Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Influencer Pazarlamasının Satın Alma Davranışına Etkisi: Tik Tok Örneği
ANASAY
, cilt.7, sa.24, 2023 (Hakemli Dergi)
YüksekÖğretimde Facebook Kullanımı ve Bağlam Çöküşü: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma
HİRE-Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.30-40, 2018 (Hakemli Dergi)
THE EFFECT OF CORPORATE REPUTATION ON BUYING BEHAVIOUR AND BRAND LOYALTY: A RESEARCH ON SHELL&TURCAS CORPORATION
E-Journal of Intermedia
, cilt.1, sa.1, ss.107-117, 2014 (Hakemli Dergi)
Tüketici Boykotlarının Kriz İletişimi Açısından Değerlendirilmesi
Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.121-136, 2010 (Hakemli Dergi)
Kurumsal Sosyal Sorumluluğun Marka İmajına Etkisi
Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.8, sa.15, ss.57-72, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Sosyal Medya Influencer’larının Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinde Marka Güveninin Rolü
ICAR 10. ULUSLARARASI AKADEMİK ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Türkiye, 06 Şubat 2023
Interpersonal Relationships of Celebrities in Social Media: A Content Analysis of Turkish TV Series Leading Actors' Instagram and Twitter Messages
1ST INTERNATIONAL CONFERENCE ON NEW TRENDS IN COMMUNICATION, 27 - 28 Nisan 2017
Strategic Use of Twitter as a Public Relations Tool by Turkish Corporations
American Society of Business and Behavioral Sciences, 16th International Conference, İstanbul, Türkiye, 14 - 16 Haziran 2013, ss.134-145
The Effect Of Cybersmearing On Corporate Reputation The Case Of Danino
Communication in the Millenium, 8th International Symposium, Anadolu University Faculty of Communication Sciences, Eskişehir, Türkiye, 23 - 26 Mayıs 2010, ss.218-229
Kitap & Kitap Bölümleri
Sosyal Medyada Kurumsal İtibar Yönetimi
KRİTER YAYINLARI, İstanbul, 2016
The Representation of Public Relations Profession and Public Relations Practitioners in the Context of Entertainment Culture in Turkish TV Series
Handbook of Research on the Impact of Culture and Society on the Entertainment Industry, R. Gülay Öztürk, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.421-439, 2015