-
2012 - Devam Ediyor Prof. Dr.
İstanbul Ticaret Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Bölümü
-
2010 - 2015 Prof. Dr.
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
-
2004 - 2010 Doç. Dr.
Kocaeli Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Radyo, Televizyon Ve Sinema Bölümü
-
2003 - 2004 Doç. Dr.
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
-
2000 - 2003
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi
-
2013 - 2016 Dekan
İstanbul Ticaret Üniversitesi
-
2012 - 2012 Bölüm Başkanı
İstanbul Ticaret Üniversitesi
-
2004 - 2010 Bölüm Başkanı
Kocaeli Üniversitesi
-
2004 - 2010 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Kocaeli Üniversitesi
-
2002 - 2004 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
İstanbul Üniversitesi
-
2002 - 2004 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
İstanbul Üniversitesi
-
1992 - 1993 Bölüm Başkan Yardımcısı
Dicle Üniversitesi
-
Doktora
görsel kültür araştırmaları
reklamda temsil
görsel kültür ve göstergebilim
Görsel İletişim Araştırmaları
Dilbilim ve Söylem Kuramları
-
Yüksek Lisans
görsel kültür ve göstergebilim
halkla ilişkilerin temel kavramları (bilimsel hazırlık)
reklam ve halkla ilişkiler tarihi
halkla ilişkilerin temel kavramları
görsel kültür göstergebilim
Reklam Çözümlemeleri
İtibar Yönetimi
Reklamda Uygulama Örnekleri
SİMGEBİLİM VE İKONOLOJİ
Sosyal Medya
Göstergebilim
Görsel İletişim Çalışmaları
-
Lisans
reklam çözümlemeleri
bitirme projesi
halkla ilişkilerin temel kavramları
şehir iletişimi
reklam tarihi
medya ve din
göstergebilim
halkla ilişkiler ve reklam okumalarıa
kentsel iletişim
sanat ve iletişim
İletişim Bilimine Giriş
Söylem Çözümlemeleri
Görsel Kültür
Reklam Çözümlemesi
İtibar Yönetimi
Kriz Yönetimi
Halkla İlişkilerin Temem Kavramları
Marka İletişimi
Reklam Söylemi
Reklam İletişimi
-
Hakikat sonrası çağda dijital gazetelerde etik ihlaller güvenirlilik ve itibar arasındaki ilişki üzerine bir araştırma
ÇAMDERELİ M. (Danışman)
-
Covid-19 öncesi ve sonrası televizyon izleme alışkanlıkları
METE Ç. (Danışman)
-
Reklam ajanslarının dijital dönüşüm analizi
METE Ç. (Danışman)
-
Sosyal medya reklamlarında ikna edici mesaj ve kaynak inanılırlığı ile tüketicinin kişilik özellikleri arasındaki ilişki: mikro şöhretler üzerine bir araştırma
ÇAMDERELİ M. (Danışman)
-
15 Temmuz darbe girişiminin başarısız olmasında medyanın rolü
METE Ç. (Danışman)
-
Halkla ilişkiler faaliyetlerinin özel okullarda kurum itibarına katkısı
METE Ç. (Danışman)
S.ŞEKER(Öğrenci), Doktora, 2020 -
Türkiye kamu diplomasisinde kriz iletişimi yönetimi: Rus uçağı krizi ve Kaşıkçı cinayeti üzerine karşılaştırmalı bir analiz
METE Ç. (Danışman)
F.YAZAR(Öğrenci), Doktora, 2020 -
Sanal dinsel gruplarda dinin temsili
METE Ç. (Danışman)
A.ALMALI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Sosyo-ekonomik bir medya gerçekliği olarak televizyon vaizliği
METE Ç. (Danışman)
-
Sosyal medya reklamlarında ünlü kullanımı
METE Ç. (Danışman)
-
Mekan ve iktidar ilişkisi bağlamında 'Makam odaları'
METE Ç. (Danışman)
A.YERSEL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
Dinin magazinleştirilmesi: Türk televizyonlarında dinin temsili
METE Ç. (Danışman)
-
Mekan ve iktidar ilişkisi bağlamında ‘makam odaları’
ÇAMDERELİ M. (Danışman)
-
Kurumsal kimlik değişiminin reklam aracılığı ile yansıtılması: Sosyal değişme bağlamında göstergebilimsel bir çözümleme
METE Ç. (Danışman)
F.ERGENEKON(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
Cumhuriyet Türkiye'sinde siyasal iktidarların benimsedikleri giyim tarzları ile ideolojileri arasındaki ilişkisellik ve siyasal içerikli giyim kodları arayışı
METE Ç. (Danışman)
S.ZEYNEP(Öğrenci), Doktora, 2012 -
Örgütsel yaşamda değer ve motivasyon yaratma olgusu olarak yönetim felsefesi
METE Ç. (Danışman)
G.SHIGAIBAEVA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
Kişilerarası iletişimde iknanın gücü: Dilbilimsel bir yaklaşım
METE Ç. (Danışman)
Y.ORHANOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
Toplumsal cinsiyet kalıplarının yerli televizyon dizilerindeki kadın karakterlere yansımaları: Binbir Gece Örneği
METE Ç. (Danışman)
N.DÖNMEZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
Haber sunumunda taraflılık Hrant Dink suikastı örneği üzerine bir inceleme
METE Ç. (Danışman)
U.ERYILMAZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
İnternetin siyasal iletişim aracı olarak kullanımı [iktidar ve ana muhalefet partilerinin web sayfaları analizi]
METE Ç. (Danışman)
E.KÖKSOY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
Algıların ötesi: bilinçaltı reklamcılık bilinçaltı reklamcılığın tüketici davranışları üzerindeki etkileri
METE Ç. (Danışman)
H.GÜLER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
Birey ve toplumun doğa ile diyalektiği çerçevesinde iletişim ve yönetim süreçlerinin sinematografik düzlemde okunması: 2001 a space odyssey
METE Ç. (Danışman)
A.BARIŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007 -
Yazılı basında kuş gribi: Cumhuriyet, Zaman, Sabah ve Yeni Şafak gazetelerindeki kuş gribi haberlerinin içerik çözümlemesi
METE Ç. (Danışman)
F.ACAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007 -
Algılama ve aktarmada niyet: Bir tiyatro oyununun iletişimsel yapısı
METE Ç. (Danışman)
A.TOĞUŞLU(Öğrenci), Doktora, 2004 -
Halkla ilişkiler ortamı olarak internetin kullanımı: Üç büyük şirket ve üç halkla ilişkiler firması örneğinde görsel kimlik göstergeleri açısından ağ sitesi incelemesi
METE Ç. (Danışman)
B.MÜJDE(Öğrenci), Doktora, 2004 -
İnternet kullanıcılarının internet reklamlarına karşı tutum ve davranışları
METE Ç. (Danışman)
R.ABDULHALİKOV(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2003 -
İç iletişimin kurumsal itibar ile etkileşimine yönetsel bakış
METE Ç. (Danışman)
Z.ARIN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2003 -
Kurumsal itibarın önemi ve değişkenleri incelemesi
METE Ç. (Danışman)
N.FATMA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2003 -
Sağlık kurumlarında iletişim sorunları
METE Ç. (Danışman)
T.KOLANKAYA(Öğrenci), Doktora, 2002 -
Spor ve iletişim yönetici, antrenör ve sporcu kümeleri bağlamında 1. lig yüzme ve sutopu kulüplerindeki iletişimsel yapı
METE Ç. (Danışman)
T.GEREK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2001