-
2013 - Devam Ediyor Dr. Öğr. Üyesi
İstanbul Ticaret Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü
-
2008 - 2013 Araştırma Görevlisi
İstanbul Ticaret Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Görsel İletişim Tasarımı Bölümü
-
2023 - Devam Ediyor Erasmus Programı Bölüm Koordinatörü
İstanbul Ticaret Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü
-
2020 - Devam Ediyor Rektörlük Kalite Komisyonu Üyesi
İstanbul Ticaret Üniversitesi
-
2017 - Devam Ediyor Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi
İstanbul Ticaret Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü
-
2016 - Devam Ediyor Bölüm Bologna Komisyonu Başkanı
İstanbul Ticaret Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü
-
2013 - Devam Ediyor Staj Komisyonu Üyesi
İstanbul Ticaret Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü
-
Üniversitelerin sosyal medya reklamlarının göstergebilimsel çözümlemesi: İstanbul'daki vakıf üniversiteleri üzerine bir inceleme
ERDEM T. (Danışman)
M.BAYRAKTAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Siyasal marka iletişiminde lider söylemlerinin retorik analizi: Meral Akşener ve Recep Tayyip Erdoğan karşılaştırması
ERDEM T. (Danışman)
D.KARATAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Dijital reklam faaliyetlerinin kurumsal iletişim üzerindeki rolü; Otomotiv sektör temsilcileri üzerine bir araştırma
ERDEM T. (Danışman)
Y.ANDİÇ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Kişilik özellikleri ile hazcı tüketim değerleri arasındaki ilişki: İstanbul'da bir alışveriş merkezi üzerine uygulama
ERDEM T. (Danışman)
-
Tüketici marka sadakati oluşturulmasında Instagram kullanımının etkisi: Starbucks örneği
ERDEM T. (Danışman)
G.BUDAK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Yeşil reklamların Z kuşağı tüketicilerin satın alma kararları üzerine etkisi
ERDEM T. (Danışman)
A.KARTAL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020