-
2021 - Devam Ediyor Doç. Dr.
İstanbul Ticaret Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Medya ve İletişim Bölümü
-
2015 - 2015 Yrd. Doç. Dr.
İstanbul Ticaret Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Bölümü
-
2013 - 2015 Araştırma Görevlisi
İstanbul Ticaret Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Bölümü
-
2010 - 2012 Öğretim Görevlisi
İstanbul Kavram Meslek Yüksekokulu, İstanbul Kavram Meslek Yüksekokulu, Görsel, İşitsel Teknikler Ve Medya Yapımcılığı Bölümü
-
2025 - Devam Ediyor Birim Kalite Komisyonu Üyesi
İstanbul Ticaret Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Medya Ve İletişim Bölümü
-
2023 - Devam Ediyor Birim Akreditasyon Kurulu Üyesi
İstanbul Ticaret Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Medya Ve İletişim Bölümü
-
2023 - Devam Ediyor Staj Komisyonu Üyesi
İstanbul Ticaret Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Medya Ve İletişim Bölümü
-
2023 - Devam Ediyor Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi
İstanbul Ticaret Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Medya Ve İletişim Bölümü
-
2023 - Devam Ediyor Fakülte Kurulu Üyesi
İstanbul Ticaret Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Medya Ve İletişim Bölümü
-
2015 - 2016 Dekan Yardımcısı
İstanbul Ticaret Üniversitesi
-
2007 - 2008 İstihbarat Şefi
Bizim Gazete, İstihbarat Şefi
-
2005 - 2007 Muhabir
Bizim Gazete, Muhabir
-
Doktora
İletişimin Ekonomi Politiği
Medya Araştırmalarında Yeni Kuramsal Perspektifler
İletişimin Ekonomi Politiği
Toplumsal Hareketler ve Aktivizm
-
Yüksek Lisans
Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Etik
Sosyal Medya ve Toplumsal Dönüşüm
Kültür Endüstrisi ve Halkla İlişkiler
Basın Danışmanlığı
Görsel Kültür ve Göstergebilim
Reklam Çözümlemeleri
Seminer
İletişim Danışmanlığı ve Metin Yazarlığı
-
Lisans
Toplum, Kültür ve Dijital İletişim
Halkla İlişkiler Yazarlığı
Enformasyon Toplumu Kuramları
Dijital Gazetecilik
İLETİŞİM, KÜLTÜR VE TOPLUM
Toplumsal Hareketler ve Aktivizm
Reklam Söylemi
Reklam Çözümlemeleri
Dijitalleşme ve Toplum
SÖYLEM ÇÖZÜMLEMELERİ
Halkla İlişkiler Yazarlığı
Enformasyon Toplumu Teorileri
İletişim Teknolojileri ve Yeni Medya
Ekonomi Haberciliği
TEMEL GAZETECİLİK
Söylem Çözümlemeliri
Kitle İletişim Kuramları
İletişim Bilimine Giriş
-
Dijital Pazarlamada Algoritmanın Önemi ve Instagram'ın Algoritma Kapsamında İncelenmesi
RUKİYE GÜLAY Ö. (Eş Danışman), NİHAL K. Ş. (Eş Danışman)
H.AYDIN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Sosyal devletin dönüşümü sonrasında Türkiye’de eğitime yönelik yapılan sosyal sorumluluk projelerine ilişkin bir araştırma
KOCABAY ŞENER N. (Danışman)
-
Bir reklam unsuru olarak dergi kapaklarında kadın bedeni sunumu: Aysha dergisi üzerine bir çözümleme
NİHAL K. Ş. (Danışman)
G.TUFAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Ücretsiz emek bağlamında marka gönüllülerinin çalışması
NİHAL K. Ş. (Danışman)
-
Reklamda kadın temsilinde cinsiyetçi yaklaşımlar ve femvertising kavramı
NİHAL K. Ş. (Danışman)
-
Siyasal iletişimde meydanların rolü: 15 Temmuz 2016 darbe girişimi örneği
NİHAL K. Ş. (Danışman)
-
1928-1960 yılları Akbaba Dergisi: kozmetik ve kişisel bakım ürünü reklamlarında kadın kullanımı
NİHAL K. Ş. (Danışman)
-
Nefret söylemi bağlamında Türk basınındaki Suriyeli mülteci haberlerinin eleştirel söylem çözümlemesi
NİHAL K. Ş. (Danışman)
Z.GÜL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Kişilerarası iletişimde sözsüz iletişim unsuru olarak marka
NİHAL K. Ş. (Danışman)
-
Reklam ve mizah
NİHAL K. Ş. (Danışman)
-
Reklamlarda oryantalist ve re-oryantalist söylem ''Türk Hava Yolları ve Coca Cola'' örneği
NİHAL K. Ş. (Danışman)
-
Türkiye'de halkla ilişkiler alanında büyük verinin kullanımı
NİHAL K. Ş. (Danışman)