R. G. ÖZTÜRK, "Küresel ve yerel markaların dijital reklam trendleri: dijital düşün, kişisel davran," In Yeni Medya ve Reklam , İstanbul: Derin Yayınları, 2015, pp.159-212.
ÖZTÜRK, R. G. Küresel ve yerel markaların dijital reklam trendleri: dijital düşün, kişisel davran. 2015. In Yeni Medya ve Reklam , Derin Yayınları, İstanbul, 159-212.
ÖZTÜRK, R. G., (2015). Küresel ve yerel markaların dijital reklam trendleri: dijital düşün, kişisel davran. Yeni Medya ve Reklam (pp.159-212), İstanbul: Derin Yayınları.
ÖZTÜRK, RUKİYE. "Küresel ve yerel markaların dijital reklam trendleri: dijital düşün, kişisel davran." In Yeni Medya ve Reklam , 159-212. İstanbul: Derin Yayınları, 2015
ÖZTÜRK, RUKİYE G. . "Küresel ve yerel markaların dijital reklam trendleri: dijital düşün, kişisel davran." Yeni Medya ve Reklam , Derin Yayınları, 2015, pp.159-212.
ÖZTÜRK, R. G. (2015) "Küresel ve yerel markaların dijital reklam trendleri: dijital düşün, kişisel davran", Yeni Medya ve Reklam . İstanbul: Derin Yayınları.
@bookchapter{bookchapter, author ={RUKİYE GÜLAY ÖZTÜRK}, chaptertitle={Küresel ve yerel markaların dijital reklam trendleri: dijital düşün, kişisel davran}, booktitle={ Yeni Medya ve Reklam}, publisher={Derin Yayınları}, city={İstanbul},year={2015} }