Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

İsteğe Bağlı Yayın Yapan Dijital Platformdaki Dizilerde Tütün Ürünlerinin Kullanımı

7. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi (ICAR), İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Ocak 2022

Aşırı İzlemeye Yönelik Twitter Paylaşımlarının Duygu Analizi

ASEAD 8. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Hamburg, Almanya, 20 - 22 Kasım 2021, ss.51-52 Sürdürülebilir Kalkınma

Sosyal Medyada Sahte Haber Paylaşımları Üzerine Bir İnceleme

ASEAD 7. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, Türkiye, 10 - 12 Nisan 2021, ss.788-802

Sosyal Medyada Kullanıcıların İçerik Paylaşım Motivasyonları

7th International Management and Social Research Conference, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2021, cilt.1, ss.109-127

X Kuşağından Z Kuşağına Değişen Mahremiyet Algısı

International Trends and Issues Communication & Media Conference, Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, 5 - 07 Şubat 2014, ss.190-196 Creative Commons License

Yeni Enformasyon ve İletişim TeknolojilerininSosyal Hayattaki Rolü

1st International Symposium on Media Studies, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Kasım 2013, cilt.1, ss.629-636

Günümüzde Enformasyon ve İletişim Teknolojilerinin Televizyon İzleme Alışkanlıkları Üzerindeki Etkisi: OTT TV

2. International Symposium on Language and Communication: Exploring Novelties., İzmir, Türkiye, 17 - 19 Haziran 2013, cilt.4, ss.1649-1660

Kitap & Kitap Bölümleri

Binge Watching: Dijitla Çağın Kültürel Fenomeni

Medya, İletişim ve Toplum, İhsan Eken;,Asena Temelli Coşgun, Editör, Çizgi Kitabevi, İstanbul, ss.65-82, 2024

"ÜÇ RENK: MAVİ” FİLMİNİN GÖSTERGEBİLİMSEL YAKLAŞIMLA RENKLER AÇISINDAN ÇÖZÜMLEMESİ

İLETIŞIM VE MEDYA ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XVIII, Meltem Güzel, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.119-132, 2024

DİJİTAL ANKSİYETENİN YENİ YÜZÜ: FOMO’NUN İLETİŞİM BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ

SOSYAL, BEŞERI VE IDARI BILIMLER ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XXII, Sanem Berkün, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.169-189, 2023

Dijital İletişim Çağında Şöhret Kültürünün Dönüşümü: Sosyal Medya Fenomenlerinin Takipçileri Üzerine İnceleme

İletişim Bilimi Araştırmaları II, Esmeray Karataş, Editör, Hiperyayın, İstanbul, ss.43-88, 2021

Sosyal Medyada Ebeveyn Paylaşımlarının Riskleri:Sharenting

Dijital Medyanın Toplumsal Dinamikleri, Çaycı Ayşegül Elif; Çaycı Berk, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.57-74, 2021

Sosyal Medyada Ebeveyn Paylaşımlarının Riskleri: Sharenting

Dijital Medyanın Toplumsal Dinamikleri, Çaycı Ayşegül Elif, Çaycı Berk, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.57-73, 2021

Dijital İletişim Çağında Şöhret Kültürünün Dönüşümü: Sosyal Medya Fenomenlerinin Takipçileri Üzerinde İnceleme

İletişim Bilimi Araştırmaları II, Esmeray Karataş, Editör, Hiperyayın, İstanbul, ss.43-88, 2021

Sosyal Medyada Yemeğin Görsel Şöleni: Ünlü Şeflerin Instagram’da Yemek Fotoğrafı Paylaşımları

Sosyal Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Uluslararası Araştırmalar VIII, Alper Ateş, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.341-359, 2021

Dizi İzleme Pratiklerinde Dijital Güncelleme: Aşırı İzleme

Halkbilimi Bağlamında Medya ve İletişim 3, Samet Kılıç, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.7-40, 2021

Toplumsal Hareketlerde Dijital Etki: Hareketsiz Bir Eylemlilik Hali Olarak Slaktivizm

Dijital Dünya ve Teknolojik Gelişmelerin Sosyal Bilimlere Etkisi, Eken İhsan, Gezmen Başak, Editör, Nobel, Ankara, ss.37-58, 2020

Bilgi Kaynağı Olarak Sosyal Medya Kullanımı ve Bilgi Güvenirliği

Bir Değer Aracı Olarak Bilgi Disiplinler Arası Güncel Yaklaşımlar, Yunus, Özcan Karakaya, Gencay, Editör, Nobel, Ankara, ss.67-78, 2019

Sosyalleşme Yanılsaması: Dijital Kalabalıklar İçinde Yalnızlaşan Bireyler

İletişim Çalışmaları 2017, Aydın Ziya özgür Aytekin İşman, Editör, Sakarya Üniversitesi, Sakarya, ss.44-61, 2017

Metrikler

Yayın

41

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

34

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

1

H-İndeks(Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

9

H-Index (TrDizin)

4

Tez Danışmanlığı

5

Açık Erişim

12
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları