Gayrimenkul sektöründe mimari ve tasarımın pazarlama yönteminde önemi


Tezin Türü: Yüksek Lisans

Tezin Yürütüldüğü Kurum: İstanbul Ticaret Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, Türkiye

Tezin Onay Tarihi: 2016

Tezin Dili: Türkçe

Öğrenci: Nurhan Sözer

Danışman: FİGEN YILDIRIM

Özet:

Bu çalışmada gayrimenkul pazarlama kavramı ele alınmıştır. Gayrimenkul pazarlamada mimari ve tasarımın satışlara etkisi detaylıca irdelenmiş ve pazarlamadaki önemi incelenmiştir. Ayrıca gayrimenkul sektöründe modern pazarlama tekniklerinden ve güncel eğilimlerden bahsedilmiş, araştırma konusu olarak KoruFlorya projesinin pazarlama politikaları üzerinde örnek bir çalışma yapılmıştır.