-
2016 - 2024 Prof. Dr.
İstanbul Ticaret Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık Bölümü
-
2016 - 2020 Doç. Dr.
İstanbul Ticaret Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık Bölümü
-
2015 - 2016 Doç. Dr.
İstanbul Ticaret Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Reklamcılık Bölümü
-
2012 - 2014 Yrd. Doç. Dr.
İstanbul Ticaret Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Bölümü
-
2011 - 2012 Araştırma Görevlisi Dr.
İstanbul Ticaret Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü
-
2004 - 2012 Araştırma Görevlisi
İstanbul Ticaret Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Bölümü
-
2024 - Devam Ediyor Fakülte Akademik Kurul Üyesi
İstanbul Ticaret Üniversitesi
-
2020 - Devam Ediyor Anabilim Dalı Akademik Kurul Üyesi
İstanbul Ticaret Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
-
2016 - 2024 Bölüm Başkanı
İstanbul Ticaret Üniversitesi
-
2015 - 2019 Bölüm Başkanı
İstanbul Ticaret Üniversitesi
-
2015 - 2016 Bölüm Başkanı
İstanbul Ticaret Üniversitesi
-
Lisans Yeni Medya Reklamcılığı
-
Lisans Bitirme Projesi
-
Lisans Bütünleşik İletişim Kampanyaları
-
Yüksek Lisans Dijital Reklamcılık
-
Yüksek Lisans Kurumsal İletişim Yönetimi
-
Lisans DUYGUSAL ZEKA YÖNETİMİ VE LİDERLİK
-
Doktora YENİ MEDYA ÇALIŞMALARI VE TOPLUM
-
Lisans Reklamcılığın Temel Kavramları
-
Lisans İçerik Yönetimi
-
Yüksek Lisans DİJİTAL PAZARLAMA İLETİŞİMİ
-
Lisans Duygusal Zeka Yönetimi ve Liderlik
-
Lisans Reklamda Cinsiyet ve Kuşak Araştırmaları
-
Lisans Reklamcılığın Temel Kavramları
-
Doktora Yeni Medya Çalışmaları ve Toplum
-
Yüksek Lisans Reklamcılık Kavram ve Kuramları
-
Lisans Reklamda Cinsiyet ve Jenerasyon Araştırmaları
-
Lisans ÜRÜN YERLEŞTİRME
-
Lisans REKLAM KAMPANYALARI
-
Lisans Kültürlerarası Reklamcılık
-
Doktora REKLAM VE HALKLA İLİŞKİLER KURAMLARI
-
Lisans İKNA VE RETORİK
-
Lisans Pazarlama Halkla İlişkileri
-
Yüksek Lisans Halkla İlişkilerde Güncel Eğilimler ve Sorunlar
-
Lisans İçeriklerde Marka Entegrasyonu
-
Lisans Yeni Medya ve Reklamcılık (Beykent Üniversitesi-Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü)
-
Lisans Yeni Medya ve Reklamcılık (Beykent Üniversitesi -TV Haberciliği ve Programcılığı Bölümü)
-
Yüksek Lisans Uluslararası Reklamcılık
-
Doktora Reklam Sosyolojisi
-
Lisans DUYGUSAL ZEKA YÖNETİMİ VE LİDERLİK
-
Lisans YENİ MEDYA REKLAMCILIĞI
-
Lisans YENİ MEDYA VE HALKLA İLİŞKİLER
-
Lisans Reklamcılığa Giriş 2
-
Yüksek Lisans Reklamcılık Kavram ve Kuramları
-
Lisans REKLAMCILIĞIN TEMEL KAVRAMLARI
-
Lisans Reklamcılığa Giriş 1
-
Lisans REKLAM KAMPANYALARI
-
Yüksek Lisans Uluslararası Reklamcılık
-
Lisans REKLAMCILIĞIN TEMEL KAVRAMLARI
-
Yüksek Lisans Reklamda İkna Yöntemleri
-
Lisans REKLAM KAMPANYALARI
-
Lisans REKLAM YÖNETİMİ
-
Lisans Reklam Yazarlığı
-
Lisans Duygusal Zeka Yönetimi ve Liderlik
-
Yüksek Lisans YENİ MEDYA VE HALKLA İLİŞKİLER
-
Lisans Yeni Medya ve Halkla İlişkiler
-
Yüksek Lisans Reklam Araştırmaları ve Kampanyalar
-
Doktora Medya Endüstrileri ve Reklam
-
Lisans Reklamcılık
-
Lisans Popüler Kültür
-
Yüksek Lisans Halkla İlişkilerin Temel Kavramları
-
Lisans Yeni Medya Reklamcılığı
-
Reklam Yatırımında Yapay Zeka kullanımı ve Cinsiyetlerin Algıları Üzerine Bir Araştırma
Öztürk R. G. (Danışman)
T.Özkuş(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
Dijital Reklamların Çevrimiçi Satın Alma Niyetinde ?Kaçırma Korkusunun? Etkisi: Y ve Z Kuşağı Üzerine Bir Araştırma
Öztürk R. G. (Danışman)
O.Şişman(Öğrenci), Doktora, Devam Ediyor -
Kristal Elmada Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Alanında Ödüllü Reklamların Marka Sadakatine Etkisi
Öztürk R. G. (Danışman)
H.Kaya(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
2013 - 2018 YILLARINDA KRİSTAL ELMADA ÖDÜL ALAN YARATICI DİJİTAL SOSYAL SORUMLULUK REKLAMLARININ FARKINDALIK YARATMADAKİ ETKİSİ,
Öztürk R. G. (Danışman)
A.Kale(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
Influencer'lar Tarafından Yapılan Pazarlama Çalışmalarının Tüketim Toplumu Oluşturmadaki Rolü
Öztürk R. G. (Danışman)
J.Kır(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
TURİZM REKLAMCILIĞI VE DİJİTAL PLATFORMLARIN STRATEJİK KULLANIMININ TÜRKİYE NİN MARKALAŞMASI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ : ALMAN VE RUS TURİSTLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Öztürk R. G. (Danışman)
U.Kaya(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
Dijital Açıkhava Reklamcılığının Marka Farkındalığı ve Etkileşim Yaratmadaki Rolü: İstanbul'daki Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma
Öztürk R. G. (Danışman)
O.Salkım(Öğrenci), Doktora, Devam Ediyor -
Sanal Kullanıcı Deneyiminin Satın Alma Kararına Etkisi: Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma
Öztürk R. G. (Danışman)
H.Torlak(Öğrenci), Doktora, Devam Ediyor -
Satın Alma Sürecinde Çevrimiçi İknada Kaygının Etkisi: İhtiyaç Temelli Bir Model Önerisi
Öztürk R. G. (Danışman)
U.Bozan(Öğrenci), Doktora, Devam Ediyor -
Dijital Reklamların Akıllı Reklamlara Dönüşümünde Hiper Kişiselleştirmenin Rolü
Öztürk R. G. (Danışman)
C.Özpınar(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
Türkiye'de Dijitalleşmenin Reklam ajanslarına Etkisi: Start-up ve İnovasyon Perspektifinden Bir Değerlendirme
Öztürk R. G. (Danışman)
F.Akti(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
). E-Ticaret Sektöründe Kullanılan Dijital Reklam Modellerinin Marka Farkındalığına Etkisi: İstanbul Üzerine Bir Araştırma
Öztürk R. G. (Danışman)
S.Kocaman(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
Türkiye’deki TV Dizilerinde yapılan Ürün Yerleştirmelerin İnternet Üzerinden Pazarlanması ve satışa Etkisi: Takı Sektörü Üzerine Bir Araştırma
Öztürk R. G. (Danışman)
T.Altunbüken(Öğrenci), Doktora, Devam Ediyor -
X, Y ve Z kuşaklarının çevrim içi tüketim davranışları ve reklam engelleyici kullanımları: Yayıncı ve tüketiciler üzerine bir araştırma
Öztürk R. G. (Danışman)
-
Moda Sektörünün Etkileyici Pazarlama Çalışmalarında Instagram Hikayelerinin Önemi ve Y Kuşağı Üzerindeki Etkileri?
Öztürk R. G. (Danışman)
G.Muhan(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Kristal Elmada ödül alan yaratıcı dijital sosyal sorumluluk reklamlarının farkındalık sağlamadaki etkisi: İstanbul'daki tüketiciler üzerine bir araştırma
RUKİYE GÜLAY Ö. (Danışman)
-
Dijital Pazarlamada Algoritmanın Önemi ve Instagram'ın Algoritma Kapsamında İncelenmesi
RUKİYE GÜLAY Ö. (Eş Danışman), NİHAL K. Ş. (Eş Danışman)
H.AYDIN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Türkiye'deki organik ürünlerin marka sadakatinin kuşaklararası satın alma niyetine etkisi
RUKİYE GÜLAY Ö. (Danışman)
A.DİLEK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Dijital iknanın tanıtım çalışmalarında kullanımı: Ulusal ve uluslararası sivil toplum kuruluşları üzerine karşılaştırmalı bir analiz
Öztürk R. G. (Danışman)
-
Yapay zekanın ınfluencer pazarlaması üzerindeki etkisi: Sanal ınfluencer'lar üzerine bir içerik analizi
RUKİYE GÜLAY Ö. (Danışman)
Ö.ALİŞARLI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Moda sektörünün etkileyici pazarlama çalışmalarında Instagram hikayelerinin önemi ve Y kuşağı üzerindeki etkileri
RUKİYE GÜLAY Ö. (Danışman)
-
GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİLERDE E-POSTA PAZARLAMASI
Öztürk R. G. (Danışman)
E.Aksu(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
URUMSAL SOSYAL SORUMLULUK ÇALIŞMALLARINDA SÜRDÜRÜLEBİLİR İLETİŞİM YARATILMASINDA MECRALARIN ROLÜ
Öztürk R. G. (Danışman)
Z.Mine(Öğrenci), Doktora, 2021 -
Markaların Instagram hikâyelerinin katılım ve etkileşim yaratmadaki rolü
RUKİYE GÜLAY Ö. (Danışman)
-
Üniversite öğrencilerinin programatik reklama ilişkin tutumlarının incelenmesi
RUKİYE GÜLAY Ö. (Danışman)
-
Mobil reklamların dijital yerliler açısından önemi ve bu kuşağın mobil reklamlara tepkisi
RUKİYE GÜLAY Ö. (Danışman)
-
Siyasi partilerin seçim dönemindeki sosyal medya reklamlarının seçmenler üzerindeki etkisi: 2019 yerel seçimleri İstanbul ili örneği
RUKİYE GÜLAY Ö. (Danışman)
-
MARKALARIN İNSTAGRAM HİKAYELERİNİN ETKİLEŞİM YARATMADAKİ ROLÜ
Öztürk R. G. (Danışman)
T.Zeylan(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Dizi Karakterlerinin Reklamlarda Kullanımı ve Satın Alma Davranışlarına Etkisi: Türk Dizileri Üzerine Bir Araştırma
Öztürk R. G. (Danışman)
A.Sami(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Feminist Reklamların (Femvertising) Aristoteles’in Retoriksel Üçlemesi Bağlamında Değerlendirilmesi ve Kadın İzleyiciler Üzerindeki Etkisi,
Öztürk R. G. (Danışman)
G.Öyküm(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Feminist reklamların (Femvertising) Aristoteles'in retoriksel üç ikna kanıtı bağlamında değerlendirilmesi ve kadın izleyiciler üzerindeki etkisi
RUKİYE GÜLAY Ö. (Danışman)
G.ÖYKÜM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
KURUMSAL İLETİŞİMİN STRATEJİK KULLANIMINDA MARKALARIN SOSYAL MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNTEMİ
Öztürk R. G. (Danışman)
B.Vardarlı(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Dizilerde yaratılan karakter imajının geleneksel kuşak reklamlarında kullanımı ve marka algısına etkisi: Yalan Dünya örneği
RUKİYE GÜLAY Ö. (Danışman)
N.ÇEKER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
DİZİLERDE YARATTIKLARI KARAKTER İMAJININ GELENEKSEK KUŞAK REKLAMLARINDA KULLANIMI VE MARKA ALGISINA ETKİSİ
Öztürk R. G. (Danışman)
N.Çeker(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Kurumsal iletişimin stratejik kullanımında markaların sosyal müşteri ilişkileri yönetimi
RUKİYE GÜLAY Ö. (Danışman)
B.VARDARLI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
SOSYAL AĞLARDAKİ ETKİLEYİCİLERİN TUNUSLU TÜKETİCİLERİNİN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Öztürk R. G. (Danışman)
A.Mekki(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Dizi karakterlerinin reklamlarda kullanımı ve satın alma davranışlarına etkisi: Türk dizileri üzerine bir araştırma
RUKİYE GÜLAY Ö. (Danışman)
-
Viral video reklamların marka hatırlanırlığı üzerindeki etkisi
RUKİYE GÜLAY Ö. (Danışman)
-
Sosyal ağlardaki etkileyicilerin Tunuslu tüketicilerin satın alma niyeti üzerindeki etkisi
RUKİYE GÜLAY Ö. (Danışman)
-
DİJİTALLEŞMENİN AÇIK HAVA REKLAMLARINDA İNTERAKTİVİTEYİ SAĞLAMADAKİ ROLÜ
Öztürk R. G. (Danışman)
G.Kaşifoğlu(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Yarışma programlarında ürün yerleştirme uygulamaları ve marka hatırlanırlığına etkisi: Survivor 2017 ünlüler gönüllüler analizi
RUKİYE GÜLAY Ö. (Danışman)
-
Reklamlarda kültürel kod kullanımı ve etnik reklamcılık "Almanya örneği"
RUKİYE GÜLAY Ö. (Danışman)
-
Reklamlarda kültürel kod kullanımı ve etnik reklamcılık "Almanya örneği
Öztürk R. G. (Danışman)
-
Türkiye örnekleri üzerinden eğlenceli reklam uygulamaları
RUKİYE GÜLAY Ö. (Danışman)
-
Dijitalleşmenin açık hava reklamlarında interaktiviteyi sağlamadaki rolü
RUKİYE GÜLAY Ö. (Danışman)
G.KAŞİFOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
EĞLENCELİ VİRAL VİDEO REKLAMLARININ MARKA HATIRLANILLIĞINDAKİ ROLÜ
Öztürk R. G. (Danışman)
Y.Aydoğan(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Küreselleşmenin uluslararası reklamcılığa etkileri: Çin örneği
RUKİYE GÜLAY Ö. (Danışman)
-
YENİ MEDYADA ARAMA MOTORU REKLAMCILIĞININ MÜŞTERİ DAVRANIŞLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Öztürk R. G. (Danışman)
A.Demir(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Yeni medyada arama motoru reklamcılığının kullanıcı davranışları üzerindeki etkisi
RUKİYE GÜLAY Ö. (Danışman)
-
SOSYAL MEDYA ÇAĞINDA DEĞİŞEN HALKLA İLİŞKİLER ALGISI ÜNİVERSİTE GENÇLİĞİ ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA
Öztürk R. G. (Danışman)
B.Büyükkoç(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Sosyal medya çağında değişen halkla ilişkiler algısı: Üniversite gençliği üzerine bir araştırma
RUKİYE GÜLAY Ö. (Danışman)
-
Kurum kültürünün oluşturulmasında duygusal zekanın önemi ve çalışanların iş performansına etkisi
RUKİYE GÜLAY Ö. (Danışman)
-
Üniversitelerin kurum imajında kütüphanenin önemi
RUKİYE GÜLAY Ö. (Danışman)
-
ULUSLARARASI REKLAMLARDA KÜLTÜREL KODLARIN KULLANIMI COCA-COLA ÜZERİNE BİR İNCELEME
Öztürk R. G. (Danışman)
A.Tamara(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
Kütüphanelerin Üniversite İtibarı Üzerindeki Rolü
Öztürk R. G. (Danışman)
E.Aybaz(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
Sivil Toplum Örgütlerinin Sosyal Sorumluluk Kampanyalarının Duyurumunda Sosyal Medya Kullanımının Stratejik Önemi
Öztürk R. G. (Danışman)
G.Biter(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
Sivil toplum kuruluşlarında sosyal sorumluluk kampanyalarının duyurumunda sosyal medya kullanımının stratejik önemi
RUKİYE GÜLAY Ö. (Danışman)
G.BİTER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
Propagandanın yeni uygulama alanı: Bilgisayar ve konsol oyunlar
RUKİYE GÜLAY Ö. (Danışman)
M.HALİL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013
-
2022 - 2022 Etkili İletişim Teknikleri
Sürekli Eğitim Merkezi - Sertifika Programı
-
2021 - 2021 Duygusal Zeka Neden Önemlidir?
Akademik Birimler - Eğitim
-
2019 - 2019 Marka Ustaları Sertifika Programı (MARKUS)
Sürekli Eğitim Merkezi - Sertifika Programı
-
2013 - 2013 Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Yönetimi Sertifika Programı
Sürekli Eğitim Merkezi - Sertifika Programı