-
2019 - Devam Ediyor Prof. Dr.
İstanbul Ticaret Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2007 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2002 - 2007 Doç. Dr.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
-
1999 - 2002 Yrd. Doç. Dr.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
-
1996 - 1999 Yrd. Doç. Dr.
Kırıkkale Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2012 - 2015 Rektör
Kto Karatay Üniversitesi
-
2011 - 2012 Dekan
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi
-
2009 - 2011 Dekan
Çankırı Karatekin Üniversitesi
-
Algılanan sosyal medya pazarlamasının tüketicinin satın alma davranışına etkisi
ÖMER T. (Danışman)
-
Türkiye'de faaliyet gösteren katılım bankaları müşterilerinin memnuniyetlerini ölçmeye yönelik bir alan araştırması
ÖMER T. (Danışman)
S.ASLAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Gönüllü sade yaşam davranışının ölüm tüketimi davranışına yönelik tutumlar üzerine etkisi: Türk ve Amerikan kültürleri arasında bir karşılaştırma
ÖMER T. (Danışman)
H.CENGİZ(Öğrenci), Doktora, 2014 -
Bir tüketici davranışı olarak bireysel bağış: Bağış motivasyonlarının doğrudan ve dolaylı bağış üzerindeki etkisi
ÖMER T. (Danışman)
M.ALİ(Öğrenci), Doktora, 2014 -
Tüketicilerin satın alma kararında içsel referans fiyat seçimini etkileyen faktörler
ÖMER T. (Danışman)
H.SEMİH(Öğrenci), Doktora, 2012 -
Paranın algılanan sembolik değeriyle materyalist eğilimler arasındaki ilişki
ÖMER T. (Danışman)
V.DOĞAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012 -
Sosyal pazarlama ve sosyal pazarlamanın ahlaki boyutlarına yönelik tutumların incelenmesi
ÖMER T. (Danışman)
İ.AYVAZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012 -
Materyalist eğilim, dini değerler, marka bağlılığı ve tüketici ahlakı arasındaki ilişkiler
ÖMER T. (Danışman)
M.ALİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
Marka kişiliği algısı ile etnosentrik eğilimler arasındaki ilişki: Levıs ve Mavi Jeans üzerine bir uygulama
ÖMER T. (Danışman)
D.GÜNGÖR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
Yüksek hızlı tren (YHT) ile seyahat eden yolcuların şikayet etme niyetini etkileyen faktörler
ÖMER T. (Danışman)
S.AYAZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
Gıda, hazır giyim ve mobilya sektörlerinde tüketicilerin satın alma davranışları üzerinde marka, mağaza ve fiyat etkilerinin İç Anadolu ve Marmara bölgeleri açısından karşılaştırılması
ÖMER T. (Danışman)
M.ALİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
Bireyci-toplumcu, idealist-relativist ve materyalist eğilimler ile hedonik alışveriş arasındaki ilişkiler
ÖMER T. (Danışman)
S.AYDIN(Öğrenci), Doktora, 2009 -
Ürün yerleştirme stratejilerinin marka hatırlama üzerine etkisini belirlemeye yönelik bir araştırma
ÖMER T. (Danışman)
S.BOZKURT(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
Müşteri şikayet toplama yöntemleri ve hizmet personelinin etkisi (lokantacılık sektöründe bir araştırma)
ÖMER T. (Danışman)
A.ÖZTOPÇU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006 -
Ürünlerde son kullanma tarihinin tüketicilerce algılanmasına yönelik bir araştırma
ÖMER T. (Danışman)
S.AÇIKGÖZOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006 -
Konaklama işletmelerinde hizmet kalitesi algılarının belirlenmesi: Antalya'da 5 yıldızlı otel müşterileri üzerinde bir araştırma
ÖMER T. (Danışman)
D.BELGİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2004 -
Uluslararası pazarlamada lojistik faaliyetler ve ihracatçı bir firma örneği
ÖMER T. (Danışman)
T.KÜÇÜKHASKÖYLÜ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2004 -
Çeşitli ülkelerde ve Türkiye`de karayollarında kalite sistemleri ve bir yol yapım çalışmasında kalite sisteminin incelenmesi
ÖMER T. (Danışman)
İ.CEM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2004 -
Müşteri odaklılık açısından kalite fonksiyonunun yayılımı ve üretici bir işletme uygulama
ÖMER T. (Danışman)
C.ÇOLPAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2003 -
Marka ve ambalajın satın alma davranışları üzerindeki etkileri: Toz deterjan kullanıcılarına yönelik Eskişehir'de bir uygulama
ÖMER T. (Danışman)
F.KIPÇAK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2003 -
Bankalarda halkla ilişkilr faaliyetlerinin müşterilerce algılanması (Eskişehir`de pilot bir uygulama)
ÖMER T. (Danışman)
N.HAFİZE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2002 -
Kitle iletişim araçlarında pazarlama çabaları ve müşteri memnuniyetinin ölçülmesi (Eskişehir`de bir uygulama)
ÖMER T. (Danışman)
H.BERNA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2002 -
İşletmelerde ve kamu kurumlarında performans değerlendirme ve kariyer yönetimi (Bir kavramsal çalışma)
ÖMER T. (Danışman)
Ü.YILDIZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2001