Faith Popcorn'un Future Tense Trendi Bağlamında NP İstanbul Hastanesi'nin Pazarlama Stratejileri: Sanal Gerçeklik Uygulamasının Kaygıyı Azaltıcı Etkisi


Creative Commons License

Tümbek Tekeoğlu A. N., Assar G.

INTERNATIONAL CONGRESS OF NEW SEARCHES IN SOCIAL SCIENCES PROCEEDINGS BOOK, Kocaeli, Türkiye, 9 - 10 Aralık 2023, ss.45-50

  • Yayın Türü: Bildiri / Tam Metin Bildiri
  • Basıldığı Şehir: Kocaeli
  • Basıldığı Ülke: Türkiye
  • Sayfa Sayıları: ss.45-50
  • İstanbul Ticaret Üniversitesi Adresli: Evet

Özet

Bu bildiri, Faith Popcorn’nun Gelecek Zaman trendini inceleyerek, toplumsal, ekonomik ve siyasi kaos

tarafından arttırılan tüketici kaygısının nasıl bir pazarlama fırsatına dönüşebileceğini keşfetmektedir. Bu

bildiride, kaygıyı hafifletmeye yönelik olarak benimsenen NP İstanbul Hastanesi’nin Sanal Gerçeklik

uygulamasının stratejik yaklaşımı detaylı bir şekilde analiz edilmektedir. Sanal gerçeklik teknolojisi,

fiyatlandırma stratejileri, iletişim, müşteri deneyimi ve müşteri erişimi gibi faktörler incelenerek, kaygı

odaklı bir pazarlama stratejisinin nasıl başarıyla uygulanabileceği gösterilmektedir. Bu çalışma NP

İstanbul Hastanesi’nin pazarlama stratejileri ve sanal gerçeklik uygulamasının Faith Popcorn’un Gelecek

Zaman trendine dayalı detaylı bir analiz sunarak, işletmelere belirsiz zamanlarda tüketicilerle bağlantı

kurma ve duygusal ihtiyaçlarına yanıt verme konusunda öngörüler sunmaktadır.

Anahtar Kelimeler: Faith Popcorn, Gelecek Zaman Trendi, NPistanbul Hastanesi, Pazarlama Stratejileri,

Sanal Gerçeklik, Trendler