Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

  Yükseköğretimde Yapay Zekâ Uygulamaları: Öğrenci Deneyimlerine Yönelik Fenomenolojik Bir Araştırma

İstanbul Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 10 - 12 Ocak 2025, ss.50, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Tez Danışmanlarının Gözünden: Lisansüstü Öğrencilerden Beklentiler ve Başarıya Giden Yol

VI. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Sarajevo, Bosna-Hersek, 23 Ekim 2024, (Özet Bildiri)

BOŞANMANIN İÇİNDEN: AİLEDANIŞMANLARININ PERSPEKTİFİNDEN DERİNLEMESİNE BİR BAKIŞ

XI International Eurasian Educational Research Congress, Kocaeli, Türkiye, 21 - 24 Mayıs 2024, (Tam Metin Bildiri)

YAŞAM DEĞERLENDİRMESİNDE ANLAM (SMİLE)ÖLÇEĞİNİN TÜRKÇEYE UYARLANMASI

XI International Eurasian Educational Research Congress, Kocaeli, Türkiye, 21 - 24 Mayıs 2024, (Tam Metin Bildiri)

A CONTEMPORARY AND INNOVATIVE APPROACH IN EDUCATIONAL MANAGEMENT: HOLISTIC SCHOOL IMPROVEMENT

Quality Education and lnterdisciplinary Aproach: Problems, Solutions and Cooperation, Guliston, Özbekistan, 25 Mayıs 2023, cilt.1, (Özet Bildiri)

Psikolojik Danışmanlık Seansından Sosyal Hayata; Psikolojik Danışmanların Psikolojik İyi Oluşlarının ve Öz Duyarlılık Düzeylerinin İncelenmesi

23. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, İstanbul, Türkiye, 13 - 15 Haziran 2022, (Özet Bildiri)

Öğretmenlerin Psikolojik İyi Oluş İle Öz Şefkat Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

23. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, İstanbul, Türkiye, 13 - 15 Haziran 2022, (Özet Bildiri)

20. Milli Eğitim Şurasında Alınan Kararların Eğitimin Niteliği Ve Geleceği Açısından Değerlendirilmesi

X International Eurasian Educational Research Congress (EJER), İzmir, Türkiye, 22 - 25 Haziran 2022, (Özet Bildiri)

OKUL MÜDÜRLERİNİN KRİTİK VE ANALİTİK DÜŞÜNME İLE İLGİLİ EĞİLİMLERİ / YAKLAŞIMLARI

3rd International Symposium on Critical Analytical Thinking, Sakarya, Türkiye, 4 - 05 Aralık 2021, (Tam Metin Bildiri)

Psikolojik Danışmanların Kritik ve Analitik Düşünme Becerilerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi

3rd International Symposium on Critical Analytical Thinking, Ankara, Türkiye, 4 - 05 Aralık 2021, (Tam Metin Bildiri)

Vezaif-i Ebeveyn Eseri Doğrultusunda 130 Yıl Öncesinden Günümüze Çocuk Gelişimi Yaklaşımı

11. Eurasian Conference on Language and Social Sciences (ECLSS2021a), Gjakova, Karadağ, 2 - 03 Şubat 2021, (Özet Bildiri)

Vezaif-i Ebeveyn Eseri Doğrultusunda 130 Yıl Öncesinden Günümüze Çocuk Gelişimi Yaklaşımı

Eurasian Conference on Language & Social Sciences XI, Gjakova, Karadağ, 02 Nisan 2021, cilt.1, ss.35, (Özet Bildiri)

The Role of Trust in Principals in Readiness for Change Within Schools

6th International Symposium on Chaos, Complexity and Leadership, ICCLS 2018, Ankara, Türkiye, 11 - 12 Aralık 2018, ss.181-191, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

Okul Müdürlerine Göre Geleceğin Okulları

5.uLUSLARARASISOSYAL VE BEŞERİ EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Aralık 2019, cilt.1, ss.774-775, (Özet Bildiri)

AİLE İLETİŞİM KALIPLARININ EBEVEYN TUTUMLARI İLE İLİŞKİSİNİN İNCELENMESİ

5. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VEEĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Aralık 2019, cilt.1, ss.592-599, (Tam Metin Bildiri)

Geleceğin Okulları; Okul Müdürlerinin Görüşleri

5. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Türkiye, 19 Aralık 2019, (Özet Bildiri)

YENİ NESİL OKUL GELİŞTİRME MODELLER

2023 eğitim Vizyonu Bağlamında Eğitim Değerlendirme ve Geliştirme Zirvesi, Van, Türkiye, 17 - 19 Eylül 2019, ss.22-23, (Özet Bildiri)

ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN EVLİLİK OLGUNLUĞU VE EVLİLİK BEKLENTİSİ DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ

5.ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Aralık 2019, cilt.1, ss.586-591, (Tam Metin Bildiri)

OKULLARDA DEĞİŞİME AÇIK OLMANIN BİR YORDAYICISI OLARAK YÖNETİCİYE GÜVEN

6’xxth İnternational Symposium-Chaos, Complexity and Leadership, Ankara, Türkiye, 11 - 12 Aralık 2018, (Özet Bildiri)

Öğretmenlikten Akademisyenliğe Geçiş Sürecinin İncelenmesi

13th INTERNATIONAL CONGRESS ON EDUCATIONAL ADMINISTRATION, Sivas, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

OKUL MÜDÜRLERİNİN ELEŞTİREL DÜŞÜNMEYE YÖNELİK UYGULAMALARI

2ND INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON CRITICAL AND ANALYTICAL THINKING, İstanbul, Türkiye, 27 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

Türkiye’de öğretmen adaylarının eleştirel düşünme eğilimlerine yönelik araştırmaların incelenmesi

2ND INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON CRITICAL AND ANALYTICAL THINKING, İstanbul, Türkiye, 27 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ İÇİN İNOVATİF OKUL ÖNERİSİ

Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi (UEDK-IX), Antalya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2017, cilt.1, ss.77, (Özet Bildiri)

Okul etkililiğinin bir yordayıcısı olarak öğretmen liderliği

Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu (EYFOR-8), Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

Okul müdürlerinin liderlik yönelimlerinin incelenmesi

Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu (EYFOR-8), Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

Bürokratik Okul Yapısı ile Ögretmen Liderligi KültürüArasındaki Iliskinin Incelenmesi

12. ULUSLARARASI EGITIM YÖNETIMI KONGRESIThe12thInternational Congress on Educational Administration, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.670-671, (Özet Bildiri)

The Relationship Between the Competence Beliefs of School Administrators on Innovation Management and Their Leadership Behaviours

ISTANBUL UNIVERSITY 2nd WORLD CONFERENCE ON TECHNOLOGY, INNOVATION AND ENTREPRENEURSHIP, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2017, ss.17-18, (Özet Bildiri)

Öğretmenlerin Bireysel Yenilikçilik Gösterme Düzeylerinin Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi

26.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.895-896, (Özet Bildiri)

Öğretmen görüşlerine göre öğrencilerdeki liderlik özellikleri ve bunların geliştirilmesine yönelik faaliyetler

IlI rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Tam Metin Bildiri)

Öğretmen profesyonelizminin okul gelişimi ile olan ilişkisinin incelenmesi

11.Ulusal Eğitim Yönetimi Kogresi, Aydın-Kuşadası, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.73-77, (Özet Bildiri)

Aday öğretmenlerin kişisel değerleri ve öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesi

25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, cilt.1, ss.212-214, (Özet Bildiri)

ÇEŞİTLİ YÖNLERİYLE OKUL GELİŞTİRME

15. Geleneksel Eğitim Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ocak 2016, cilt.1, ss.249-256, (Tam Metin Bildiri)

SINIF ÖĞRETMENLERİNİN KRİTİK VE ANALİTİK DÜŞÜNME BECERİLERİNİN İNCELENMESİ

ISCAT2015-1ST INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON CRITICAL AND ANALYTICAL THINKING, Sakarya, Türkiye, 10 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
Kitaplar

Islamic educational leadership and a model Islamic high school Insightsfrom Turkey

ISLAMIC-BASED EDUCATIONAL LEADERSHIP, ADMINISTRATION AND MANAGEMENT , :Khalid Arar,Rania Sawalhi,Amaarah DeCuir,Tasneem Amatullah, Editör, Routledge Curzon, London , New York, ss.196-213, 2023 Creative Commons License

Olumsuz Öğrenci Kimliklerini Olumluya Çevir

FARKLI BİR SINIF KÜLTÜRÜ OLUŞTURMAK MÜMKÜN, Özkan, Pınar, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.111-124, 2022

Örgüt İklimi Tipleri

ÖRGÜT VE OKUL İKLİMİ, Özgenel, Mustafa, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.39-47, 2020

The Role of Trust in Principals in Readiness for Change Within Schools

Chaos, Complexity and Leadership 2018, ERÇETİN, Şefika Şule AÇIKALIN, Şuay Nilhan, Editör, Springer International Publishing, ss.181-191, 2020

Designing an Innovative School: Organisational Learning, Educational Leadership and School Improvement

Innovation, Governance and Entrepreneurship: How do They Evolve in Middle Income Countries? New Concepts, Trends and Challenges., Sener, Sefer Schepers, Stefan, Editör, Palgrave Macmillan, London, ss.147-173, 2017
Metrikler

Yayın

120

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

145

H-İndeks (Scopus)

6

Atıf (Scholar)

765

H-İndeks (Scholar)

15

Atıf (TrDizin)

91

H-İndeks (TrDizin)

5

Atıf (Sobiad)

620

H-İndeks (Sobiad)

13

Atıf (Diğer Toplam)

105

Proje

1

Tez Danışmanlığı

53

Açık Erişim

69
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları