Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Dijital Dünyanın Yeni Tüketicileri ve Hediyeleşme Geleneğinin Dijitalleşmesi

6.Uluslararası Multidisipliner Bilimsel Çalışmalar ve Küresel Uygulamaları Kongresi, Lisbon, Portekiz, 11 - 13 Nisan 2024

Sürdürülebilir Reklamcılıkta Doğa Dostu Reklam Filmi Üretiminin Önemi"

STRATEJİK İLETİŞİM YÖNETİMİ KONFERANSLARI (GSÜStrat-V) "MARKA YÖNETİMİ VE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK, İstanbul, Türkiye, 14 Aralık 2022, cilt.1, ss.1-102

REKLAM SEKTÖRÜ AÇISINDAN METAVERSE: İMKANLAR VE RİSKLER ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME

METAVERSE VE GELECEĞİN İLETİŞİMİ: OLANAKLAR VE RİSKLER, Türkiye, 20 Ocak 2023

ORGANİK ÜRÜNLERE YÖNELİK MARKA SADAKATİNİN SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

8. ULUSLARARASI BESLENME OBEZİTE VE TOPLUM SAĞLIĞI KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 22 Aralık 2022, cilt.1, ss.1-447

Pandemi Dönemi ve Sonrası Tüketim Ruhu"

Global Marketing Summit 2022, İstanbul, Türkiye, 06 Ekim 2022

2020 ve Ötesi Dalgaları Aşmak

Global Human Resources Summit 2022, İstanbul, Türkiye, 27 Mayıs 2022

REKLAM SEKTÖRÜNÜ YÖNLENDİREN YENİ BİR GÜÇ: REKLAM ENGELLEYİCİLER

11th International Conference on Culture and Civilization, Mardin, Türkiye, 23 Şubat 2022, cilt.1, ss.445-456

Kurumsal İnternet Sitelerinde Dijital İknanın Tasarımı: Karşılaştırmalı Bir Analiz

Uluslararası Bilimsel Gelişmeler Kongresi (ICONSAD'21), Samsun, Türkiye, 22 Aralık 2021, cilt.1, ss.708-717

Reklam Çalışmalarında Instagram Hikâyelerinin Önemi

I.ULUSAL İLETİŞİM BİLİMİ VE İNTERNET ENSTİTÜSÜ LİSANSÜSTÜ ARAŞTIRMALAR KONGRESİ PROGRAMI, İstanbul, Türkiye, 21 Mayıs - 06 Aralık 2021, ss.212-239

Siyasi Partilerin Seçim Dönemindeki Sosyal Medya Reklamlarının Seçmenler Üzerindeki Etkisi

I.ULUSAL İLETİŞİM BİLİMİ VE İNTERNET ENSTİTÜSÜ LİSANSÜSTÜ ARAŞTIRMALAR KONGRESİ PROGRAMI, İstanbul, Türkiye, 21 Mayıs - 06 Aralık 2021, ss.249-265

Üniversite Öğrencilerinin Programatik Reklama İlişkin Tutumlarının İncelenmesi

I.ULUSAL İLETİŞİM BİLİMİ VE İNTERNET ENSTİTÜSÜ LİSANSÜSTÜ ARAŞTIRMALAR KONGRESİ PROGRAMI, İstanbul, Türkiye, 21 Mayıs 2021, ss.14-15

Sürdürülebilir Markalar ve Kuşakların Sürdürülebilirliğe Bakış Açısı

Sustainable Brands Turkey 2021, İstanbul, Türkiye, 15 Eylül 2021

Türkiye`deki Kuşakların Reklamda “Toplumsal Cinsiyet” Konusuna Yönelik BakışAçıları

4th International Social Sciences and Humanities Berlin Conference, Berlin, Almanya, 28 - 30 Mayıs 2020

YENİ NESİL KURUMSAL KRİZ NEDENİ OLARAK NEGATİF HALKLA İLİŞKİLER: BİR LİTERATÜR TARAMASI

Galatasaray Üniversitesi İletişim Fakültesi, Stratejik İletişim Yönetimi Konferansları 1:21.yy Krizleri, Yönetim, İletişim, Etik, İstanbul, Türkiye, 19 Aralık 2018 - 19 Aralık 2019

Dijitalleşmenin Ses TeknolojilerineEtkisi Ve Reklamlarda Kullanımı

6.Uluslararası Multidisipliner Çalışmalar Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 26 - 27 Nisan 2019, cilt.1, ss.287-299

Reklamlarda Üretilen Erkeklik Mitleri ve Erkek Tüketicinin Yeniden Üretimi

Avrupa Birliği Ekseninde Toplumsal Cinsiyet Tartışmaları Çalıştayı, İstanbul, Türkiye, 25 Nisan 2019

Yeni Nesil Kurumsal Kriz Nedeni Olarak Negatif Halkla İlişkiler: Bir Literatür Taraması

Stratejik İletişim Yönetimi Konferansları -1: 21.Yüzyılın Krizleri: Yönetim, İletişim ve Etik, İstanbul, Türkiye, 19 Aralık 2018

Organ Bağışında ve Naklinde Yeni Medya Uygulamaları

International 5th Media Workshop Organ Donation and Transplantation, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Ocak 2017

Türkiye’deki Reklamlarda Selfie Kullanımı Ve Ben Kuşağının Yansımaları

Beykent Üniversitesi Selfie KONFERANSI :Görüntü, etik, kimlik., İstanbul, Türkiye, 23 Kasım 2016, ss.15

The Place Of Ethnıc Identıty In Turkısh Advertısıng

International Minorities and Media Conference, Paris, Fransa, 7 - 08 Aralık 2016, ss.235-246

Eğlenceli Reklam ve Dijitalleşme

DISCOP, Branded Entertainment Day, Product Placement trends, regulations, new initiatives, İstanbul, Türkiye, 03 Mart 2016

Movies Impact on Lifestyle Trend Branding The Case Of Bi Kucuk Eylul Meselesi

3th Annual International Conference on Communication and Mass Media, Atina, Yunanistan, 11 - 14 Mayıs 2015, cilt.1, ss.69

Dijitalleşen Çağın Gençleri Ve Dijital Reklamlara Yönelik Tepkileri Türk Ve Amerikalı Gençler Üzerine Bir Araştırma

1. Uluslararası Medya Çalışmaları Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Kasım 2013, cilt.1

Strategic Use of Twitter as a Public Relations Tool by Turkish Corporations

American Society of Business and Behavioral Sciences, 16th International Conference, İstanbul, Türkiye, 14 - 16 Haziran 2013, ss.134-145

Strategıc Use Of Twıtter As Publıc Relatıons Tool By Turkısh Corporatıons

The American Society of Business and Behavioral Sciences (ASBBS) 16th Annual Internatıonal Conference, Amerika Birleşik Devletleri, 13 - 16 Haziran 2013, cilt.16, ss.134-141

Reklamlarda Nostalji Kullanımı Türkiye deki Basın Reklamları Üzerine Bir Değerlendirme

2nd International Symposium on Language and Communication: Exploring novelties ISLC 2013, İzmir, Türkiye, 17 - 19 Haziran 2013, cilt.2, ss.1743-1754

Markalama Çalışmalarında Sağlık Vaadli Ürün Reklamlarının Rolü

ICCMTD - 2013 - International Conference on Communication, Media, Technology and Design, Gazi Mağosa, Kıbrıs (Kktc), 2 Mayıs - 04 Haziran 2013, cilt.2, ss.360-364 Creative Commons License

The Effect Of Cybersmearing On Corporate Reputation The Case Of Danino

Communication in the Millenium, 8th International Symposium, Anadolu University Faculty of Communication Sciences, Eskişehir, Türkiye, 23 - 26 Mayıs 2010, ss.218-229

The Effect of Cybermearing on Corporate Reputation The Case of Danino

International Symposium 8th, Communication in the Millenium, Eskişehir, Türkiye, 25 - 26 Mayıs 2010, cilt.8, ss.218-229

İstanbul daki Üniversite Öğrencilerinin Sosyal Medyayı Kullanım Boyutları ve Sosyal Medyanın Etik Kuralları Üzerine Bir Araştırma

International Conference of New Media and Interactivity, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2010, cilt.1, ss.52-58

The Effect of Reputation Management on Buying Behaviour and Brand Loyalty The Case of Shell Company in Turkey

Reputation Institute, 13th International Conference, Amsterdam, Hollanda, 28 - 30 Mayıs 2009, cilt.1, ss.1-28

Kitap & Kitap Bölümleri

Reklam Kampanyaları

Nobel Yayınevi, Ankara, 2023

Mobil Oyunsal Reklamların Turizm Pazarlaması Çalışmalarında Kullanımı ve Önemi

Game-vertising Dijital Çağda Oyunlaştırma ve Reklam, M.Nur Erdem, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.203-221, 2023

Pazarlama, Reklamcılık, Halkla İlişkiler ve Satış Geliştirme

Pazarlama, Arslan Müge, Dirsehan Taşkın, Editör, Nobel, Ankara, ss.371-372, 2023

Advertising in China: An Analysis of Ads During the COVID-19 Period

Handbook of Research on Global Perspectives on International Advertising, IPEK KROM, Editör, IGI GLOBAL PUBLISHING, Pennsylvania, ss.71-87, 2022

Covid 19'un Reklam Sektörüne Etkileri ve Çözüm Önerileri

Dalgaları Aşmak: Yeni Dünya İçin Bakış Açıları ve Çözüm Önerileri, Fatoş Karahasan, Editör, Doğan Kitap, İstanbul, ss.50-58, 2022

Reklamcılıkta Hikâye Anlatıcılığı: Reklamcılıkta Hikâye Anlatıcılığının Stratejik Rolü ve Etkileri

İletişim Çalışmalarında Hikaye Anlatıcılığı, Tatlı, Erdem, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.15-25, 2021

Reklamlarda Mutluluk Duygusunun Temsili

Reklamdakiler, Kocabay Şener, Nihal; Gümüş, İlknur, Editör, Eğitim Yayınları, Konya, ss.144-166, 2021

Dijital Reklamın Yapay Zekalı Yeni Hali: Akıllı Reklamcılık

Yapay Zeka ve Medya, Ferhat Zengin, Bahadır Kapır, Editör, Doruk Yayımcılık, İstanbul, ss.275-300, 2021

Mathilde C.Weil:19.Yüzyıl Amerikan Reklamcılığının Mad Women'ı

Reklam Ustaları 3, Müge Elden, Zöhre Akyol, Editör, Detay Yayıncılık, İstanbul, ss.1-27, 2021

YAPAY ZEKÂ TEKNOLOJİSİNİN KULLANILDIĞI REKLAMLARIN “BİRLİKTE DEĞER YARATMA” KAVRAMI AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ

Oyun Değiştiren Güç :Yapay Zeka, N. Öykü İyigün,Prof. Dr. Mustafa K. Yılmaz, Editör, BETA YAYINLARI, İstanbul, ss.145-168, 2020

Hiper Hedefli Kişiselleştirilmiş Dijital Reklamcılık

Dijital Pazarlama İletişiminde Yeni Kavramlar: Akademi Ne Söyler, Sektör Nasıl Uygular?, Öztürk, R.Gülay, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.317-350, 2020

Handbook of Research on Examining Cultural Policies Through Digital Communication, The Use of Cultural Factors in Storytelling in Digital Advertising: The Case of Turkey

Handbook of Research on Examining Cultural Policies Through Digital Communication, Betül Önay Doğan, Derya Gül Ünlü, Editör, IGI GLOBAL, Philedelphia, ss.55-72, 2019

Kurum İçi İletişimde Mekanın Önemi

Kurumların Yeni İletişim Biçimleri, GAYE ASLI SANCAR, Editör, Beta Yayınları, İstanbul, ss.111-139, 2018

Ürün Yerleştirme Nedir?

Bu Kitapta Ürün Yerleştirme Var!, Rukiye Gülay Öztürk, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.3-45, 2018

Demir Karpat Polat: İnsan Doğasını ve Basitliği Reklama Ustalıkla Taşıyan Bir Reklamcı

Reklam Ustaları 2, MÜGE ELDEN,MURAT ÇELİK, Editör, DETAY YAYINCILIK, Ankara, ss.555-586, 2017

Lüks Markaların Dijital Pazarlama Stratejisi Olarak Youtube Kullanımı

İLETİŞİM ÇALIŞMALARI, Aydın Ziya Özgü, AYDIN ZİYA İşman, AYTEKİN, Editör, Sakarya Üniversitesi Yayınları, Sakarya, ss.225-242, 2017

Türkiye'de Dijital Reklamcılık Tarihi

Bu Toprakların İletişim Tarihi, Engin Çağlak, Editör, Nobel Yayıncılık, İstanbul, ss.347-361, 2016

Reklam Kampanya Yönetimi

Bütünleşik Reklam Tutundurma ve Pazarlama İletişimi, Öztürk,Gülay, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.120-151, 2016

Dijital ve Alternatif Pazarlama

Bütünleşik Reklam Tutundurma ve Pazarlama İletişimi, Öztürk, Gülay, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.222-251, 2016

Küresel ve yerel markaların dijital reklam trendleri: dijital düşün, kişisel davran

Yeni Medya ve Reklam, Doç.Dr.Abdullah Özkan, Yrd.Doç.Dr.Nilnur Tandaçgüleç, Yrd.Doç.Dr.Betül Doğan, Editör, Derin Yayınları, İstanbul, ss.159-212, 2015

Karşılaştırmalı Reklam Savaşlarının Etik Değerlendirilmesi

Güncel Yaklaşımlar Işığında Etik, Rana Atabay, Öykü İyigün, Editör, Beta Yayınevi, İstanbul, ss.153-171, 2015

The Integration with Entertaınment of Advertising: Advertainment

Handbook of Research on the Impact of Culture and Society on the Entertainment Industry , R.GÜLAY ÖZTÜRK, Editör, IGI GLOBAL PUBLISHING, Pennsylvania, ss.440-460, 2014

Dıgıtal Entertaınment Culture And Generatıon Y: An Evaluatıon On Socıal Network Games In Turkey

Handbook of Research on the Impact of Culture and Society on the Entertainment Industry, R.GÜLAY ÖZTÜRK, Editör, IGI GLOBAL PUBLISHING, Pennsylvania, ss.578-594, 2014

Reklamcılıkta Marka İmajı Yönetimi

İmaj Üretimi, Güzin Ilıcak Aydınalp, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.47-70, 2014

Reklamlarda Dinsel Sembol Kullanımı

Medya ve Din, METE ÇAMDERELİ; BETÜL ÖNAY DOĞAN; NİHAL KOCABAY ŞENER, Editör, Köprü Yayıncılık, İstanbul, ss.289-324, 2014

FRIENDVERTISING: A New Advertising Strategy in Social Network Marketing

Marketing in the Cyber Era: Strategies and Emerging Trends, Ali Ghorbani, Editör, IGI Global Publishing, Pennsylvania, ss.195-215, 2014

Dijital Reklamcılık ve Gençlik

Beta Yayınları, İstanbul, 2013

Yeni Medyanın Reklamcılığa Etkileri:Olanaklar,Riskler ve Sınırlar

İletişim ve Teknoloji:Olanaklar, Uygulamalar ve Sınırlar, ZELİHA HEPKON, Editör, Kırmızı Kedi Yayınevi, İstanbul, ss.196-216, 2011

Diğer Yayınlar