HEDİYE VERME RİTÜELLERİNİN DİJİTAL PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE KULLANIMININ TÜRKİYE'DE SEVGİLİLER GÜNÜ REKLAMLARI ÖRNEĞİ ÜZERİNDEN İNCELENMESİ


TÜMBEK TEKEOĞLU A. N., AYYILDIZ M. E., ÇULHAGİL KIR Ö.

T.C. ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONFERANSI 4, Çanakkale, Türkiye, 05 Temmuz 2024, (Tam Metin Bildiri)

  • Yayın Türü: Bildiri / Tam Metin Bildiri
  • Basıldığı Şehir: Çanakkale
  • Basıldığı Ülke: Türkiye
  • İstanbul Ticaret Üniversitesi Adresli: Evet