Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
15
2. ÖZÇEKİM KÜLTÜRÜNÜN YÜKSELİŞİ: DİJİTAL YERLİLERİN VE DİJİTAL GÖÇMENLERİN SOSYAL MEDYADA ÖZÇEKİM PAYLAŞIM TUTUMLARININ KARŞILAŞTIRILMASI
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.242-267, 2022 (Hakemli Dergi)


3. İnternete Bağımlı Yaşamlar: İnternetin Getirdiği Yeni Bağımlılıklar
Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.9, sa.56, ss.206-223, 2022 (Hakemli Dergi)
5. GÜNDEMİ TWİTLEMEK: TWITTER’DA ENFORMASYON GÜVENİLİRLİĞİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.124-140, 2021 (Hakemli Dergi)


6. AŞIRI İZLEMEYLE DEĞİŞEN DİZİ İZLEME BİÇİMLERİNİN İZLEYİCİLER ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ
The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication
, cilt.11, sa.2, ss.403-423, 2021 (Hakemli Dergi)


8. İNTİHAR SALDIRILARININ MEDYADA HABERLEŞTİRİLMESİ ÜZERİNE BİR ANALİZ
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.278-304, 2018 (Hakemli Dergi)

12. Yeni Dijital Çağda Toplumsal Hareketlerde Meydana Gelen Dönüşüm
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DESIGN, ART AND COMMUNICATION (TOJDAC)
, cilt.5, sa.1, ss.27-43, 2015 (ESCI)


14. SOCIALIZATION AND ALIENATION IN THE NETWORK SOCIETY
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DESIGN, ART AND COMMUNICATION (TOJDAC)
, cilt.1, sa.4, ss.1-9, 2014 (ESCI)



15. QR Kodun Mobil Eğitimde Yeni Eğitim Yöntemlerinin Geliştirilmesine Katkısı
Global Media Journal
, cilt.4, sa.7, ss.1-19, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
14
9. Türk Sinemasının En Çok İzlenen Filmlerinde Ürün Yerleştirme
2. Uluslararası İletişimde Yeni Yönelimler Konferansı: Eğlence ve Ürün Yerleştirme, İstanbul, Türkiye, 3 - 04 Mayıs 2018, ss.33-38, (Tam Metin Bildiri)
13. Günümüzde Enformasyon ve İletişim Teknolojilerinin Televizyon İzleme Alışkanlıkları Üzerindeki Etkisi: OTT TV
2. International Symposium on Language and Communication: Exploring Novelties., İzmir, Türkiye, 17 - 19 Haziran 2013, cilt.4, ss.1649-1660, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
11
3. İletişim ve Medya Alanında Uluslararası Araştırmalar XII
Eğitim Yayınevi, Konya, 2023

4. DİJİTAL ANKSİYETENİN YENİ YÜZÜ: FOMO’NUN İLETİŞİM BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ
SOSYAL, BEŞERI VE IDARI BILIMLER ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XXII, Sanem Berkün, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.169-189, 2023
5. Dijital Medyanın Toplumsal Dinamikleri
Eğitim Yayınevi, Konya, 2021
6. Sosyal Medyada Ebeveyn Paylaşımlarının Riskleri: Sharenting
Dijital Medyanın Toplumsal Dinamikleri, Çaycı Ayşegül Elif, Çaycı Berk, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.57-73, 2021
7. Dizi İzleme Pratiklerinde Dijital Güncelleme: Aşırı İzleme
Halkbilimi Bağlamında Medya ve İletişim 3, Samet Kılıç, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.7-40, 2021
8. Sosyal Medyada Yemeğin Görsel Şöleni: Ünlü Şeflerin Instagram’da Yemek Fotoğrafı Paylaşımları
Sosyal Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Uluslararası Araştırmalar VIII, Alper Ateş, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.341-359, 2021
9. Toplumsal Hareketlerde Dijital Etki: Hareketsiz Bir Eylemlilik Hali Olarak Slaktivizm
Dijital Dünya ve Teknolojik Gelişmelerin Sosyal Bilimlere Etkisi, Eken İhsan, Gezmen Başak, Editör, Nobel, Ankara, ss.37-58, 2020
10. Bilgi Kaynağı Olarak Sosyal Medya Kullanımı ve Bilgi Güvenirliği
Bir Değer Aracı Olarak Bilgi Disiplinler Arası Güncel Yaklaşımlar, Yunus, Özcan Karakaya, Gencay, Editör, Nobel, Ankara, ss.67-78, 2019
Metrikler
Yayın (WoS)
1
Yayın (Scopus)
1
Atıf (WoS)
3
H-İndeks (WoS)
1
Atıf (Scopus)
39
H-İndeks (Scopus)
1
Atıf (Scholar)
590
H-İndeks (Scholar)
11
Atıf (TrDizin)
73
H-İndeks (TrDizin)
4
Atıf (Sobiad)
369
H-İndeks (Sobiad)
10
Atıf (Diğer Toplam)
128
Toplam Atıf Sayısı
609
Tez Danışmanlığı
5