Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Halkla İlişkiler ve Reklam Perspektifinden Yaratıcılığın Geleceği
Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi
, sa.Cumhuriyetin 100. Yılında Geleceğin İletişimi Özel Sayısı, ss.148-171, 2024 (ESCI)

ORGANİK ÜRÜNLERE YÖNELİK MARKA SADAKATİNİN SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Premium E-Journal of Social Science (PEJOSS)
, cilt.5, sa.25, ss.604-628, 2023 (Hakemli Dergi)
REKLAMDA KULLANILAN ERKEKLİK MİTLERİ VE ERKEK TÜKETİCİNİN YENİDEN ÜRETİMİ
Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.19, sa.39, ss.1107-1126, 2020 (Hakemli Dergi)


TÜRKİYE`DEKİ KUŞAKLARIN REKLAMDA “TOPLUMSALCİNSİYET” KONUSUNA YÖNELİK BAKIŞ AÇILARI
International Journal of Social And Humanities Sciences (IJSHS)
, cilt.4, sa.1, ss.71-94, 2020 (Hakemli Dergi)

Türkiye’deki Etkileyici Pazarlama Ajanslarının Dijital Pazarlama Uygulamalarındaki Rolü
HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES
, cilt.3, sa.1, ss.44-66, 2020 (Hakemli Dergi)

TÜRKİYE’DEKİ SEYAHAT ACENTELERİ AÇISINDAN MOBİL PAZARLAMANIN ÖNEMİ PAZARLAMANIN ÖNEMİ
HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES
, cilt.2, sa.2, ss.73-95, 2019 (Hakemli Dergi)
TÜRKİYE’DEKİ REKLAMLARDA SELFİE KULLANIMI VE BEN KUŞAĞININ YANSIMALARI
HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES
, cilt.2, sa.1, ss.157-173, 2019 (Hakemli Dergi)

Yaşam Tarzı Markalamada Filmlerin Etkisi: “Bi Küçük Eylül Meselesi” Örneği
HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES
, cilt.1, sa.1, ss.18-28, 2018 (Hakemli Dergi)

1920-1950 Yılları Arasında Türkiye’deki Reklamcılığın Değerlendirilmesi
HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES
, cilt.1, sa.1, ss.41-54, 2018 (Hakemli Dergi)

Representation of Ethnic Identities in Turkish Advertisements
French Journal for Media Research
, cilt.6, sa.1, ss.1-22, 2016 (Hakemli Dergi)
KÜRESELLEŞME; UZAKLIĞIN ÖLÜMÜ
DIŞ TİCARET ENSTİTÜSÜ WORKING PAPER SERIES
, cilt.33, sa.2, ss.1-13, 2016 (Hakemli Dergi)
Dijitalleşmenin Türk Dizilerindeki Eğlenceli Reklam Uygulamalarına Yansıması
Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.15, sa.15, ss.241-264, 2016 (Hakemli Dergi)

THE IMPORTANCE OF SUSTAINABILITY IN LUXURY BRAND MANAGEMENT
Intermedia
, 2016 (Hakemli Dergi)
New Approach for Reaching the Customer of the Digital Age Cross Device Advertising
Journalism and Mass Communication
, cilt.6, sa.1, ss.19-25, 2016 (Hakemli Dergi)
Türkiye de Dijital Eğlence Kültürü ve Y Kuşağının Sosyal Ağ Oyunlarına Yaklaşımı
Pİ: Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi
, ss.12-18, 2015 (Hakemsiz Dergi)
Eğlenceli Reklam
Pİ: Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi
, ss.44-52, 2015 (Hakemsiz Dergi)
The Role of Country of Origin Concept on the Effect of Country Image and Country Reputationon Brand Preference A Study on Turkish Consumers ÜLKE İMAJININ VE ÜLKE İTİBARININ MARKA TERCİHİNE ETKİSİNDEMENŞE ÜLKE KAVRAMININ ROLÜ TÜRK TÜKETİCİLER ÜZERİNE BİRARAŞTIRMA
Global Media Journal
, cilt.5, sa.10, ss.317-340, 2015 (Hakemli Dergi)
Ülke İmajının ve Ülke İtibarının Marka Tercihine Etkisinde Menşe Ülke Kavramının Rolü Türk Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma
Global Media Journal-Turkish Edition
, cilt.5, sa.10, ss.317-340, 2015 (Hakemli Dergi)
THE EFFECT OF CORPORATE REPUTATION ON BUYING BEHAVIOUR AND BRAND LOYALTY: A RESEARCH ON SHELL&TURCAS CORPORATION
E-Journal of Intermedia
, cilt.1, sa.1, ss.107-117, 2014 (Hakemli Dergi)
Ürün Geri Çağırma Stratejilerinin Marka İmajı ve Tüketicilerin Satın Alma Niyetleri Üzerindeki Etkisi Otomotiv Sektörü Üzerine Bir Uygulama
JOURNAL OF ERCIYES COMMUNICATION
, cilt.3, sa.2, ss.44-54, 2013 (Hakemli Dergi)
Etnik Pazarlama ve Etnik Reklamcılık
İleti-ş-im
, cilt.6, sa.11, ss.27-49, 2009 (Hakemli Dergi)

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
REKLAM SEKTÖRÜ AÇISINDAN METAVERSE: İMKANLAR VE RİSKLER ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
METAVERSE VE GELECEĞİN İLETİŞİMİ: OLANAKLAR VE RİSKLER, Türkiye, 20 Ocak 2023
Pandemi Dönemi ve Sonrası Tüketim Ruhu"
Global Marketing Summit 2022, İstanbul, Türkiye, 06 Ekim 2022
2020 ve Ötesi Dalgaları Aşmak
Global Human Resources Summit 2022, İstanbul, Türkiye, 27 Mayıs 2022
Sürdürülebilir Markalar ve Kuşakların Sürdürülebilirliğe Bakış Açısı
Sustainable Brands Turkey 2021, İstanbul, Türkiye, 15 Eylül 2021
Türkiye`deki Kuşakların Reklamda “Toplumsal Cinsiyet” Konusuna Yönelik BakışAçıları
4th International Social Sciences and Humanities Berlin Conference, Berlin, Almanya, 28 - 30 Mayıs 2020
YENİ NESİL KURUMSAL KRİZ NEDENİ OLARAK NEGATİF HALKLA İLİŞKİLER: BİR LİTERATÜR TARAMASI
Galatasaray Üniversitesi İletişim Fakültesi, Stratejik İletişim Yönetimi Konferansları 1:21.yy Krizleri, Yönetim, İletişim, Etik, İstanbul, Türkiye, 19 Aralık 2018 - 19 Aralık 2019
Dijitalleşmenin Ses TeknolojilerineEtkisi Ve Reklamlarda Kullanımı
6.Uluslararası Multidisipliner Çalışmalar Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 26 - 27 Nisan 2019, cilt.1, ss.287-299
Reklamlarda Üretilen Erkeklik Mitleri ve Erkek Tüketicinin Yeniden Üretimi
Avrupa Birliği Ekseninde Toplumsal Cinsiyet Tartışmaları Çalıştayı, İstanbul, Türkiye, 25 Nisan 2019
Yeni Nesil Kurumsal Kriz Nedeni Olarak Negatif Halkla İlişkiler: Bir Literatür Taraması
Stratejik İletişim Yönetimi Konferansları -1: 21.Yüzyılın Krizleri: Yönetim, İletişim ve Etik, İstanbul, Türkiye, 19 Aralık 2018
Organ Bağışında ve Naklinde Yeni Medya Uygulamaları
International 5th Media Workshop Organ Donation and Transplantation, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Ocak 2017
The Place Of Ethnıc Identıty In Turkısh Advertısıng
International Minorities and Media Conference, Paris, Fransa, 7 - 08 Aralık 2016, ss.235-246
TÜRKİYE’DEKİ REKLAMLARDA SELFİE KULLANIMI VE BEN KUŞAĞININ YANSIMALARI”
Selfie" Döneminde Görüntü, Etik, Kimlik, Türkiye, 16 Kasım 2016
Eğlenceli Reklam ve Dijitalleşme
DISCOP, Branded Entertainment Day, Product Placement trends, regulations, new initiatives, İstanbul, Türkiye, 03 Mart 2016
Dijitalleşen Çağın Gençleri Ve Dijital Reklamlara Yönelik Tepkileri Türk Ve Amerikalı Gençler Üzerine Bir Araştırma
1. Uluslararası Medya Çalışmaları Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Kasım 2013, cilt.1
Strategic Use of Twitter as a Public Relations Tool by Turkish Corporations
American Society of Business and Behavioral Sciences, 16th International Conference, İstanbul, Türkiye, 14 - 16 Haziran 2013, ss.134-145
Strategıc Use Of Twıtter As Publıc Relatıons Tool By Turkısh Corporatıons
The American Society of Business and Behavioral Sciences (ASBBS) 16th Annual Internatıonal Conference, Amerika Birleşik Devletleri, 13 - 16 Haziran 2013, cilt.16, ss.134-141
Reklamlarda Nostalji Kullanımı Türkiye deki Basın Reklamları Üzerine Bir Değerlendirme
2nd International Symposium on Language and Communication: Exploring novelties ISLC 2013, İzmir, Türkiye, 17 - 19 Haziran 2013, cilt.2, ss.1743-1754
The Effect Of Cybersmearing On Corporate Reputation The Case Of Danino
Communication in the Millenium, 8th International Symposium, Anadolu University Faculty of Communication Sciences, Eskişehir, Türkiye, 23 - 26 Mayıs 2010, ss.218-229
İstanbul daki Üniversite Öğrencilerinin Sosyal Medyayı Kullanım Boyutları ve Sosyal Medyanın Etik Kuralları Üzerine Bir Araştırma
International Conference of New Media and Interactivity, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2010, cilt.1, ss.52-58
The Effect of Cybermearing on Corporate Reputation The Case of Danino
International Symposium 8th, Communication in the Millenium, Eskişehir, Türkiye, 25 - 26 Mayıs 2010, cilt.8, ss.218-229
The Effect of Reputation Management on Buying Behaviour and Brand Loyalty The Case of Shell Company in Turkey
Reputation Institute, 13th International Conference, Amsterdam, Hollanda, 28 - 30 Mayıs 2009, cilt.1, ss.1-28
Kitap & Kitap Bölümleri
Pazarlama, Reklamcılık, Halkla İlişkiler ve Satış Geliştirme
Pazarlama, Arslan Müge, Dirsehan Taşkın, Editör, Nobel, Ankara, ss.371-372, 2023
Dijital Reklamın Yapay Zekalı Yeni Hali: Akıllı Reklamcılık
Yapay Zeka ve Medya, Ferhat Zengin, Bahadır Kapır, Editör, Doruk Yayımcılık, İstanbul, ss.275-300, 2021
Reklamcılıkta Hikâye Anlatıcılığı: Reklamcılıkta Hikâye Anlatıcılığının Stratejik Rolü ve Etkileri
İletişim Çalışmalarında Hikaye Anlatıcılığı, Tatlı, Erdem, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.15-25, 2021
Mathilde C.Weil:19.Yüzyıl Amerikan Reklamcılığının Mad Women'ı
Reklam Ustaları 3, Müge Elden, Zöhre Akyol, Editör, Detay Yayıncılık, İstanbul, ss.1-27, 2021
YAPAY ZEKÂ TEKNOLOJİSİNİN KULLANILDIĞI REKLAMLARIN “BİRLİKTE DEĞER YARATMA” KAVRAMI AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
Oyun Değiştiren Güç :Yapay Zeka, N. Öykü İyigün,Prof. Dr. Mustafa K. Yılmaz, Editör, BETA YAYINLARI, İstanbul, ss.145-168, 2020
Hiper Hedefli Kişiselleştirilmiş Dijital Reklamcılık
Dijital Pazarlama İletişiminde Yeni Kavramlar: Akademi Ne Söyler, Sektör Nasıl Uygular?, Öztürk, R.Gülay, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.317-350, 2020
Handbook of Research on Examining Cultural Policies Through Digital Communication, The Use of Cultural Factors in Storytelling in Digital Advertising: The Case of Turkey
Handbook of Research on Examining Cultural Policies Through Digital Communication, Betül Önay Doğan, Derya Gül Ünlü, Editör, IGI GLOBAL, Philedelphia, ss.55-72, 2019
Kurum İçi İletişimde Mekanın Önemi
Kurumların Yeni İletişim Biçimleri, GAYE ASLI SANCAR, Editör, Beta Yayınları, İstanbul, ss.111-139, 2018
Ürün Yerleştirme Nedir?
Bu Kitapta Ürün Yerleştirme Var!, Rukiye Gülay Öztürk, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.3-45, 2018
Demir Karpat Polat: İnsan Doğasını ve Basitliği Reklama Ustalıkla Taşıyan Bir Reklamcı
Reklam Ustaları 2, MÜGE ELDEN,MURAT ÇELİK, Editör, DETAY YAYINCILIK, Ankara, ss.555-586, 2017
Lüks Markaların Dijital Pazarlama Stratejisi Olarak Youtube Kullanımı
İLETİŞİM ÇALIŞMALARI, Aydın Ziya Özgü, AYDIN ZİYA İşman, AYTEKİN, Editör, Sakarya Üniversitesi Yayınları, Sakarya, ss.225-242, 2017
Dijital ve Alternatif Pazarlama
Bütünleşik Reklam Tutundurma ve Pazarlama İletişimi, Öztürk, Gülay, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.222-251, 2016
Türkiye'de Dijital Reklamcılık Tarihi
Bu Toprakların İletişim Tarihi, Engin Çağlak, Editör, Nobel Yayıncılık, İstanbul, ss.347-361, 2016
Reklam Kampanya Yönetimi
Bütünleşik Reklam Tutundurma ve Pazarlama İletişimi, Öztürk,Gülay, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.120-151, 2016
Küresel ve yerel markaların dijital reklam trendleri: dijital düşün, kişisel davran
Yeni Medya ve Reklam, Doç.Dr.Abdullah Özkan, Yrd.Doç.Dr.Nilnur Tandaçgüleç, Yrd.Doç.Dr.Betül Doğan, Editör, Derin Yayınları, İstanbul, ss.159-212, 2015
Karşılaştırmalı Reklam Savaşlarının Etik Değerlendirilmesi
Güncel Yaklaşımlar Işığında Etik, Rana Atabay, Öykü İyigün, Editör, Beta Yayınevi, İstanbul, ss.153-171, 2015
Reklamcılıkta Marka İmajı Yönetimi
İmaj Üretimi, Güzin Ilıcak Aydınalp, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.47-70, 2014
Reklamlarda Dinsel Sembol Kullanımı
Medya ve Din, METE ÇAMDERELİ; BETÜL ÖNAY DOĞAN; NİHAL KOCABAY ŞENER, Editör, Köprü Yayıncılık, İstanbul, ss.289-324, 2014
Dijital Reklamcılık ve Gençlik
Beta Yayınları, İstanbul, 2013
Yeni Medyanın Reklamcılığa Etkileri:Olanaklar,Riskler ve Sınırlar
İletişim ve Teknoloji:Olanaklar, Uygulamalar ve Sınırlar, ZELİHA HEPKON, Editör, Kırmızı Kedi Yayınevi, İstanbul, ss.196-216, 2011
Diğer Yayınlar