SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
POSTMODERN DÖNEMDE DİJİTAL DENEYİMLER IŞIĞINDA DEĞİŞEN TÜKETİCİ KİMLİK, TERCİH VE TUTUMLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.23, sa.50, ss.1935-1967, 2024 (Hakemli Dergi)
TÜRKİYE ENERJİ İTHALATINDA YENİLENEBİLİR ENERJİ ÜRETİMİ VE MAKRO EKONOMİK DEĞİŞKENLER
Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.22, sa.48, ss.1077-1100, 2023 (Hakemli Dergi)
Consumer Buying Behavior on Online Shopping
Journal of Industrial Policy and Technology Management
, cilt.6, sa.1, ss.175-191, 2023 (Hakemli Dergi)
ULUS MARKALAŞMASININ DEĞİŞEN EKONOMİK BOYUTLARI VE ÜLKELERE KATTIĞI DEĞER
Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.21, sa.45, ss.1113-1136, 2022 (Hakemli Dergi)
ÖZEL GÜN İNDİRİMLERİNİN SATIŞ TUTUNDURMA VE TÜKETİCİ SATIN ALMA KARAR SÜRECİNE ETKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.21, sa.43, ss.96-110, 2022 (Hakemli Dergi)
DİJİTAL PAZARLAMA STRATEJİLERİ ÜZERİNE NİTEL BİR ARAŞTIRMA
istanbul Ticaret Üniversitesi Girişimcilik Dergisi
, cilt.4, sa.8, ss.137-150, 2021 (Hakemli Dergi)
ÜLKELERİN REKABET ÜSTÜNLÜĞÜ GELİŞTİRMESİ: MARKA GÜÇ ENDEKSİ ÇALIŞMASI
Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.19, sa.37, ss.635-653, 2020 (Hakemli Dergi)
BİREYLERİN MODA SATIN ALMA DAVRANIŞI VE SOSYAL MEDYA KULLANIMI İLİŞKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.18, sa.35, ss.325-349, 2019 (Hakemli Dergi)
KUYUMCULUK SEKTÖRÜNDEKİ İŞLETMELERİN MARKA DEĞERİNİN ÖLÇÜLMESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.18, sa.35, ss.383-409, 2019 (Hakemli Dergi)
Tüketimin Yeni Odağı: More-ism ve Perakende Sektörüne Yansımaları
Pi-Pazarlama ve iletişim kültürü dergis
, cilt.14, sa.53, ss.54-60, 2015 (Hakemsiz Dergi)
Türkiye de İkamet Amaçlı Konut Pazarının Makroekonomik Değişkenler ile İlişkisi
Social Sciences Research Journal
, cilt.2, sa.1, ss.12-18, 2013 (Hakemli Dergi)
A Research About the Relations Between Consumers Values Lifestyles and Fast Food Consumption in Turkey
Academic Journal of Information Technology
, cilt.4, sa.10, ss.7-14, 2013 (Hakemli Dergi)
The Perceived Risk and Value Based Model of Online Retailing
Academic Journal of Information Technology
, cilt.3, sa.9, ss.7-21, 2012 (Hakemli Dergi)
Türkiye'de internet bankacılığı ürünleri üzerine pazar trend analizi
Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.10, sa.19, ss.129-141, 2011 (Hakemli Dergi)
Perakende mağazıcılığında satınalma noktası iletişimi: Ayakkabı sektöründe zincir bir marka örneği
Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.10, sa.19, ss.177-192, 2011 (Hakemli Dergi)
Perakende Mağazacılığında Satınalma Noktası İletişimi: Ayakkabı Sektöründe Zincir Bir Marka Örneği
Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.10, sa.19, ss.177-192, 2011 (Hakemli Dergi)
Perakende Mağazacılığında Satınalma Noktası İletişimi Ayakkabı Sektörüne Bir Uygulama
İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.10, sa.19, ss.177-192, 2011 (Hakemli Dergi)
Consumer s Purchasing Behavior Patterns on the Conceptualization and Emergence of Organics Industry in Turkey
Journal of Business and Behavioral Sciences
, cilt.23, sa.3, ss.50-58, 2011 (Hakemli Dergi)
Türkiye de İnternet Bankacılığı Ürünleri Üzerine Pazar Trend Analizi
İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.10, sa.19, ss.129-141, 2011 (Hakemli Dergi)
Consumer Involvement and Brand Sensitivity of University Students in Their Choice of Fashion Products
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.313-333, 2010 (Hakemli Dergi)
Improving Made In Effect of Turkish Fashion Branding In The Age of Marketing How to Become Competitive
Journal of Business and Accounting
, cilt.2, sa.1, ss.68-76, 2009 (Hakemli Dergi)
Supply Chain Management A Research Implication on Carbonated Drink Sectorand An Analysis of Cola Market
Journal of Business and Behavioral Sciences
, cilt.20, sa.2, ss.141-149, 2009 (Hakemli Dergi)
Lateral Marketing Strategy as a Tool for Value Creation A Case Study of Dairy Products Industry in Turkey
Journal of Business and Behavioral Sciences
, cilt.17, sa.1, 2008 (Hakemli Dergi)
Internationalization Process of Retailing in Turkey and Current Implications
Journal of Business and Behavioral Sciences
, cilt.16, sa.1, ss.243-252, 2007 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Entrepreneurship Could Be The Answer of Sustainable Competitiveness During Internationalization of Turkish Retailing
5th International Conference on Business, Management and Economics, İzmir, Türkiye, 22 Ekim 2009, ss.219-229
How to Improve Made in Effect of Turkish Branding New Approaches to Government Support Turquality
5th International Conference on Business, Management and Economics, İzmir, Türkiye, 22 Ekim 2009, ss.313-321
Improving ‘Made in’ Effect of Turkish Fashion Branding in the New Age of Marketing: How To Become Competitive
American Society of Business and Behavioral Science 11the International Conference, Hawaii, Amerika Birleşik Devletleri, 25 - 27 Eylül 2008
TÜKETİCİLERİN YENİLİKÇİLİĞE BAKIŞ AÇILARINA GÖRE YAŞAM TARZLARI İLE ALGILANAN KALİTENİN MARKA SADAKATİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN ÖLÇÜLMESİ VE DAYANIKLI TÜKETİM ÜRÜNLERİNDE BİR UYGULAMA
13. Ulusal Pazarlama Kongresi, Adana, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2008, cilt.1, ss.323-339
The Leadership Challenges of Innovations: The Case of Turkish Textile Industry
The 8th Global Leadership Forum, İstanbul, Türkiye, 22 - 25 Haziran 2006
The Effect of Marketing Cost in Strategic Planning and Decision Making Through Marketing Process
International Strategic Management Conference, Çanakkale, Türkiye, 23 - 25 Haziran 2005
The Effect Of Marketing Cost in Strategic Planning
Uluslarararası Stratejik Yönetim Konferansı, Çanakkale, Türkiye, 01 Mayıs 2005
Kitap & Kitap Bölümleri
PLEASURE REVENGE
THE ART OF PREDICTING THE FUTURE TRENDS, TÜMBEK TEKEOĞLU AŞKIM NURDAN, YILDIRIM FİGEN, İLTER KÜÇÜKÇOLAK NECLA, Editör, SCALA, İstanbul, ss.275-290, 2024
Reklam Çekicilikleri: Marka İletişiminin Sihirli Anahtarı
Nobel Bilimsel Eserler, Ankara, 2020
YENİ MEDYA SAĞLIK OKURYAZARLIĞI VE GELECEK BEKLENTİLERİ
SEKTÖRLERİN VE MESLEKLERİN GELECEĞİ, ÖZ SABRİ, ONURSAL SERAP, CEVAYİR DUYGU, Editör, HİPER YAYIN, İstanbul, ss.233-258, 2020
Perakende İşletmelerinde Yapay Zeka Uygulamaları: İletişim ve Teknoloji
Oyun Değiştiren Güç: Yapay Zeka, Prof. Dr. Mustafa K. Yılmaz, Doç. Dr. N. Öykü İyigün, Editör, BETA YAYINCILIK, İstanbul, ss.473-500, 2020
Yeni Medya Sağlık Okuryazarlığı ve Gelecek Beklentileri
Dijital Gelecekte Mesleklerin ve Sektörlerin Dönüşümü, Öz Sabri, Onursal F.Serap, Uca Nagehan, Editör, Hiper Yayın, İstanbul, ss.233-257, 2020
Etiksel Yaklaşımlar Işığında Politik İletişim ve Yeni medyanın Rolü
Güncel Yaklaşımlar Işığında Etik, Rana Atabay, N. Öykü İyigün, Editör, Beta Yayınları, İstanbul, ss.135-151, 2015
EATERTAINMENT: THE NEW ERA IN LATERAL THINKING- ISSSUES AND COMPETING TRENDS IN RETAILING
Handbook of Research on the Impact of Culture and Society on the Entertainment Industry, Gülay Öztürk, Editör, IGI Global, Hershey, ss.332-349, 2014
Marka Sloganları Türkiye Sigorta Pazarına İlişkin İçerik Analizi
Beta Books , İstanbul, 2013