INTERNATIONAL CONGRESS OF NEW SEARCHES IN SOCIAL SCIENCES PROCEEDINGS BOOK, Kocaeli, Türkiye, 9 - 10 Aralık 2023, ss.45-50
Bu bildiri, Faith Popcorn’nun Gelecek Zaman trendini inceleyerek, toplumsal, ekonomik ve siyasi kaos
tarafından arttırılan tüketici kaygısının nasıl bir pazarlama fırsatına dönüşebileceğini keşfetmektedir. Bu
bildiride, kaygıyı hafifletmeye yönelik olarak benimsenen NP İstanbul Hastanesi’nin Sanal Gerçeklik
uygulamasının stratejik yaklaşımı detaylı bir şekilde analiz edilmektedir. Sanal gerçeklik teknolojisi,
fiyatlandırma stratejileri, iletişim, müşteri deneyimi ve müşteri erişimi gibi faktörler incelenerek, kaygı
odaklı bir pazarlama stratejisinin nasıl başarıyla uygulanabileceği gösterilmektedir. Bu çalışma NP
İstanbul Hastanesi’nin pazarlama stratejileri ve sanal gerçeklik uygulamasının Faith Popcorn’un Gelecek
Zaman trendine dayalı detaylı bir analiz sunarak, işletmelere belirsiz zamanlarda tüketicilerle bağlantı
kurma ve duygusal ihtiyaçlarına yanıt verme konusunda öngörüler sunmaktadır.
Anahtar Kelimeler: Faith Popcorn, Gelecek Zaman Trendi, NPistanbul Hastanesi, Pazarlama Stratejileri,
Sanal Gerçeklik, Trendler