-
2016 - 2024 Prof. Dr.
İstanbul Ticaret Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık Bölümü
-
2016 - 2020 Doç. Dr.
İstanbul Ticaret Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık Bölümü
-
2015 - 2016 Doç. Dr.
İstanbul Ticaret Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Reklamcılık Bölümü
-
2012 - 2014 Yrd. Doç. Dr.
İstanbul Ticaret Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Bölümü
-
2011 - 2012 Araştırma Görevlisi Dr.
İstanbul Ticaret Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü
-
2004 - 2012 Araştırma Görevlisi
İstanbul Ticaret Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Bölümü
-
2024 - Devam Ediyor Fakülte Akademik Kurul Üyesi
İstanbul Ticaret Üniversitesi
-
2020 - Devam Ediyor Anabilim Dalı Akademik Kurul Üyesi
İstanbul Ticaret Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
-
2016 - 2024 Bölüm Başkanı
İstanbul Ticaret Üniversitesi
-
2015 - 2019 Bölüm Başkanı
İstanbul Ticaret Üniversitesi
-
2015 - 2016 Bölüm Başkanı
İstanbul Ticaret Üniversitesi
-
Doktora
YENİ MEDYA ÇALIŞMALARI VE TOPLUM
Yeni Medya Çalışmaları ve Toplum
REKLAM VE HALKLA İLİŞKİLER KURAMLARI
Reklam Sosyolojisi
Medya Endüstrileri ve Reklam
-
Yüksek Lisans
Dijital Reklamcılık
Kurumsal İletişim Yönetimi
DİJİTAL PAZARLAMA İLETİŞİMİ
Reklamcılık Kavram ve Kuramları
Halkla İlişkilerde Güncel Eğilimler ve Sorunlar
Uluslararası Reklamcılık
Reklamcılık Kavram ve Kuramları
Uluslararası Reklamcılık
Reklamda İkna Yöntemleri
YENİ MEDYA VE HALKLA İLİŞKİLER
Reklam Araştırmaları ve Kampanyalar
Halkla İlişkilerin Temel Kavramları
-
Lisans
Yeni Medya Reklamcılığı
Bitirme Projesi
Bütünleşik İletişim Kampanyaları
DUYGUSAL ZEKA YÖNETİMİ VE LİDERLİK
Reklamcılığın Temel Kavramları
İçerik Yönetimi
Duygusal Zeka Yönetimi ve Liderlik
Reklamda Cinsiyet ve Kuşak Araştırmaları
Reklamcılığın Temel Kavramları
Reklamda Cinsiyet ve Jenerasyon Araştırmaları
ÜRÜN YERLEŞTİRME
REKLAM KAMPANYALARI
Kültürlerarası Reklamcılık
İKNA VE RETORİK
Pazarlama Halkla İlişkileri
İçeriklerde Marka Entegrasyonu
Yeni Medya ve Reklamcılık (Beykent Üniversitesi-Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü)
Yeni Medya ve Reklamcılık (Beykent Üniversitesi -TV Haberciliği ve Programcılığı Bölümü)
DUYGUSAL ZEKA YÖNETİMİ VE LİDERLİK
YENİ MEDYA REKLAMCILIĞI
YENİ MEDYA VE HALKLA İLİŞKİLER
Reklamcılığa Giriş 2
REKLAMCILIĞIN TEMEL KAVRAMLARI
Reklamcılığa Giriş 1
REKLAM KAMPANYALARI
REKLAMCILIĞIN TEMEL KAVRAMLARI
REKLAM KAMPANYALARI
REKLAM YÖNETİMİ
Reklam Yazarlığı
Duygusal Zeka Yönetimi ve Liderlik
Yeni Medya ve Halkla İlişkiler
Reklamcılık
Popüler Kültür
Yeni Medya Reklamcılığı
-
Reklam Yatırımında Yapay Zeka kullanımı ve Cinsiyetlerin Algıları Üzerine Bir Araştırma
Öztürk R. G. (Danışman)
T.Özkuş(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
Dijital Reklamların Çevrimiçi Satın Alma Niyetinde ?Kaçırma Korkusunun? Etkisi: Y ve Z Kuşağı Üzerine Bir Araştırma
Öztürk R. G. (Danışman)
O.Şişman(Öğrenci), Doktora, Devam Ediyor -
Kristal Elmada Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Alanında Ödüllü Reklamların Marka Sadakatine Etkisi
Öztürk R. G. (Danışman)
H.Kaya(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
2013 - 2018 YILLARINDA KRİSTAL ELMADA ÖDÜL ALAN YARATICI DİJİTAL SOSYAL SORUMLULUK REKLAMLARININ FARKINDALIK YARATMADAKİ ETKİSİ,
Öztürk R. G. (Danışman)
A.Kale(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
Influencer'lar Tarafından Yapılan Pazarlama Çalışmalarının Tüketim Toplumu Oluşturmadaki Rolü
Öztürk R. G. (Danışman)
J.Kır(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
TURİZM REKLAMCILIĞI VE DİJİTAL PLATFORMLARIN STRATEJİK KULLANIMININ TÜRKİYE NİN MARKALAŞMASI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ : ALMAN VE RUS TURİSTLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Öztürk R. G. (Danışman)
U.Kaya(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
Dijital Açıkhava Reklamcılığının Marka Farkındalığı ve Etkileşim Yaratmadaki Rolü: İstanbul'daki Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma
Öztürk R. G. (Danışman)
O.Salkım(Öğrenci), Doktora, Devam Ediyor -
Sanal Kullanıcı Deneyiminin Satın Alma Kararına Etkisi: Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma
Öztürk R. G. (Danışman)
H.Torlak(Öğrenci), Doktora, Devam Ediyor -
Satın Alma Sürecinde Çevrimiçi İknada Kaygının Etkisi: İhtiyaç Temelli Bir Model Önerisi
Öztürk R. G. (Danışman)
U.Bozan(Öğrenci), Doktora, Devam Ediyor -
Dijital Reklamların Akıllı Reklamlara Dönüşümünde Hiper Kişiselleştirmenin Rolü
Öztürk R. G. (Danışman)
C.Özpınar(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
Türkiye'de Dijitalleşmenin Reklam ajanslarına Etkisi: Start-up ve İnovasyon Perspektifinden Bir Değerlendirme
Öztürk R. G. (Danışman)
F.Akti(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
). E-Ticaret Sektöründe Kullanılan Dijital Reklam Modellerinin Marka Farkındalığına Etkisi: İstanbul Üzerine Bir Araştırma
Öztürk R. G. (Danışman)
S.Kocaman(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
Türkiye’deki TV Dizilerinde yapılan Ürün Yerleştirmelerin İnternet Üzerinden Pazarlanması ve satışa Etkisi: Takı Sektörü Üzerine Bir Araştırma
Öztürk R. G. (Danışman)
T.Altunbüken(Öğrenci), Doktora, Devam Ediyor -
X, Y ve Z kuşaklarının çevrim içi tüketim davranışları ve reklam engelleyici kullanımları: Yayıncı ve tüketiciler üzerine bir araştırma
Öztürk R. G. (Danışman)
-
Moda Sektörünün Etkileyici Pazarlama Çalışmalarında Instagram Hikayelerinin Önemi ve Y Kuşağı Üzerindeki Etkileri?
Öztürk R. G. (Danışman)
G.Muhan(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Kristal Elmada ödül alan yaratıcı dijital sosyal sorumluluk reklamlarının farkındalık sağlamadaki etkisi: İstanbul'daki tüketiciler üzerine bir araştırma
RUKİYE GÜLAY Ö. (Danışman)
-
Dijital Pazarlamada Algoritmanın Önemi ve Instagram'ın Algoritma Kapsamında İncelenmesi
RUKİYE GÜLAY Ö. (Eş Danışman), NİHAL K. Ş. (Eş Danışman)
H.AYDIN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Türkiye'deki organik ürünlerin marka sadakatinin kuşaklararası satın alma niyetine etkisi
RUKİYE GÜLAY Ö. (Danışman)
A.DİLEK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Dijital iknanın tanıtım çalışmalarında kullanımı: Ulusal ve uluslararası sivil toplum kuruluşları üzerine karşılaştırmalı bir analiz
Öztürk R. G. (Danışman)
-
Yapay zekanın ınfluencer pazarlaması üzerindeki etkisi: Sanal ınfluencer'lar üzerine bir içerik analizi
RUKİYE GÜLAY Ö. (Danışman)
Ö.ALİŞARLI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Moda sektörünün etkileyici pazarlama çalışmalarında Instagram hikayelerinin önemi ve Y kuşağı üzerindeki etkileri
RUKİYE GÜLAY Ö. (Danışman)
-
GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİLERDE E-POSTA PAZARLAMASI
Öztürk R. G. (Danışman)
E.Aksu(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
URUMSAL SOSYAL SORUMLULUK ÇALIŞMALLARINDA SÜRDÜRÜLEBİLİR İLETİŞİM YARATILMASINDA MECRALARIN ROLÜ
Öztürk R. G. (Danışman)
Z.Mine(Öğrenci), Doktora, 2021 -
Markaların Instagram hikâyelerinin katılım ve etkileşim yaratmadaki rolü
RUKİYE GÜLAY Ö. (Danışman)
-
Üniversite öğrencilerinin programatik reklama ilişkin tutumlarının incelenmesi
RUKİYE GÜLAY Ö. (Danışman)
-
Mobil reklamların dijital yerliler açısından önemi ve bu kuşağın mobil reklamlara tepkisi
RUKİYE GÜLAY Ö. (Danışman)
-
Siyasi partilerin seçim dönemindeki sosyal medya reklamlarının seçmenler üzerindeki etkisi: 2019 yerel seçimleri İstanbul ili örneği
RUKİYE GÜLAY Ö. (Danışman)
-
MARKALARIN İNSTAGRAM HİKAYELERİNİN ETKİLEŞİM YARATMADAKİ ROLÜ
Öztürk R. G. (Danışman)
T.Zeylan(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Dizi Karakterlerinin Reklamlarda Kullanımı ve Satın Alma Davranışlarına Etkisi: Türk Dizileri Üzerine Bir Araştırma
Öztürk R. G. (Danışman)
A.Sami(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Feminist Reklamların (Femvertising) Aristoteles’in Retoriksel Üçlemesi Bağlamında Değerlendirilmesi ve Kadın İzleyiciler Üzerindeki Etkisi,
Öztürk R. G. (Danışman)
G.Öyküm(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Feminist reklamların (Femvertising) Aristoteles'in retoriksel üç ikna kanıtı bağlamında değerlendirilmesi ve kadın izleyiciler üzerindeki etkisi
RUKİYE GÜLAY Ö. (Danışman)
G.ÖYKÜM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
KURUMSAL İLETİŞİMİN STRATEJİK KULLANIMINDA MARKALARIN SOSYAL MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNTEMİ
Öztürk R. G. (Danışman)
B.Vardarlı(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Dizilerde yaratılan karakter imajının geleneksel kuşak reklamlarında kullanımı ve marka algısına etkisi: Yalan Dünya örneği
RUKİYE GÜLAY Ö. (Danışman)
N.ÇEKER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
DİZİLERDE YARATTIKLARI KARAKTER İMAJININ GELENEKSEK KUŞAK REKLAMLARINDA KULLANIMI VE MARKA ALGISINA ETKİSİ
Öztürk R. G. (Danışman)
N.Çeker(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Kurumsal iletişimin stratejik kullanımında markaların sosyal müşteri ilişkileri yönetimi
RUKİYE GÜLAY Ö. (Danışman)
B.VARDARLI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
SOSYAL AĞLARDAKİ ETKİLEYİCİLERİN TUNUSLU TÜKETİCİLERİNİN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Öztürk R. G. (Danışman)
A.Mekki(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Dizi karakterlerinin reklamlarda kullanımı ve satın alma davranışlarına etkisi: Türk dizileri üzerine bir araştırma
RUKİYE GÜLAY Ö. (Danışman)
-
Viral video reklamların marka hatırlanırlığı üzerindeki etkisi
RUKİYE GÜLAY Ö. (Danışman)
-
Sosyal ağlardaki etkileyicilerin Tunuslu tüketicilerin satın alma niyeti üzerindeki etkisi
RUKİYE GÜLAY Ö. (Danışman)
-
DİJİTALLEŞMENİN AÇIK HAVA REKLAMLARINDA İNTERAKTİVİTEYİ SAĞLAMADAKİ ROLÜ
Öztürk R. G. (Danışman)
G.Kaşifoğlu(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Yarışma programlarında ürün yerleştirme uygulamaları ve marka hatırlanırlığına etkisi: Survivor 2017 ünlüler gönüllüler analizi
RUKİYE GÜLAY Ö. (Danışman)
-
Reklamlarda kültürel kod kullanımı ve etnik reklamcılık "Almanya örneği"
RUKİYE GÜLAY Ö. (Danışman)
-
Reklamlarda kültürel kod kullanımı ve etnik reklamcılık "Almanya örneği
Öztürk R. G. (Danışman)
-
Türkiye örnekleri üzerinden eğlenceli reklam uygulamaları
RUKİYE GÜLAY Ö. (Danışman)
-
Dijitalleşmenin açık hava reklamlarında interaktiviteyi sağlamadaki rolü
RUKİYE GÜLAY Ö. (Danışman)
G.KAŞİFOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
EĞLENCELİ VİRAL VİDEO REKLAMLARININ MARKA HATIRLANILLIĞINDAKİ ROLÜ
Öztürk R. G. (Danışman)
Y.Aydoğan(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Küreselleşmenin uluslararası reklamcılığa etkileri: Çin örneği
RUKİYE GÜLAY Ö. (Danışman)
-
YENİ MEDYADA ARAMA MOTORU REKLAMCILIĞININ MÜŞTERİ DAVRANIŞLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Öztürk R. G. (Danışman)
A.Demir(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Yeni medyada arama motoru reklamcılığının kullanıcı davranışları üzerindeki etkisi
RUKİYE GÜLAY Ö. (Danışman)
-
SOSYAL MEDYA ÇAĞINDA DEĞİŞEN HALKLA İLİŞKİLER ALGISI ÜNİVERSİTE GENÇLİĞİ ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA
Öztürk R. G. (Danışman)
B.Büyükkoç(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Sosyal medya çağında değişen halkla ilişkiler algısı: Üniversite gençliği üzerine bir araştırma
RUKİYE GÜLAY Ö. (Danışman)
-
Kurum kültürünün oluşturulmasında duygusal zekanın önemi ve çalışanların iş performansına etkisi
RUKİYE GÜLAY Ö. (Danışman)
-
Üniversitelerin kurum imajında kütüphanenin önemi
RUKİYE GÜLAY Ö. (Danışman)
-
ULUSLARARASI REKLAMLARDA KÜLTÜREL KODLARIN KULLANIMI COCA-COLA ÜZERİNE BİR İNCELEME
Öztürk R. G. (Danışman)
A.Tamara(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
Kütüphanelerin Üniversite İtibarı Üzerindeki Rolü
Öztürk R. G. (Danışman)
E.Aybaz(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
Sivil Toplum Örgütlerinin Sosyal Sorumluluk Kampanyalarının Duyurumunda Sosyal Medya Kullanımının Stratejik Önemi
Öztürk R. G. (Danışman)
G.Biter(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
Sivil toplum kuruluşlarında sosyal sorumluluk kampanyalarının duyurumunda sosyal medya kullanımının stratejik önemi
RUKİYE GÜLAY Ö. (Danışman)
G.BİTER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
Propagandanın yeni uygulama alanı: Bilgisayar ve konsol oyunlar
RUKİYE GÜLAY Ö. (Danışman)
M.HALİL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013
-
2022 - 2022 Etkili İletişim Teknikleri
Sürekli Eğitim Merkezi - Sertifika Programı
-
2021 - 2021 Duygusal Zeka Neden Önemlidir?
Akademik Birimler - Eğitim
-
2019 - 2019 Marka Ustaları Sertifika Programı (MARKUS)
Sürekli Eğitim Merkezi - Sertifika Programı
-
2013 - 2013 Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Yönetimi Sertifika Programı
Sürekli Eğitim Merkezi - Sertifika Programı