Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Comparative Sustainable Marketing in Lithuania and Türkiye: Impacts on Customers
Journal of Industrial Policy and Technology Management, 7(1), 2024, 177-196
, cilt.7, sa.1, ss.177-196, 2024 (Hakemli Dergi)
ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN GLOBAL BUSINESS AND ITSCOMMUNICATION
JİTAL
, cilt.9, sa.1, ss.278-284, 2023 (Hakemli Dergi)
A GENERAL REVİEW ON THE OF EFFECTS OF COVİD 19 PANDEMİC
TURANSAM
, 2021 (Hakemli Dergi)
DİJİTAL TEKNOLOJİYE YÖNELİK TUTUM İLE SİNEMAYA GİTME MOTİVASYONLARININ YAPISAL EŞİTLİK MODELLEMESİ İLE İNCELENMESİ
Econder International Academic Journal
, cilt.4, sa.1, ss.6-25, 2020 (Hakemli Dergi)
LÜKS MARKA PAZARLAMASINA DİJİTAL BİR YAKLAŞIM: BURBERRY
THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES
, cilt.13, sa.Number: 79, ss.407-414, 2020 (Hakemli Dergi)
TÜRKİYE’DE FİLMLERİN DAĞITIM KANALI OLAN SİNEMA SALONU İŞLETMECİLERİ VE FİLM YAPIMCILARI ARASINDA YAŞANAN SORUNLAR ÜZERİNE BİR İNCELEME
THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES
, cilt.12, sa.76, ss.117-126, 2019 (Hakemli Dergi)
İNDİRİM MARKETLERİNİN ENFLASYONA ETKİSİ
Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.18, sa.35, ss.351-365, 2019 (Hakemli Dergi)
TÜRK SİNEMASINDA HASILATI ETKİLEYEN BAĞIMSIZ DEĞİŞKENLERE DAİR BİR ARAŞTIRMA
Kastamonu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.15, sa.15, ss.27-32, 2017 (Hakemli Dergi)
SİNEMADA KİŞİSEL MARKA OLUŞTURMAK
Eurasian Academy of SciencesEurasian Business Economics Journal
, cilt.1, sa.1, ss.102-109, 2016 (Hakemli Dergi)
KİTLESEL FONLAMA İLE ALTERNATİF FİLM FİNANSMANI OLUŞTURMA VE BİR FİLM ANALİZİ SIRADIŞI İNSANLAR
THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES
, cilt.8, sa.38, ss.295-302, 2015 (Hakemli Dergi)
TURİZM SEKTÖRÜNDE PAZARLAMA STRATEJİLERİNDEKİ DEĞİŞİMİN ARAŞTIRILMASI
THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES
, cilt.8, sa.35, ss.271-285, 2015 (Hakemli Dergi)
BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ İLE KADIN GİRİŞİMCİLİĞİ VE KAGİDER İN İNCELENMESİ
ÖNERİ
, cilt.10, sa.39, ss.53-59, 2013 (Hakemli Dergi)
BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA FAALİYETLERİ İLE TURİZMİN VE YABANCI YATIRIMIN İLİŞKİLENDİRİLMESİ
ÖNERİ
, cilt.9, sa.34, ss.173-194, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Innovative Transformation in Finance: Global and Turkish Perspectives on
12th Istanbul Finance Congress-2023, İstanbul, Türkiye, 21 Aralık 2023, ss.130-150
KADIN İŞLETMECİLERDE; PAZAR ETKİNLİĞİNİN KARLILIK ÜZERİNDEKİ ETKİSİNDE MÜŞTERİ TATMİNİN ARACILIK ETKİSİNİN İNCELENMESİ
ANADOLU 12.INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Diyarbakır, Türkiye, 23 Mayıs 2023
A CONCEPTUAL STUDY ON THE EFFECT OF TRENDS EMERGING IN THE COVID 19 PERIOD ON MARKETING IN TERMS OF LIFESTYLE
39.EBES CONFERENCE ROME, Rome, İtalya, 31 Mart 2022
NEW MARKETİNG PRODUCTS OF FİLM FESTİVALS İN TURKEY: PİTCHİNG AND WORK-İN-PROGRESS
28.EBES conference Coventry, 29 - 31 Mayıs 2019
THE RELATION BETWEEN THE PRESENT AWARENESS OF TURKISH PEOPLE OF THEIR OWN CULTURAL HERITAGE AND CULTURAL TOURISM FROM MARKETING PERSPECTIVE
25.EBES CONFERENCE, 23 - 25 Mayıs 2018, ss.843-851
COMMUNİCATİON PROBLEMS OF ALS MNH ASSOCİATİON İN TURKEY
20th EBES CONFERENCE VIENNA, Viyana, Avusturya, 28 - 30 Eylül 2016
SİNEMADA KİŞİSEL BİR MARKA OLUŞTURMAK
15. Ulusal İşletmecilik Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Mayıs 2016
CHANGING TOURISM MARKETING STRATEGY OF TURKEY FOR THE LAST 10 YEARS
INTERNATIONAL TOURISM AND HOSPITALITY MANAGEMENT CONFERENCE, SARAYBOSNA, Bosna-Hersek, 30 Eylül - 01 Ekim 2015
MARKETING OF TURKISH FILMS BY CROWDFUNDING
INTERNATIONAL SCHOLARLY AND SCIENTIFIC RESEARCHINNOVATION, VENEDİK, İtalya, 13 - 14 Ağustos 2015, ss.993-997
MARKETING PROBLEMS OF FEMALE TURKISH FILM MAKERS IN THE TURKISH FILM INDUSTRY
GLOBAL BUSINESS RESEARCH SYMPOSIUM, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2015
THE MARKETING PROBLEMS OF TURKISH MOVIES IN GLOBAL MARKETS
16.EBES CONFERENCE, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2015, ss.2199-2205
Kitap & Kitap Bölümleri
KRİZ DÖNEMİNDE STRATEJİK YÖNETİM 2
ÇINARALTI YAYINLARI, İstanbul, 2023
KRİZ DÖNEMİNDE STRATEJİK YÖNETİM 1
ÇINARALTI YAYINLARI, İstanbul, 2023
Parekende Sektöründe Dijital Dönüşüm
Teknolojik ve Dijital Dönüşüm Ekonomiye, Sektörlere ve Mesleklere Etkileri, SABRİÖZ, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.197-205, 2020
TÜRK FİLMLERİNİN GİŞE BAŞARISINDA AĞIZDAN AĞIZA PAZARLAMANIN ROLÜ
İLETİŞİM ÇALIŞMALARI, Prof.Dr.Filiz Aydoğan, Editör, Derin, İstanbul, ss.291-300, 2015