Articles Published in Other Journals
THE RISE OF THE SELFIE CULTURE: COMPARISON OF SELFIE SHARING ATTITUDES OF DIGITAL NATIVES AND DIGITAL IMMIGRANTS' ON SOCIAL MEDIA
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, vol.10, no.1, pp.242-267, 2022 (Peer-Reviewed Journal)


İnternete Bağımlı Yaşamlar: İnternetin Getirdiği Yeni Bağımlılıklar
Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.9, no.56, pp.206-223, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
TWEET THE AGENDA: A RESEARCH ON INFORMATION CREDIBILITY ON TWITTER
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, vol.6, no.2, pp.124-140, 2021 (Peer-Reviewed Journal)


The Effects of Changing Forms of Watching Tv Series As a Result of Binge-Watching on The Viewers
The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication
, vol.11, no.2, pp.403-423, 2021 (Peer-Reviewed Journal)


AN ANALYSIS ON MEDIA COVERAGE OF SUICIDE ATTACKS
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, vol.6, no.1, pp.278-304, 2018 (Peer-Reviewed Journal)

Medyada Gerçekliğin İnşası ve Toplumsal Denetim
Akdeniz İletişim
, no.25, pp.84-96, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Yeni Dijital Çağda Toplumsal Hareketlerde Meydana Gelen Dönüşüm
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DESIGN, ART AND COMMUNICATION (TOJDAC)
, vol.5, no.1, pp.27-43, 2015 (ESCI)


QR Kodun Mobil Eğitimde Yeni Eğitim Yöntemlerinin Geliştirilmesine Katkısı
Global Media Journal
, vol.4, no.7, pp.1-19, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences
Türk Sinemasının En Çok İzlenen Filmlerinde Ürün Yerleştirme
2. Uluslararası İletişimde Yeni Yönelimler Konferansı: Eğlence ve Ürün Yerleştirme, İstanbul, Turkey, 3 - 04 May 2018, pp.33-38, (Full Text)
Günümüzde Enformasyon ve İletişim Teknolojilerinin Televizyon İzleme Alışkanlıkları Üzerindeki Etkisi: OTT TV
2. International Symposium on Language and Communication: Exploring Novelties., İzmir, Turkey, 17 - 19 June 2013, vol.4, pp.1649-1660, (Full Text)
Books
İletişim ve Medya Alanında Uluslararası Araştırmalar XII
Eğitim Yayınevi, Konya, 2023

DİJİTAL ANKSİYETENİN YENİ YÜZÜ: FOMO’NUN İLETİŞİM BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ
in: SOSYAL, BEŞERI VE IDARI BILIMLER ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XXII, Sanem Berkün, Editor, Eğitim Yayınevi, Konya, pp.169-189, 2023
Dijital Medyanın Toplumsal Dinamikleri
Eğitim Yayınevi, Konya, 2021
Sosyal Medyada Ebeveyn Paylaşımlarının Riskleri: Sharenting
in: Dijital Medyanın Toplumsal Dinamikleri, Çaycı Ayşegül Elif, Çaycı Berk, Editor, Eğitim Yayınevi, Konya, pp.57-73, 2021
Dizi İzleme Pratiklerinde Dijital Güncelleme: Aşırı İzleme
in: Halkbilimi Bağlamında Medya ve İletişim 3, Samet Kılıç, Editor, Eğitim Yayınevi, Konya, pp.7-40, 2021
Sosyal Medyada Yemeğin Görsel Şöleni: Ünlü Şeflerin Instagram’da Yemek Fotoğrafı Paylaşımları
in: Sosyal Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Uluslararası Araştırmalar VIII, Alper Ateş, Editor, Eğitim Yayınevi, Konya, pp.341-359, 2021
Toplumsal Hareketlerde Dijital Etki: Hareketsiz Bir Eylemlilik Hali Olarak Slaktivizm
in: Dijital Dünya ve Teknolojik Gelişmelerin Sosyal Bilimlere Etkisi, Eken İhsan, Gezmen Başak, Editor, Nobel, Ankara, pp.37-58, 2020
Bilgi Kaynağı Olarak Sosyal Medya Kullanımı ve Bilgi Güvenirliği
in: Bir Değer Aracı Olarak Bilgi Disiplinler Arası Güncel Yaklaşımlar, Yunus, Özcan Karakaya, Gencay, Editor, Nobel, Ankara, pp.67-78, 2019
Metrics
H-Index (WoS)
1
Citation (Scopus)
38
H-Index (Scopus)
1
Citation (Scholar)
786
H-Index (Scholar)
13
Citation (TrDizin)
72
H-Index (TrDizin)
4
Citation (Sobiad)
369
H-Index (Sobiad)
10
Citation (Sum Other)
127
Total Citation Count
1392
Thesis Advisory
5