-
2022 - Devam Ediyor Prof. Dr.
İstanbul Ticaret Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü
-
2017 - 2022 Doç. Dr.
İstanbul Ticaret Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü
-
2015 - 2017 Yrd. Doç. Dr.
İstanbul Ticaret Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü
-
2014 - 2015 Yrd. Doç. Dr.
İstanbul Ticaret Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Medya ve İletişim Bölümü
-
2009 - 2014 Yrd. Doç. Dr.
İstanbul Ticaret Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Bölümü
-
2008 - 2009 Öğretim Görevlisi Dr.
İstanbul Ticaret Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Bölümü
-
2004 - 2008 Araştırma Görevlisi
İstanbul Ticaret Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Bölümü
-
2003 - 2004 Araştırma Görevlisi
Yeditepe Üniversitesi, Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu
-
2000 - 2003 Araştırma Görevlisi
Yeditepe Üniversitesi, Meslek Yüksekokulu
-
2015 - Devam Ediyor Dekan Yardımcısı
İstanbul Ticaret Üniversitesi
-
2005 - 2015 Erasmus Programı Kurum Koordinatörü
İstanbul Ticaret Üniversitesi
-
2010 - 2011 Dekan Yardımcısı
İstanbul Ticaret Üniversitesi
-
Doktora
Rekabet Stratejileri ve Marka Yönetimi
REKABET STRATEJİLERİ VE MARKA YÖNETİMİ
-
Yüksek Lisans
Stratejik Marka İletişimi
Marka İletişimi Yönetimi
MARKA İLETİŞİMİ YÖNETİMİ
STRATEJİK MARKA İLETİŞİMİ
BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ
LÜKS MARKA İLETİŞİMİ
Marka Yönetimi ve İletişimi
İşletmelerde İletişim Becerileri
Bütünleşik Pazarlama İletişimi
Marka Yönetimi ve İletişimi
Spor Pazarlaması
Medya ve Tüketim Toplumu
-
Lisans
Marka İletişimi
Bütünleşik Pazarlama İletişimi
Eğlence Pazarlaması
Pazarlama Yönetimi
Tüketici Davranışları
TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI
PAZARLAMA YÖNETİMİ
BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ
MARKA İLETİŞİMİ
MODA VE LÜKS MARKA İLETİŞİMİ
KÜLTÜRLERARASI İLETİŞİM
TÜKETİCİ DAVRANIŞI
EĞLENCE PAZARLAMASI
LÜKS MARKA İLETİŞİMİ
BİTİRME PROJESİ
EĞLENCE SEKTÖRÜNDE HALKLA İLİŞKİLER
DİJİTAL PAZARLAMA
Tüketici Davranışı
Bütünleşik Pazarlama İletişimi
Marka İletişimi
Eğlence Sektöründe Halkla İlişkiler
Pazarlama Yönetimi
Kültürlerarası İletişim
Marka İletişimi
Bütünleşik Pazarlama İletişimi
Integrated Marketing Communication
Eğlence Sektöründe Halkla İlişkiler
Kültürlerarası İletişim
Pazarlama Yönetimi
Bitirme Projesi
Tüketici Davranışı
Küresel Marka Yönetimi
Sağlık İletişimi
Temel Pazarlama İlkeleri
Rekabet Stratejileri ve Marka Yönetimi
Introduction To Marketing
Intercultural Communication
Davranış Bilimleri
-
Ön Lisans
Microeconomics
Introduction to Computer
Introduction to Computer
Microeconomics
-
Effect of influencer marketing on purchase intention: Study on generations Y and Z
Öymen Engindeniz G. (Danışman)
I.IŞIK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Dijital marka aktivizmi' nde glokalizasyon stratejisi kullanımı: Göstergebilimsel bir analiz
Öymen Engindeniz G. (Danışman)
B.ÇİLİGÜL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Kurum kimliğinin marka imajı üzerindeki etkisi: Otomotiv sektörü üzerine bir araştırma
GÖZDE Ö. E. (Danışman)
F.ŞÜKÜR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Marka aktivizminin marka farkındalığına etkisi
GÖZDE Ö. E. (Danışman)
B.GÜRSOY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Sağlık iletişiminde uygulanan dijital pazarlama stratejileri: Nadir hastalıklar üzerine bir inceleme
GÖZDE Ö. E. (Danışman)
-
The influence of customer experience on consumer impulse buying behavior: A case of telecommunication industry
GÖZDE Ö. E. (Danışman)
M.KAYA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Yenilenebilir enerjinin sürdürülebilirlik üzerindeki rolü
GÖZDE Ö. E. (Danışman)
M.ÖMEROĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Lüks marka iletişiminde sosyal medya kullanımı: Moda markalarının Instagram ve Facebook kullanımı üzerine bir araştırma
GÖZDE Ö. E. (Danışman)
B.KAYA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Marka iletişiminde mutluluk teması kullanımının marka bilinirliği üzerindeki rolü
GÖZDE Ö. E. (Danışman)
H.NUR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Sosyal medyada güncel pazarlama yaklaşımlarının tüketicilerin satın alma niyeti üzerine etkisi
GÖZDE Ö. E. (Danışman)
F.İMAMOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Mağazalarda müzik kullanımının satın alma davranışına etkisi
GÖZDE Ö. E. (Danışman)
-
Gerçek zamanlı pazarlamanın markalar üzerindeki etkisi: Game of Thrones örneği
GÖZDE Ö. E. (Danışman)
-
Sosyal medyada ürün yerleştirme: Ünlüler ve fenomenlerin instagram ürün yerleştirmeleri üzerine bir içerik analizi
GÖZDE Ö. E. (Danışman)
D.ŞENGÜN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Marka iletişiminde maskot kullanımının marka kişiliğine etkisi
GÖZDE Ö. E. (Danışman)
-
Duygusal pazarlamada slogan kullanımının önemi: Pandora reklamları üzerine bir inceleme
GÖZDE Ö. E. (Danışman)
-
Effect of digital brand experience on consumers' attitude in automobile sector: A research about auto parts
GÖZDE Ö. E. (Danışman)
C.ÇORLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
The affect of phenomenon marketing on purchasing decisions
GÖZDE Ö. E. (Danışman)
M.BERKER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Omni channel marketing and customer purchasing behaviour analysis
GÖZDE Ö. E. (Danışman)
B.ARER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
The importance of innovation on the perception of brand and a study on mobile phone market
GÖZDE Ö. E. (Danışman)
A.ÇAĞRI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Lüks tüketim pazarında dijitalleşmenin etkileri
GÖZDE Ö. E. (Danışman)
C.KIZILÇAY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
İstanbul şehir marka imajının algılanmasında tarihi ve eğlence bölgelerinin etkilerinin karşılaştırılması
GÖZDE Ö. E. (Danışman)
G.ÜNAL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Dijital içerik yönetiminde görsel kullanımının marka iletişimine etkisi
GÖZDE Ö. E. (Danışman)
-
Siyasi partilerin sosyal medya kullanımı: Adalet ve Kalkınma Partisi (AKP) örneği
GÖZDE Ö. E. (Danışman)
B.ASLAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
Faydacı ve hedonik güdülerin mağazasız perakendeciliğe etkileri: Elektronik alışveriş üzerine bir araştırma
GÖZDE Ö. E. (Danışman)
-
Marka farkındalığı yaratmada televizyon reklamlarında ünlü kullanımının rolü
GÖZDE Ö. E. (Danışman)
S.TEZCAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013