Küresel ve yerel markaların dijital reklam trendleri: dijital düşün, kişisel davran


ÖZTÜRK R. G.

Yeni Medya ve Reklam, Doç.Dr.Abdullah Özkan, Yrd.Doç.Dr.Nilnur Tandaçgüleç, Yrd.Doç.Dr.Betül Doğan, Editör, Derin Yayınları, İstanbul, ss.159-212, 2015

  • Yayın Türü: Kitapta Bölüm / Mesleki Kitap
  • Basım Tarihi: 2015
  • Yayınevi: Derin Yayınları
  • Basıldığı Şehir: İstanbul
  • Sayfa Sayıları: ss.159-212
  • Editörler: Doç.Dr.Abdullah Özkan, Yrd.Doç.Dr.Nilnur Tandaçgüleç, Yrd.Doç.Dr.Betül Doğan, Editör
  • İstanbul Ticaret Üniversitesi Adresli: Evet