Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Kadınların pandemi sürecinden sonraki dönemde online alışveriş davranışlarındaki değişimin incelenmesi
Eurasian Academy of Sciences Social Sciences Journal
, cilt.53, ss.1-14, 2024 (Hakemli Dergi)
Dünya ve Türkiye Ekonomisinde Mobilya Sektörü
Mecmua Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.9, sa.17, ss.81-91, 2024 (Hakemli Dergi)
Halkla ilişkiler faaliyetlerinin ihracat yapan firmaların performansına etkisi
Eurasian Academy of Sciences Social sciences Journal
, cilt.53, ss.51-63, 2024 (Hakemli Dergi)
İndirimli ürünlerin hedonik tüketim ve faydacı tüketim açısından incelenmesi
Eurasian Academy of sciences
, cilt.35, sa.1, ss.74-86, 2024 (Hakemli Dergi)
İslam ülkeleri arasındaki ekonomik ilişkilerin geliştirlmesine yönelik bir araştırma
Eurasian Business Ecoomics Journal
, cilt.35, sa.02, ss.20-35, 2024 (Hakemli Dergi)
Doğu Bloğu Ülkelerinin AB'ye Üyeliğinin Ticaret Hacmi ve Makro Ekonomik Değişkenler Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi
Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.22, sa.48, ss.1005-1024, 2023 (Scopus)
MODA GİYİM SEKTÖRÜNDE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK ARAYIŞLARI; YAVAŞ MODA’NIN YÜKSELİŞİ
Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.22, sa.46, ss.311-332, 2023 (Hakemli Dergi)
The Effect of Intercultural Interaction on the Glocalization of Döner Kebab
Journal of International Trade, Logistics and Law
, cilt.9, sa.1, ss.12-21, 2023 (Hakemli Dergi)
ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN GLOBAL BUSINESS AND ITSCOMMUNICATION
JİTAL
, cilt.9, sa.1, ss.278-284, 2023 (Hakemli Dergi)
Importance and application examles of service export insurance
Journal of economics finance and accounting
, cilt.1, sa.1, ss.23-34, 2023 (Hakemli Dergi)
KOBİ'lerin Uluslararasılaşma Sürecinde Dijitalleşmesi
Asya Studies
, cilt.6, sa.20, ss.1-20, 2022 (Hakemli Dergi)
ELEKTRONİK TİCARET SÖZLEŞMELERİNE UYGULANACAK HUKUK
Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.19, sa.38 Hukuk, ss.13-31, 2020 (Hakemli Dergi)
The importance of creating customer loyality in acheving sustainable competitive advantage
Eurasian journal of business and management
, cilt.1, sa.1, ss.76-87, 2020 (Hakemli Dergi)
A study on the role and importance of cluster policies in improving international marketing performance of sme's
Eurasian journal of social sciences
, cilt.1, sa.8, ss.8-21, 2020 (Hakemli Dergi)
The place and importance of African countries in Turkey's seeking new markets
Journal of international business and economics
, cilt.2, sa.7, ss.1-14, 2019 (Hakemli Dergi)
Yeni korumacılık eğilimlerine karşı tüketici tercihlerini yönlendirmede yerli malı kampanyalarının önemi ve etkisi
Journal of current researches on business and economics
, cilt.1, sa.1, ss.63-75, 2018 (Hakemli Dergi)
TÜKETİCİ SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ÜZERİNDE SOSYAL MEDYANIN ETKİSİ: Y KUŞAĞI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.17, sa.33, ss.269-286, 2018 (Hakemli Dergi)
Tüketici satın alma davranışları üzerinde soayal medyanın etkisi, Y kuşağı üzerine bir araştırma
Yunus Araştırma Bülteni
, cilt.11, sa.11, 2018 (Hakemli Dergi)
Competitive marketing approach during the globalization process: design, R&D and innovation
Social sciences research journal
, cilt.1, sa.1, ss.14-25, 2018 (Hakemli Dergi)
KOBİ'lerde çatışma ve KOBİ yöneticilerinin çatışmanın yönetiminde izledikleri stratejiler
Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (KOSBED)
, cilt.2, sa.32, ss.58-76, 2016 (Hakemli Dergi)
Global Pazarlama Glokal Pazarlama İkilemi Çerçevesinde Glokal Pazarlama Anlayışının Geleceği
AKDENIZ IIBF DERGISI
, cilt.2, 2016 (Hakemli Dergi)
Birleşmiş miletler en az gelişmiş ülkeler konferansının düşündürdükleri
Düzce üniversitesi yönetim ve eğitim bilimleri dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.32-45, 2012 (Hakemli Dergi)
Risk Yönetimi Koruyucu Hekimlik
Dış Ticarette Durum
, sa.78, 2012 (Hakemsiz Dergi)
Turizmde destinasyon seçimini etkileyen temel unsurlar ve pazarlama stratejileri
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.0, sa.2, ss.229-247, 2011 (Hakemli Dergi)
Akdeniz ülkeleri arasında oluşturulan elektronik gıda pazarı projesinin uygulanmasını engelleyen unsurlar ve çözüm önerileri
Kırıkkale üniversitesi sosyal bilimler dergisi
, cilt.1, sa.11, ss.44-58, 2011 (Hakemli Dergi)
Moda sektöründe faaliyet gösteren mağazalarda müşterilerin mağaza tercihinde mağaza tasarımının önemi ve tasarım kriterleri
Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.10, sa.19, ss.221-245, 2011 (Hakemli Dergi)
Dış Ticarette Yeni Korumacılık Eğilimleri ve Türkiye ye Yansımaları
Dış Ticarette Durum
, sa.71, 2011 (Hakemli Dergi)
İslam ülkeleri arasındaki ticaretin geliştirilmesinde standartların harmonizasyonunun rolü ve önemi
Standard
, sa.589, ss.45-60, 2011 (Hakemli Dergi)
Kapadokya Bölgesinde Alternatif Turizm Çeşidi Olarak Kongre Turizmini Geliştirme Olanakları
Erciyes Üniversitesi İİB Fakültesi Dergisi
, cilt.3, sa.34, ss.14-23, 2010 (Hakemli Dergi)
Akdeniz in Dev Elektronik Pazarı Neden Kurulamadı
İtovizyon
, 2010 (Hakemsiz Dergi)
Gençlerin Üçtebiri Kendi işini Kurmak İstiyor
İtovizyon
, cilt.1, sa.27, 2010 (Hakemsiz Dergi)
İslam ülkeleri arasındaki ticaretin geliştirilmesinde "Çok Taraflı Kliring Birliği" projesinin rolü ve önemi
Muhasebe ve Finansman Dergisi (. e-Muhasebe ve Finansman Dergisi)
, cilt.0, sa.48, ss.172-190, 2010 (Hakemli Dergi)
İslam Ülkeleri İle İşbirliğinin Artan Önemi
Dış Ticarette Durum
, sa.68, 2009 (Hakemsiz Dergi)
Gelecek Arayışları
Dış Ticarette Durum
, sa.67, 2009 (Hakemsiz Dergi)
Yeni Rekabet koşullarında Stratejik Ortaklıkların Artan Önemi
Çerçeve
, 2009 (Hakemsiz Dergi)
Değişimin Kilometre Taşları Tasarım AR GE ve Inovasyon
Çerçeve
, sa.52, 2009 (Hakemsiz Dergi)
Kongre Turizminin geliştirilmesinde Kongre ve Ziyaretçi Bürolarının Rolü ve Önemi
Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.3, sa.34, ss.23-37, 2009 (Hakemli Dergi)
CE işareti uygulama zorunluluğu ve KOBİ'lerimiz
Standart
, sa.52, ss.19-32, 2009 (Hakemli Dergi)
Ekonomide Pit Stop
Dış Ticarette Durum
, 2009 (Hakemsiz Dergi)
Değişen rekabet koşullarında geleneksel gıda perakendecilerinin rekabet gücünün artırılması
Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.1, sa.71, ss.49-67, 2008 (Hakemli Dergi)
Bölgesel Kalkınmada Etkin Bir Araç Bölgesel Kalkınma Ajansları
Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.1, sa.71, ss.34-42, 2008 (Hakemli Dergi)
Risk Yönetimi mi Kriz Yönetimi mi
Dış Ticarette Durum
, sa.66, 2008 (Hakemsiz Dergi)
KOBİ'lerin uluslararası pazarlama faaliyetlerinde pazar bölümlendirme ve hedef pazar seçimi ile ilgili örnek olay analizi
Verimlilik Dergisi
, cilt.1, sa.4, ss.24-38, 2006 (Hakemli Dergi)
Komşularımızla Artan Ticaretin Önemi
Dış Ticarette Durum
, sa.61, 2006 (Hakemsiz Dergi)
İhracatımızın sürdürülebilirlik boyutu
Dış ticarette durum
, cilt.1, sa.43, ss.36-45, 2005 (Hakemsiz Dergi)
Bölgesel kalkınma farklılıklarının giderilmesinde etkin bir araç: bölgesel planlama ve bölgesel kalkınma ajansları
Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.1, sa.7, ss.48-61, 2005 (Hakemli Dergi)
Etkin bir rekabet aracı olarak pazarlama ve satış yönetiminde benchmarking
Verimlilik Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.21-33, 2004 (Hakemli Dergi)
Pazarlama faaliyetlerinde yeni bir yönetim tekniği olarak benchmarking
Verimlilik Dergisi
, cilt.4, sa.4, ss.65-79, 2004 (Hakemli Dergi)
KOBİ'lere yönelik teşvikler nasıl uygulanmalı?
Girişim dergisi
, cilt.1, sa.0, ss.7-8, 2004 (Hakemsiz Dergi)
Otomobil alımında tüketici davranışlarını etkileyen faktörler
Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.1, sa.3, ss.26-41, 2003 (Hakemli Dergi)
Dağcılık felsefesi ve girişimcilik
Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.1, sa.39, ss.65-79, 2003 (Hakemli Dergi)
Başarılı Girişimci Profili
TOSYÖV Girişim dergisi
, sa.44, 2003 (Hakemsiz Dergi)
Teftiş Defteri
TOSYÖV Girişim Dergisi
, 2003 (Hakemsiz Dergi)
Girişimci Nelerte Girişmeli
TOSYÖV Girişim Dergisi
, sa.40, 2003 (Hakemsiz Dergi)
Tatil Yapmayan Girişimci
TOSYÖV Girişim Dergisi
, sa.46, 2003 (Hakemsiz Dergi)
Çağdaş Pazarlama ve Kalite Anlayışı
Metal Dünyası
, sa.119, 2003 (Hakemsiz Dergi)
Tasarım İktidara
TOSYÖ Girişim Dergisi
, sa.47, 2003 (Hakemsiz Dergi)
Teknolojiye Dayalı Rekabetin İşletme Kararları Üzerindeki Etkileri
Dünya Gazetesi
, 2003 (Hakemsiz Dergi)
Girişimcilerde Kira Sendromu
Dünya Gazetesi
, 2003 (Hakemsiz Dergi)
Ağaca Çıkmanın Yolu
TOSYÖV Girişim Dergisi
, sa.42, 2003 (Hakemsiz Dergi)
Bir Dükkan İki Kurban
Dünya Gazetesi
, 2003 (Hakemsiz Dergi)
Üniversite Sınavları ve Girişimcilik
TOSYÖV Girişim Dergisi
, sa.45, 2003 (Hakemsiz Dergi)
Kaynak Sorunlar
Dünya Gazetesi
, 2003 (Hakemsiz Dergi)
Girişimcilerde Başarısızlık Sendromu
TOSYÖV Girişim Dergisi
, sa.43, 2003 (Hakemsiz Dergi)
Üniversiteli Gençlerde Girişimcilik Eğilimi
TOSYÖV Girişim Dergisi
, sa.38, 2003 (Hakemsiz Dergi)
Kadın Girşimcilik
TOSYÖV Girişim Dergisi
, sa.42, 2003 (Hakemsiz Dergi)
Üniversiteli Gençlerde Mesleki Tercihler ve Girişimcilik Eğilimleri
Doğui Üniversştesi Dergisi
, cilt.0, sa.6, ss.1-11, 2002 (Hakemsiz Dergi)
Hisse senedi değerlendirme modelleri ve mali tabloların önemi
Mali Çözüm
, cilt.1, sa.59, ss.67-80, 2002 (Hakemli Dergi)
Turizm yatırımları ile KOBİ'ler arasındaki ekonomik ilişkilerin geliştirilmesi imkanlarının araştırılması: Antalya örneği
Verimlilik Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.42-59, 2002 (Hakemli Dergi)
Satamıyorsanız Üretmenin Anlamı Yok
Dünya Gazetesi
, 2002 (Hakemsiz Dergi)
İş Bekleyen mi İş Yaratan mı
TOSYÜV Girişim Dergisi
, sa.37, 2002 (Hakemsiz Dergi)
Dış Satımda Anahtar Faktörler CE İşareti Ekolabel ve Yeşil Nokta
Paz<arlama Dünyası
, sa.5, 2002 (Hakemsiz Dergi)
Sanal Arasta
Arasta Alışveriş Merkezleri ve Perakende Sektörü dergisi
, sa.3, 2001 (Hakemsiz Dergi)
Yeni Krizlerle Karşılaşmamak İçin
ELEGANS Tügiad Genç İşadamları Derneği Dergisi
, sa.54, 2001 (Hakemsiz Dergi)
Elektronik Ticaretin Getirdikleri
Ankara SMMO Bilteni
, sa.119, 2001 (Hakemsiz Dergi)
Küçük ve Orta Ölçekli İşletmelerde Franchising Sisteminin Katkıları
Verimlilik Dergisi
, sa.2, 1997 (Hakemli Dergi)
İşletme ve Pazarlama Yönetiminde Yeni Bir Sistem Franchising
Verimlilik Dergisi
, sa.1, 1996 (Hakemli Dergi)
Küçük ve Orta Ölçekli işletmelerin Pazarlama Sorunları ve Çözüm Önerileri
Verimlilik Dergisi
, sa.2, 1994 (Hakemli Dergi)
Türkiye'de sınai yatırımlar için yeni bir atılım
Verimlilik Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.12-25, 1980 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Türkiye Dizi İhracat Kapasitesinin Değerlendirilmesi
ICAR 12. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Aralık 2023, ss.116-125
İslam ülkeleri arasında pazarlama kapsamında kültür ve ticaret ilişkileri
GIMAC 13.küresel islami pazarlama kongresi, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Ekim 2023, ss.1-14
Kuşak yol inisiyatifi ve Balkanların Uluslararası Ticarete etkisi
Balkan Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 15 Aralık 2022
İstanbul'da aktif Balkan sermayeli şirketlerin analizi
Balkan Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 15 Aralık 2022
Rusya'ya Açılan Kapı: Balkanlar
Balkan Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 15 Aralık 2022
Türkiye'nin komşu ve çevre ülkelerle dış ticaret stratejisi çerçevesinde Sırbistan ile dış ticaret performansı
Balkan Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 15 Aralık 2022
Müslüman ülkeler arasında pazarlama kapsamında kültür ve ticaret ilişkileri
GIMAC 13: The 13 Global Islamic Marketing Conference, İstanbul, Türkiye, 18 Ekim 2022
COVID 19 Pandemi sürecinin lüks ürün sektörü üzerindeki etkisi
7. International Conference Covid 19 Studies, Türkiye, 05 Eylül 2022
Affect of Covid and devaluation on office furniture ındustry
International conference on conemporary issue in commerce, İstanbul, Türkiye, 09 Mayıs 2022
Porters competitive advantage of the nations and the diamond model: an evaluation of turkey in terms of textile sector and defense ındustry
International conference on conemporary ıssue in commerce, İstanbul, Türkiye, 09 Mayıs 2022
Importance and effects of service export ınsurance
Intrnational conference on conemporary ıssue in commerce, İstanbul, Türkiye, 09 Mayıs 2022
African potential at a glance
International conference on contemporary issues in commerce, İstanbul, Türkiye, 09 Mayıs 2022
Sustainability and foreign trade
International conference on contemporary ıssues in commerce, İstanbul, Türkiye, 09 Mayıs 2022
Sustainability concerns ın the fashion clothing ındustry: the rise of the slow fashion movemeney
International conference on conemporary ıssue in commerce, İstanbul, Türkiye, 09 Mayıs 2022
Afrika sorunlarına Afrikalı çözümler
The Fourth African Conferance, Gaziantep Hasan Kalyoncu Üniversitesi, Türkiye, 21 Ekim 2021
Yeni ürün geliştirme sürecinde KANO modelinden nasıl yararlanılabilir?
Ankara 5. International congress on scıentific research, Ankara, Türkiye, 14 Ekim 2021
Mesleki yeterlilik sistemi çerçevesinde test ve belgelendirme merkezlerinin rolü ve önemi
ISEC 2021 2. ınternational symposıum on edecation and change, Türkiye, 07 Ekim 2021
Yükselen küresel bir değer.Coğrafi işaretler ve ihracat pazarlaması açısından değerlendirilmesi
XVI. International Balkan and Nesr Eastren Congress Series on Economics Business and Managemenet, İstanbul, Türkiye, 17 Eylül 2021
Türkiyenin alternatif pazar arayışları kapsamında islam ülkelerinin pazar potansiyeli problemleri ve çözüm önerileri
uluslararası kongre, 11 Şubat 2017
Bursa'da Kongre Turizminin Geliştirilmesinde Kongre ve Ziyaretçi Bürosu İhtiyacının Değerlendirilmesi
Sempozyum, Bursa, Türkiye, 06 Aralık 2015
Hazır Giyim Ürünlerinin Üretim ve Pazarlanmasında Tasarımın Sihirli Gücünden Yararlanmak
Uluslararası kongre, 09 Aralık 2015
küreselleşme sürecinde rekabetçi pazarlama yaklaşımının kilometre taşları:tasarım, Ar-Ge ve ınovasyon
kongre, İstanbul, Türkiye, 16 Aralık 2017
Bölgesel kalkınma farklılıklarının giderilmesinde turizm sektörünün rolü ve önemi
Uluslararası II. Trakya Bölgesi Kalkınma Girişimcilik Sempozyumu , Kırklareli, Türkiye, 1 - 02 Ekim 2010, ss.317-334
Trakya bölgesinin kalkınmasında bölgesel planlama yaklaşımı planlama modeli önerisi
Uluslararası II. Trakya Bölgesi Kalkınma Girişimcilik Sempozyumu , Kırklareli, Türkiye, 2 - 03 Ekim 2010, ss.487-506
Üniversite Öğrencilerinin Satınalma Davranışlarında Etnosentrizmin Rolü ve Önemi
15.Ulusal Pazarlama kongresi, Türkiye, 14 - 16 Ekim 2010
Akdeniz ülkeleri arasında on-line gıda tarım ticaretinin geliştirilmesi
14. Ulusal Pazarlama Kongresi, Yozgat, Türkiye, 14 - 17 Ekim 2009, ss.67-76
Career preferences and entrepreneurship tendencies ofuniversity students
Uluslararası Girişimcilik Kongresi, İzmir, Türkiye, 14 - 17 Ekim 2009, ss.39-57
Geleneksel gıda perakendecileri ile gıda toptancıları arasındaki ilişkilerin geleceği
12. Ulusal Pazarlama Kongresi, Sakarya, Türkiye, 17 - 18 Kasım 2007, ss.81-98
The role and signifinance of total quality philosophy and benchmarking in assurance of customer satisfaction
49th eurpean quality congress, Antalya, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2005, ss.132-146
KOBİ'lerin finansal sorunları ve çözüm önerileri
KOBİ'lerin Halka Açılması ve Sermaye Piyasası Üzerindeki Etkileri Kongresi, Muğla, Türkiye, 9 - 10 Aralık 2004, ss.36-48
İstanbul metropolitan alanında ulaşım planlaması, uygulamada karşılaşılan sorunlar ve planlama politikalarına ilişkin öneriler
1. Uluslararası Yerel Yönetimler Üniversite Sanayi İşbirliği Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 23 - 24 Ekim 2003, ss.94-113
Türkiye'de soğuk muhafaza tesislerinin mevcut durumu ve önemi
SEGEM Sınai Eğitim ve Gelişme Merkezi, Soğuk Teknoloji ve Gıda Sanayiinde Uygulama Sempozyumu, Bursa, Türkiye, 26 Ekim 1981, ss.36-49
Teşvik ve uygulama ile benzeri olanakların haksız rekabet için kullanılması sorunu
Milli Prodüktivite Merkezi Yan Sanayi Semineri, Ankara, Türkiye, 16 Ekim 1980, ss.125-144
Kitap & Kitap Bölümleri
KOBİ'lerde Stratejik İşbirlikleri
İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2023
İhracat Sürecini Belirleyen Faktörler ve Risk Yönetimi
İktisadi-İdari Bilimlerde Araştırma ve Değerlendirmeler, Selçuk Yalçın, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.57-68, 2023
Hizmet Dış Ticaretinde Sigorta Uygulamaları
Sosyal, İnsan ve İdari Bilimlerde Güncel Yaklaşımlar2, Enis Baha Biçer,Orhan Şanlı, Editör, Duvar Yayınları, İzmir, ss.63-76, 2023
Asya Pasifik Bölgesinde Yükselen Bir Ekonomi Anlayışı: Paylaşım Ekonomisine Genel Bakış Paylaşım Ekonomisi Sürdürülebilir mi?
Asya Pasifik Ülkeleri ve Ekonomileri, Remzi Bulut, Editör, TESAM, Ankara, ss.67-94, 2023
Pandemi Sonrası Tüketim Arenası
Sosyal Bilimlerde Güncel Araştırmalar, Selminaz Adıgüzel, Editör, Bilge yayınevi, Ankara, ss.17-36, 2022
Pazarlama Yönetimi
Detay yayınevi, İstanbul, 2020
Uluslararası Pazarlamada Pazar Bölümlendirme ve Hedef Pazar Seçimi
Uluslararası Pazarlama , Ragıp Görgün,Selminaz Adıgüzel, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.59-75, 2020
Uluslararası Lojistik uygulamalarınd Teslim Şekilleri
Uluslararası Lojistik, Mehmet Ragıp görgün, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.109-122, 2020
Stratejik Rekabet Üstünlüğü Sağlama Aracı Olarak Inovasyon
Sosyal Bilimlerde Güncel Araştırmalar , Selminaz Adıgüzel, Editör, Legal Yayınları, İstanbul, ss.121-133, 2020
Mavi Okyanus Stratejisi: Yaratıcılık ve yenilik Yoluyla Rekabeti Ortadan Kaldırmak
Ekonomide Güncel Araştırmalar, Mehmet ragıp Görgün, Editör, Legal Yayıncılık, İstanbul, ss.73-85, 2020
Theoretical Approaches On The Impact Of Intellectual Property Rights On Internatıonal trade, technology transfer, R&D And Dırect Foreign Investment
Current Research In International Trade And Economic Administrative Sciences , Hasan Bardakçı, Editör, Legal Yayıncılık, İstanbul, ss.51-59, 2020
Moda pazarlaması
Detay yayınevi, 2019
Bir Kıbrıs Gazisinin Sıradışı Anıları
Minel yayın, Ankara, 2019
KOBİ'lerde Pazarlama Tabanlı Stratejik İşbirlikleri
Pazarlama Araştırmaları 1, Burak Nakiboğlu, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.101-112, 2019
Anonim ve Limited Şirketler için Yıllık Faaliyet Raporu Hazırlama Rehberi
Detay yayıncılık, Ankara, 2017
Dış Ticaret İşlemleri Genişletilmiş ikinci Baskı
Detay Yayıncılık, Ankara, 2017
Görsel Mağazacılık
Detay yayınevi, 2016
Dış Ticaret Politikaları
Detay Yayıncılık, Ankara, 2014
Yaşama Yön Veren 101 Öykü
Neden, İstanbul, 2013
SoLoMo Mobil Pazarlama
Papatya Yayıncılık, İstanbul, 2012
Hayata Yön Veren Hikayeler
Neden Kitap, İstanbul, 2012
İmaj ve Giyim Kültürü
MÜSİAD, İstanbul, 2010
İslam Ülkeleri Arasındaki Ticaretin Geliştirilmesi
İstanbul Ticaret Odası, İstanbul, 2010
Türkiye'de Organik Tarımve İyi Tarım Uygulamaları
İstanbul Ticaret Odası, İstanbul, 2010
İslam Ülkeleri Arasındaki Ekonomik İlişkilein Geliştirilmesinde Türkiye'nin Rolü ve Önemi
Turkey The Rising Star, Yüselen Değer Türkiye, Yavuz Türk, Editör, MÜSİAD, İstanbul, ss.301-316, 2010
Moda Tasarımı
Diğer, İstanbul, 2009
Teknik Tekstiller Genel ve Güncel Bilgiler
MÜSİAD, İstanbul, 2009
Türkiye'de Kongre Turizmini Geliştirme İmkanları
İstanbul Ticaret Odası, İstanbul, 2008
Her Şeye Sahip Olmak Senin Elinde
Neden Kitap, İstanbul, 2007
Dağcılık Felsefesi ve Girişimcilik
Ekin Yayınevi, Bursa, 2007
Rami Gıda Toptancılarının Rekabet Gücünün Geliştirilmesi
İstanbul Ticaret Odası, İstanbul, 2007
Ansiklopedide Bölümler
TÜBİTAK Sosyal Bilimler Ansiklopedisi
TÜBİTAK, ss., 2022