SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Bir Meşrulaştırma ya da Çatışma Olgusu Olarak Piyasa Kültürü ve İş Ahlâkı İlişkisi
Sosyoloji Divanı
, cilt.18, sa.18, ss.5-17, 2021 (Hakemli Dergi)
SABRİ ORMAN ve İSLAMİ İKTİSAT ÇALIŞMALARINA KATKILARI
Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.19, sa.Özel Ek, ss.1-13, 2020 (Hakemli Dergi)
Facebookta bulunma amacı ve facebook reklamlarına duyulan ilgi arasındaki ilişki
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.14, sa.4, ss.83-94, 2014 (Hakemli Dergi)
Taraftarların Takımlarla Özdeşleşme Düzeylerinin, Takımların Lisanslı Ürünlerine Yönelik Kalite Algısı ve Satın Alma Niyetine Etkisi
EGE ACADEMIC REVIEW
, cilt.14, sa.1, ss.73-81, 2014 (Hakemli Dergi)
İslam ülkeleri arasında helal ürün pazarlama potansiyeli, problemleri ve çözüm önerileri
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.1-10, 2012 (Hakemli Dergi)
Marka kişiliği algısı ile etnosentrik eğilimler arasındaki ilişki: LEVIS ve MAVİ JEANS üzerine bir uygulama
EGE ACADEMIC REVIEW
, cilt.11, sa.3, ss.361-377, 2011 (Hakemli Dergi)
Üniversite adaylarının üniversite marka algılarının üniversite tercihlerine etkilerinin ölçümü: Eskişehir örneği
Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.97-113, 2011 (Hakemli Dergi)
Sosyal problemleri çözmede aile yaşam döngüsünün (AYD) önemi
Aile ve Toplum
, cilt.4, sa.16, ss.7-18, 2009 (Hakemli Dergi)
Marketing and Virtuous: An Opening for Wrong Perceptions
TURKISH JOURNAL OF BUSINESS ETHICS
, cilt.1, sa.1, ss.67-79, 2008 (ESCI)
İşletmelerin Müşteri Değeri Yaratma Çabaları Üzerinde Öğrenme ve Pazar Odaklı Kültürün Etkileri
Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.25, sa.1, ss.239-257, 2007 (Hakemli Dergi)
Türk İşletmelerinin İhracat Performansı Belirleyicileri
Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.9, sa.1, ss.103-114, 2007 (Hakemli Dergi)
İki Farklı Kola Markası Tercih Eden Üniversite Öğrencilerini Ayıran Özelliklerin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.20, sa.2, ss.359-371, 2006 (Hakemli Dergi)
İşletmeler İçin Pazar Bilgisi Yeteneğinin Önemi ve Pazarlama Performansına Etkileri:500 Büyük Firma Üzerinde Bir Araştırma
İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi
, cilt.35, sa.2, ss.7-35, 2006 (Hakemli Dergi)
Markanın Algılanan Sembolik Boyutları: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma
Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.23, sa.1, ss.225-239, 2005 (Hakemli Dergi)
Kola Markası Kişiliklerinin Üniversite Öğrencileri Tarafından Algılanması
Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.15-31, 2005 (Hakemli Dergi)
Müşteri Mahremiyeti ve Müşterilerin Mahremiyet İlgisini Ölçmeye Yönelik Bir Uygulama
Yönetim Dergisi:İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü
, cilt.16, sa.51, ss.13-24, 2005 (Hakemli Dergi)
Eskişehir’xxdeki Kobi’xxlerin Pazarlama ve Finansman Sorunları Ara Kesiti
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.199-215, 2005 (Hakemli Dergi)
Kredi Kartı Kullanımının Satınalma Alışkanlıkarına Etkileri Üzerine Eskişehir’xxde Bir Araştırma
Yönetim Dergisi:İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü
, cilt.13, sa.41, ss.67-78, 2002 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Bir Makro Pazarlama Tarih Çalışması Olarak Hisbe Kurumu
26. Pazarlama Kongresi, Kırşehir, Türkiye, 23 Haziran 2022
Türkiye’de Bağış Süreci Nasıl İşliyor? Bireysel Bağışlar Bağlamında Bir Model Önerisi
24. Pazarlama Kongresi, Aydın, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2019, ss.416-420
Ritüele Katılımdaki Rollere Göre Tüketici Tipolojileri
23. Pazarlama Kongresi, Türkiye, 23 - 27 Temmuz 2018
Kitap & Kitap Bölümleri
Dijital Dünyada İş Ahlakı
Emek ve İş Ahlakı, Muhammed Enes Kala, Editör, Türkiye Yazarlar Birligi, Ankara, ss.350-364, 2022
Girişimcilik - Değişim ve Değer Yolculuğu
İktisat Yayınları, İstanbul, 2020