: iran pazarında bir araştırma
FİGEN Y. (Danışman)
-
Gayrimenkul sektöründe mimari ve tasarımın pazarlama yönteminde önemi
YILDIRIM F. (Danışman)
-
Endüstriyel pazarda özel marka yönetimi; Turizm sektöründe bir araştırma
FİGEN Y. (Danışman)
F.TÜRKAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
E-ticarette marka yönetim süreci ve bir uygulama
FİGEN Y. (Danışman)
-
Destination marketing: An example of Alanya as a "Student town"
FİGEN Y. (Danışman)
Ş.KÖSEOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Fiziki altın ve altına dayalı yatırım araçlarına yönelik yatırımcı davranışına ilişkin bir uygulama
FİGEN Y. (Danışman)
-
Marka kişiliği: Gıda perakende sektöründe bir uygulama
FİGEN Y. (Danışman)
-
Uluslararası pazara giriş stratejileri: Gana ülkesinde bulunan Türk gıda firması üzerine bir araştırma
FİGEN Y. (Danışman)
A.WAHAB(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
Uluslararası pazarlara giriş stratejileri : Gana ülkesinde bulunan Türk gıda firması üzerine bir araştırma
YILDIRIM F. (Danışman)
-
Banka sigortacılığının (Bankasürans) yapısal analizi ve bir etkinlik araştırması
FİGEN Y. (Danışman)
-
The impact of sales promotion on consumer buying decision
FİGEN Y. (Danışman)
D.HUSEJNAGİC(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
Kobi bankacılığı’nda stratejik pazarlama yönetimi ve bir uygulama
YILDIRIM F. (Danışman)
-
KOBİ bankacılığında stratejik pazarlama yönetimi ve bir uygulama
FİGEN Y. (Danışman)
R.MERVE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
Pazarlama iletişiminde sosyal medya kullanımı: Sigorta pazarına bir uygulama
FİGEN Y. (Danışman)
-
Müşteri temelli marka denkliği unsurlarının tüketici satın alma niyeti üzerine etkisi: GSM sektöründe bir uygulama
FİGEN Y. (Danışman)
-
Perakendecilikte mağaza atmosferinin tüketici karar alma sürecine etkisi: Türk çorap pazarına bir uygulama
FİGEN Y. (Danışman)
M.ÇİTİL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
Pazarlama yönetiminde özel marka stratejileri ve rekabet uygulamalari
FİGEN Y. (Danışman)
-
Dağıtım kanalı seçimi: Bilişim sektöründe bir uygulama
FİGEN Y. (Danışman)
E.DİVANİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
Perakende sektöründe yeşil pazarlamanın önemi
FİGEN Y. (Danışman)
E.İRİÇ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012 -
Hizmet sektöründe eğitim kurumlarının markalaşması: Türkiye'deki üniversitelere yönelik bir araştırma
FİGEN Y. (Danışman)
-
Tüketici satın alma karar sürecinde gıda güvenliği: GDO'suz etiketli ürünler üzerine bir araştırma
FİGEN Y. (Danışman)
-
Marka konumlandırma stratejileri: Lüks tüketim ürünlerine bir uygulama
FİGEN Y. (Danışman)
F.MACİDE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
Tüketici zihninde fiyat ve kalite ilişkisi: Dayanıklı ve dayanıksız tüketim ürünlerinin karşılaştırılmasına yönelik bir uygulama
FİGEN Y. (Danışman)
G.ÇETİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
Markalaşmanın katma değer etkisi ve ülkelerin markalaşma becerisi çerçevesinde Türkiyenin rolü
FİGEN Y. (Danışman)
H.ÖZDEN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009