Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Sosyal Medya Influencer’larının Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinde Marka Güveninin Rolü

ICAR 10. ULUSLARARASI AKADEMİK ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Türkiye, 06 Şubat 2023, (Tam Metin Bildiri)

Parasocial Relationship Theory and Product Placement Effectiveness

2. Uluslararası İletişimde Yeni Yönelimler Konferansı, 3 - 04 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

Strategic Use of Twitter as a Public Relations Tool by Turkish Corporations

American Society of Business and Behavioral Sciences, 16th International Conference, İstanbul, Türkiye, 14 - 16 Haziran 2013, ss.134-145, (Tam Metin Bildiri)

The Effect Of Cybersmearing On Corporate Reputation The Case Of Danino

Communication in the Millenium, 8th International Symposium, Anadolu University Faculty of Communication Sciences, Eskişehir, Türkiye, 23 - 26 Mayıs 2010, ss.218-229, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar

The Representation of Public Relations Profession and Public Relations Practitioners in the Context of Entertainment Culture in Turkish TV Series

Handbook of Research on the Impact of Culture and Society on the Entertainment Industry, R. Gülay Öztürk, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.421-439, 2015