Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Kriz İletişiminde Sosyal Medya Yönetimi: United Airlines ve Overbooking Kriz Analizi
Uluslararası Hukuk ve Sosyal Bilim Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.1-38, 2024 (Hakemli Dergi)
Üniversitelerin Sosyal Medya Reklamlarının Göstergebilimsel Çözümlemesi: İstanbul'daki Vakıf Üniversiteleri Üzerine Bir İnceleme
HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES
, cilt.6, sa.1, ss.184-209, 2023 (Hakemli Dergi)
KİŞİLİK ÖZELLİKLERİ İLE HEDONİK TÜKETİM DEĞERLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ ÜZERİNE BİR İNCELEME
İzlek Akademik Dergi
, cilt.4, sa.1, ss.16-44, 2022 (Hakemli Dergi)
ÖZEL SAĞLIK HİZMETLERİ SUNAN KURUMLARDA REKLAM YASAKLARI VE HUKUKİ YÖNDEN İNCELENMESİ
HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES
, cilt.4, sa.2, ss.101-123, 2021 (Hakemli Dergi)
Yeşil Reklamların Z Kuşağı Tüketicilerin Satın Alma Kararları Üzerine Etkisi
Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.223-240, 2020 (Hakemli Dergi)
Marka Maskotu Olarak Üniversite Maskotu ve Göstergebilim Yöntemiyle Çözümlenmesi: İstanbul Ticaret Üniversitesi Boğa Maskotu Örneği
Intermedia International e-Journal
, cilt.7, sa.12, ss.97-114, 2020 (Hakemli Dergi)
TÜKETİCİ MARKA SADAKATİNİN OLUŞTURULMASINDA INSTAGRAMKULLANIMININ ETKİSİ: STARBUCKS ÖRNEĞİ
Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.8-43, 2020 (Hakemli Dergi)
Türkiye’de Ödüllü TV Reklamlarında Eğlence Kültürünün Bir Parçası Olarak Mizah Kullanımı
Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi
, cilt.14, sa.53, ss.5-11, 2015 (Hakemli Dergi)
ÜNİVERSİTE REKLAMLARINDA KONUMLANDIRMA MESAJLARININ KULLANIMI
Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.12, sa.23, ss.289-316, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Z KUŞAĞININ SİYASİ PARTİLERİN DİJİTAL REKLAMLARI ÜZERİNE KAVRAMSAL BİR BAKIŞ
6 th INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES, Muğla, Türkiye, 11 Mayıs 2022
Kitap & Kitap Bölümleri
Siyasal İletişimde Hikaye Anlatıcılığı: Popülizm ve Popülist Anlatının Temel Unsurları
İLETİŞİM ÇALIŞMALARINDA HİKAYE ANLATICILIĞI, TATLI ERDEM, Editör, NOBEL, İstanbul, ss.137-158, 2021
Hikaye Anlatıcılığının Dünü, Bugünü, Yarını...
İLETİŞİM ÇALIŞMALARINDA HİKAYE ANLATICILIĞI, TATLI ERDEM, Editör, NOBEL, İstanbul, ss.1-8, 2021
Reklamcılıkta Dijital Hikaye Anlatıcılığı
Dijital Pazarlama İletişiminde Yeni Kavramlar: Akademi Ne Söyler, Sektör Nasıl Uygular?, Öztürk, Rukiye Gülay, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, İstanbul, ss.21-45, 2020
Eğlence Sektöründe Ürün Yerleştirme Türleri
Bu Kitapta Ürün Yerleştirme Var!, Rukiye Gülay Öztürk, Editör, NOBEL, İstanbul, ss.73-118, 2018
Geleneksel Medya Kanalları
Bütünleşik Reklam, Tutundurma ve Pazarlama İletişimi, R. Gülay Öztürk, Editör, Nobel, İstanbul, ss.188-221, 2016
Reklam Tasarımı
Bütünleşik Reklam, Tutundurma ve Pazarlama İletişimi, R. Gülay Öztürk, Editör, Nobel, İstanbul, ss.152-187, 2016