Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

FİYAT İLETİŞİMİNİN TÜKETİCİ DAVRANIŞLARINA ETKİSİ: PAZARLAMA İLETİŞİMİ PERSPEKTİFİNDEN KAPSAMLI BİR LİTERATÜR İNCELEMESİ

T.C. Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Uluslararası Sosyal Bilimler Konferansı IV, 5-6 Temmuz 2024 , Çanakkale, Türkiye, 5 - 06 Temmuz 2024, ss.1-9, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

Hediye Verme Ritüellerinin Dijital Pazarlamaİletişiminde Kullanımının Türkiye'de Sevgililer Günü Reklamları Örneği Üzerinden İncelenmesi

T.C.Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi 4.Uluslararası Sosyal Bilimler Konferansı , Çanakkale, Türkiye, 5 - 06 Temmuz 2024, ss.1-30, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

Enhancing Marketing Communications with Generative AI: A Systematic Literature Review

6.th Spring Conferences, İstanbul, Türkiye, 25 - 26 Mayıs 2024, ss.1-2, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

The Role of Digital Marketing in Marketing Communication of Brands

6.th Spring Conferences, İstanbul, Türkiye, 25 - 26 Mayıs 2024, ss.1-2, (Özet Bildiri) Creative Commons License

The Effect of The Future Tense Trend of Faith Popcorn on the Consumer Behaviour

47.Ebes Conference, Berlin, Almanya, 18 - 20 Nisan 2024, (Yayınlanmadı) Creative Commons License

AN ANALYSIS OF FAITH POPCORN'S "SAVE OUR SOCIETY "TREND: A CASE STUDY ON CONSUMER BEHAVIOR STRATEGY OF THE BODY SHOP "

INTERNATIONAL CONGRESS OF NEW SEARCHES IN SCIENCES PROCEEDINGS BOOK, Kocaeli, Türkiye, 9 - 10 Aralık 2023, ss.45-50, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

İç Huzur Arayışı: Meditasyon Uygulamaları ve "Being Alive " Trendi

INTERNATIONAL CONGRESS OF NEW SEARCHES IN SOCIAL SCIENCES PROCEEDINGS BOOK, İstanbul, Türkiye, 9 - 10 Aralık 2023, ss.30-35, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Faith Popcorn'un Future Tense Trendi Bağlamında NP İstanbul Hastanesi'nin Pazarlama Stratejileri: Sanal Gerçeklik Uygulamasının Kaygıyı Azaltıcı Etkisi

INTERNATIONAL CONGRESS OF NEW SEARCHES IN SOCIAL SCIENCES PROCEEDINGS BOOK, Kocaeli, Türkiye, 9 - 10 Aralık 2023, ss.45-50, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

Innovative Transformation in Finance: Global and Turkish Perspectives on

12th Istanbul Finance Congress-2023, İstanbul, Türkiye, 21 Aralık 2023, ss.130-150, (Tam Metin Bildiri)

THE EFFECT OF FAITH POPCORN'S TREND OF CASHING OUT ON CONSUMER BEHAVIOUR RELATING TO CONGRETAIONAL PLACES AND RESTAURANTS

19TH SCF INTERNATIONAL CONFERENCE ON INSTITUTIONAL,ECONOMIC, AND TECHNOLOGICAL DETERMINANTS OF ENERGY TRANSITION AMIDST GLOBAL CRISIS, İstanbul, Türkiye, 15 - 16 Aralık 2023, ss.13-20, (Tam Metin Bildiri)

Bütünleşik Pazarlama İletişiminde CRM Yazılımı Kullanımının Önemi

CONFERENCE ON CONTEMPORARY ACADEMIC RESEARCH ICCAR 2023, Konya, Türkiye, 17 Mayıs 2023, (Tam Metin Bildiri)

COMMUNİCATİON PROBLEMS OF ALS MNH ASSOCİATİON İN TURKEY

20th EBES CONFERENCE VIENNA, Viyana, Avusturya, 28 - 30 Eylül 2016, (Tam Metin Bildiri)

SİNEMADA KİŞİSEL BİR MARKA OLUŞTURMAK

15. Ulusal İşletmecilik Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

CHANGING TOURISM MARKETING STRATEGY OF TURKEY FOR THE LAST 10 YEARS

INTERNATIONAL TOURISM AND HOSPITALITY MANAGEMENT CONFERENCE, SARAYBOSNA, Bosna-Hersek, 30 Eylül - 01 Ekim 2015, (Tam Metin Bildiri)

MARKETİNG OF TURKİSH FİLMS BY CROWDFUNDİNG

ICMMF 2015 : International Conference on Management, Marketing and Finances, 13 - 14 Ağustos 2015, (Özet Bildiri)

MARKETING OF TURKISH FILMS BY CROWDFUNDING

INTERNATIONAL SCHOLARLY AND SCIENTIFIC RESEARCHINNOVATION, VENEDİK, İtalya, 13 - 14 Ağustos 2015, ss.993-997, (Tam Metin Bildiri)

THE MARKETING PROBLEMS OF TURKISH MOVIES IN GLOBAL MARKETS

16.EBES CONFERENCE, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2015, ss.2199-2205, (Tam Metin Bildiri)

MARKETING PROBLEMS OF FEMALE TURKISH FILM MAKERS IN THE TURKISH FILM INDUSTRY

GLOBAL BUSINESS RESEARCH SYMPOSIUM, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar

İmeceden Kitle Fonlamasına: Finansal Yeniliğin Yolculuğu

Ekonomi Gündemi: Analizler ve İncelemeler, Selçuk Koç,Kerem Çolak,İdris Sarısoy, Editör, Novel Scala Yayıncılık A.Ş. , İstanbul, ss.41-55, 2023

Parekende Sektöründe Dijital Dönüşüm

Teknolojik ve Dijital Dönüşüm Ekonomiye, Sektörlere ve Mesleklere Etkileri, SABRİÖZ, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.197-205, 2020

TÜRK FİLMLERİNİN GİŞE BAŞARISINDA AĞIZDAN AĞIZA PAZARLAMANIN ROLÜ

İLETİŞİM ÇALIŞMALARI, Prof.Dr.Filiz Aydoğan, Editör, Derin, İstanbul, ss.291-300, 2015