Genel Bilgiler

Kurum Bilgileri: İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık Bölümü, Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık Pr. (Tam Burslu)
Araştırma Alanları: Halkla İlişkiler, Reklamcılık ve Tanıtım

Biyografi

Prof.Dr. Gülay Öztürk lisans derecesini 2004 yılında Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümünde bölüm birincisi olarak tamamladı. 2007 yılında “Marka Farkındalığı Yaratmada Ürün Yerleştirmenin Etkisi” başlıklı tez çalışması ile yüksek lisansını; doktorasını ise 2011 yılında “Turizm Reklamlarında Stratejik Duygu Kullanımı ve  Marka Algısı: Almanya ve Avustralya Üzerine Deneysel Bir Çalışma” başlıklı teziyle tamamladı.  2011-2012 döneminde ABD’ye giderek Georgetown Üniversitesi İletişim, Kültür ve Teknoloji Fakültesi’nde doktora sonrası araştırması olan “Türk ve Amerikan Gençliğinin Yeni Medya Kullanımında Kültürel değişkenlerin Rolü ve Reklam Uygulamaları Üzerindeki Etkisi” başlıklı çalışması ile TÜBİTAK Yurtdışı Doktora Sonrası Araştırma Bursu kazandı ve Türkiye’deki ilk bilimsel Dijital Reklamcılık kitabının yazarı oldu. 2004 yılından itibaren İstanbul Ticaret Üniversitesi İletişim Fakültesi’nde  çalışmakta olan Öztürk, şu anda İstanbul Ticaret Üniversitesi Halkla İlişkiler  ve Reklamcılık Bölümü’nde Bölüm Başkan Vekili  olarak görev yapmaktadır. Araştırma alanı dijital reklamcılık ve reklam stratejileri olan Öztürk’ün Türkiye ve dünyada alanında basılmış çok sayıda ulusal-uluslararası bilimsel çalışması bulunmaktadır. 

İletişim

E-posta
gulay@ticaret.edu.tr
Web Sayfası
https://avesis.ticaret.edu.tr/gulay
İş Telefonu
+90 444 0 413 Dahili: 4115
Ofis
6. kat A BLOK A-608
Posta Adresi
Örnektepe Mah. İmrahor Cad. No: 88/2, Beyoğlu 34445 / İstanbul