Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler 22

10. Facebook Nasıl “Meta”laştı?

Yeni Medya (Online) , cilt.2021, sa.11, ss.174-179, 2021 (Hakemli Dergi) Creative Commons License identifier
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 16

1. Türkiye'de Gizlilik Yönetimi Çalışmalarına İlişkin Bibliyometrik Analiz

11. Uluslararası İletişim Günleri, İstanbul, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)

2. Döngüsel Ekonominin Moda Sektöründeki Rolü: Hızlı Moda Markaları ve Alternatif Markalar Üzerine Bir İnceleme

Stratejik İletişim Yönetimi Konferansları GSÜStrat VI, İstanbul, Türkiye, 13 Aralık 2023, (Tam Metin Bildiri)

3. Why Don't We Share? Privacy Concern Barrier to Personal Sharing in Social Media and Personal Solutions

Digital Futures: A Human Centred Digitization and Communication, İstanbul, Türkiye, 26 Mayıs 2022, (Özet Bildiri)

4. Marka Aktivizmi Söylemlerinin Etik Boyutu

Alâeddin Asna Mesleki Gelişim Sempozyumu V, İstanbul, Türkiye, 24 Kasım 2021, (Özet Bildiri)

5. Otizmli Çocuklara Yönelik Yapılan Kurumsal Sosyal Sorumluluk Uygulamaları Üzerine Bir Araştırma

17. International Symposium Communication in the Millenium, İstanbul, Türkiye, 5 - 06 Kasım 2020, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

6. “Paylaş”madan Önce Teyitlediniz mi?: COVİD-19 Döneminde Haber Tüketimi ve Paylaşımı

17. International Symposium Communication in the Millenium, İstanbul, Türkiye, 5 - 06 Kasım 2020, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

7. Fotoğrafta Bakış Katmanları ve Selfie’nin Değiştirdiği Bakış

3. Uluslararası Sanat ve Estetik Sempozyumu, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

8. Ticarileştirilen Feminizm: Feminist Reklam Uygulamalarında Kadın Temsili Ya DaYeniden Yapılandırılan Kadın Söylemi

International Conference on Contemporary Women’s Studies, İstanbul, Türkiye, 7 - 08 Mart 2019, ss.60, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

10. GAZETECİLİĞİN GELECEĞİNİ “GELECEK” BİLİYOR MU? DOĞRULUK KONTROL MERKEZLERİNİN BİLİNİRLİĞİNİN ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNDE ARAŞTIRILMASI

16th International Symposium Communication in the Millennium, Eskişehir, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2018, ss.486-500, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

11. TÜRKİYE’DE TELEVİZYON DİZİLERİNİN “EKO”SİSTEMİ: ELEŞTİREL EKONOMİ POLİTİK BİR DEĞERLENDİRME ÇABASI

2. Uluslararası İletişimde Yeni Yönelimler Konferansı, İstanbul, Türkiye, 3 - 04 Mayıs 2018, ss.280-289, (Tam Metin Bildiri)

12. Sosyal Medya Hesapları Kime Ait?: Gazetecilerin Gözetleme Altındaki Sosyal Medya Hesapları

1. Uluslararası İletişimde Yeni Yönelimler Konferansı, İstanbul, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2017, ss.438-447, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

13. Dokunsal İletişimi Anlamak ya da Dokunsalın Dokusuna Dokunmak

2. Uluslararası Medya Çalışmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2016, ss.148-159, (Tam Metin Bildiri)

14. Başkalarının Acısına Batı dan Bakmak Basın Fotoğraflarına Yansıyan Oryantalizm

1. Lisansüstü Öğrenci Kongresi, İstanbul, Türkiye, 13 - 14 Şubat 2014

15. Bir Öteki Yaratmak Yüzüklerin Efendisi Üçlemesinde Öteki Yaratımı

II. International Conference on Communication, Media, Technology and Design, Famagusta, Kıbrıs (Kktc), 2 - 04 Mayıs 2013, ss.344-349, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

16. Sosyal Medya İçeriklerinde Nefret Söylemi

International Symposium on Language and Communication: Research Trends and Challenges, İzmir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2012, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 19

1. Yapay Zeka ve Gazetecilik Etiği

Yapay Zeka Etiği ve İletişim, Burak Çeber, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.105-126, 2024 Creative Commons License

2. Mobil Gözetleme: Sen Bana Bakma Ben Senin Baktığın Yönde Olurum

Mobil İletişim, Şenyüz, Bilge; Tufan, Fırat, Editör, Siyasal Kitabevi, Ankara, ss.139-154, 2022

3. Demokrasi ve Sivil Toplum: Peki Şimdi Ne Yapalım

Temel Kavramlarla Sivil Toplum, Önay Doğan, Betül; Kocabay Şener, Nihal, Editör, Nobel, Ankara, ss.5-16, 2021

4. Gözetleme Sanatı: Gözetlemeye Karşı Gözetleme

Dijital Dönüşümün Kültür ve Sanat Üzerindeki Yansımaları, Canan Arslan, Editör, Nobel, Ankara, ss.51-69, 2021

5. Yapay Zekanın Habercilikte Kullanımı: Olanaklar ve Sakıncalar

Yapay Zeka ve Medya, Ferhat Zengin, Bahadır Kapır, Editör, Doruk Yayınları, İstanbul, ss.217-244, 2021

6. Resisting With Art:The Surveillance Art Against Surveillance

Handbook of Research on Aestheticization of Violence, Horror, and Power, M. Nur Erdem, Nihal Kocabay-Şener, Tuğba Demir, Editör, IGI Global, Hershey, ss.440-459, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

7. Dijital İçerik Pazarlaması

Dijital Pazarlama İletişiminde Yeni Kavramlar, R. Gülay Öztürk, Editör, Nobel, Ankara, ss.93-124, 2020

8. Haber Toplamadan Haber Doğrulamaya: Doğruluk Kontrol Platformlarının Gelişimi ve Türkiye'deki Ekosistemi

İletişim Çalışmalarında Yaratıcı ve Yenilikçi Uygulamalar, Pınar Eraslan Yayınoğlu, Banu Küçüksaraç, Editör, Literatürk Academia, Konya, ss.51-78, 2020

9. Model of Personal Computer Utilization

Consumer Behavior Models, Hasret Aktaş Göksel Şimşek, Editör, Peter Lang, Berlin, ss.169-180, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

10. Post-Hakikat: ”Yalanlar İstiyorsan Yalanlar Söyleyeyim”

”Post-”lar Çağında İletişim, M. Nur Erdem Nihal Kocabay Şener, Editör, LiteraTürk Academia, Konya, ss.383-422, 2019

11. To Think Future of Journalism With Virtual Reality

Handbook of Research on Transmedia Storytelling and Narrative Strategies, Recep Yılmaz, M. Nur Erdem, Filiz Resuloğlu, Editör, IGI Global, ss.449-470, 2018

12. Daha Eşit ve Adil Bir İletişim Hakkının Peşinde

Herkes İçin İletişim, Deniz Bayrakdar, Özle Avcı Aksoy, Editör, Unesco Türkiye Milli Komisyonu, Ankara, ss.41-49, 2017

14. Dijital İletişime Bilgi ve İktidar Çerçevesinden Bakmak

İletişim Çalışmaları 2016, Aydın Ziya Özgür, Aytekin İşman, Editör, Sakarya Üniversitesi Yayınları, Sakarya, ss.311-326, 2016

15. İzleyici Emtiasının Dönüşümü: Sosyal Ağlarda Sömürü ve Kullanıcı Emeği

İletişim Çalışmaları 2015, Aydın Ziya Özgür Aytekin İşman, Editör, Sakarya Üniversitesi Yayınları, Sakarya, ss.405-415, 2015

16. Medyadaki Alevilik ve Alevilerin Medyası

Medya ve Din, Mete Çamdereli Betül Önay Doğan Nihal Kocabay Şener, Editör, Köprü Kitapları, İstanbul, ss.261-287, 2014

17. A Overview On Presentation Of Entertainment In Newspapers’ Weekend Supplements

Handbook of Research on The Impact of Culture and Society on the Entertainment Industry, R. Gülay Öztürk, Editör, IGI Global, ss.122-144, 2014

18. National Geographic’in ‘Doğu’su

Dergicilik Üzerine, Aslı Yapar Gönenç, Editör, Koyu Kitap, İstanbul, ss.325-338, 2013

19. Basın İşletmelerinde Promosyon ve Türk Basınında Promosyon Uygulamaları

Türkiye’deki Basının Yapısı ve Basın İşletmeciliği, Güven N. Büyükbaykal, Editör, Kare Yayınları, İstanbul, ss.93-110, 2010
Metrikler

Yayın

60

Yayın (WoS)

2

Atıf (TrDizin)

48

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Diğer Toplam)

48

Proje

3

Tez Danışmanlığı

12

Açık Erişim

28
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları