Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
24
5. Vakıf Üniversitelerinin Kurumsal İletişim Faaliyetlerinde Web Sitelerinin Kullanımı
Fenerbahçe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.39-53, 2022 (Hakemli Dergi)
6. Spor Markaları Ne Kadar Aktivist? Spor Markalarının Kullandığı Marka Aktivizmi Çeşitlerinin Değerlendirilmesi
Global Media Journal
, cilt.12, sa.24, ss.220-247, 2022 (Hakemli Dergi)
8. YENİLENEBİLİR ENERJİNİN SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK ÜZERİNDEKİ ROLÜ
Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.19, sa.39, ss.1069-1087, 2020 (Hakemli Dergi)


13. TÜRKİYE’DEKİ REKLAMLARDA SELFİE KULLANIMI VE BEN KUŞAĞININ YANSIMALARI
HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES
, cilt.2, sa.1, ss.157-173, 2019 (Hakemli Dergi)

14. Yaşam Tarzı Markalamada Filmlerin Etkisi: “Bi Küçük Eylül Meselesi” Örneği
HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES
, cilt.1, sa.1, ss.18-28, 2018 (Hakemli Dergi)

18. Perakendecilikte Deneyim Pazarlaması
pi
, 2016 (Hakemsiz Dergi)
20. Kozmetikte Marka Olmak
KozBülten
, sa.12, ss.18-22, 2014 (Hakemsiz Dergi)
23. Lüks Marka Pazarlaması Vertu Örneği
CONNECTIST-ISTANBUL UNIVERSITY JOURNAL OF COMMUNICATION SCIENCES
, sa.31, ss.51-64, 2008 (Hakemli Dergi)
24. Marka Yerleştirmeye ve Kullanımına Bir Örnek Asmalı Konak
CONNECTIST-ISTANBUL UNIVERSITY JOURNAL OF COMMUNICATION SCIENCES
, sa.19, ss.379-400, 2004 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
24
6. TÜKETİM KARŞITI EĞİLİMLERİN SÜRDÜRÜLEBİLİR İLETİŞİM BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ
6.Alaeddin Asna Mesleki Gelişim Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 09 Aralık 2022, ss.47-49, (Özet Bildiri)
7. II. Dünya Savaşı Sürecinde Banka Reklamlarının Mesaj Stratejileri Üzerine Göstergebilimsel Analiz
II. İletişim Bilimi ve İnternet Enstitüsü Lisansüstü Öğrenciler Araştırma Kongresi, İstanbul, Türkiye, 20 - 21 Ocak 2023, ss.17-19, (Tam Metin Bildiri)
9. Netflix’teki Türk Yapımı Dizilerin Afişlerinin Kültürel Diplomasi Bağlamında İncelenmesi
II. İletişim Bilimi ve İnternet Enstitüsü Lisansüstü Öğrenciler Araştırma Kongresi, İstanbul, Türkiye, 20 - 21 Ocak 2023, ss.9-11, (Tam Metin Bildiri)
10. Marka Aktivizmi Söylemlerinin Etik Boyutu
Alâeddin Asna Mesleki Gelişim Sempozyumu V, İstanbul, Türkiye, 24 Kasım 2021, (Özet Bildiri)
12. Gender Diversity in Artificial Intelligence
INTERNATIONAL CONFERENCE ON INTERDISCIPLINARY APPLICATIONS OF ARTIFICIAL INTELLIGENCE 2021, Türkiye, 22 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)
14. Pazarlama İletişimi Stratejileri Kapsamında Cinsiyetsiz Pazarlama
IWSC 2019 International Conference on Contemporary Women’xxs Studies, 08 Mart 2019, (Tam Metin Bildiri)
15. PAZARLAMA İLETİŞİMİ STRATEJİLERİ KAPSAMINDA CİNSİYETSİZ PAZARLAMA
International Conference on Contemporary Women’xxs Studies, İstanbul, Türkiye, 7 - 08 Mart 2019, (Tam Metin Bildiri)
16. “Sokak Modası, Moda İkonu ve Kültürel Olgu Bağlamında ‘Sneakers’”
2nd International Conference on New Trends in Communication :Entertainment and Product Placement, 03 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)
17. The Impact of Wearable Technology on Fashion Industry”
1st International Conference on New Trends in Communication, 4 - 05 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)
19. TÜRKİYE’DEKİ REKLAMLARDA SELFİE KULLANIMI VE BEN KUŞAĞININ YANSIMALARI”
Selfie" Döneminde Görüntü, Etik, Kimlik, Türkiye, 16 Kasım 2016, (Tam Metin Bildiri)
20. Concept of Lovemark As An Alternative Method For Differentiating Brands
3rd International Conference on New Directions in Business, Management, Finance and Economics, 06 Kasım 2015, (Özet Bildiri)
22. Reklamlarda Nostalji Kullanımı Türkiye deki Basın Reklamları Üzerine Bir Değerlendirme
2nd International Symposium on Language and Communication: Exploring novelties ISLC 2013, İzmir, Türkiye, 17 - 19 Haziran 2013, cilt.2, ss.1743-1754, (Tam Metin Bildiri)
24. Tüketici Haklarının Çevreci Boyutu Yeşil Pazarlama
İnsan Hakları Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 16 - 18 Aralık 2008
Kitaplar
18
3. Bütünleşik Pazarlama İletişimi
Pazarlama, Müge Arslan,Taşkın Dirsehan, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.349-371, 2023
4. Lüks Marka İletişiminde Hikaye Anlatıcılığı: Chanel ve Burberry Markalarının Hikaye Anlatıcılığı Teknikleri
İletişim Çalışmalarında Hikaye Anlatıcılığı, Erdem Tatlı, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.59-86, 2021
5. Reklamda Basitlik Olgusu
Reklamdakiler, Nihal Kocabay Şener,İlknur Gümüş, Editör, Eğitim Kitabevi, Konya, ss.189-206, 2021
6. Paylaşım Ekonomisinin Gelişmesinde Dijital İletişimin Rolü
Dijital Pazarlama İletişiminde Yeni Kavramlar, Gülay Öztürk, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.185-205, 2020
7. YAPAY ZEKA ARACILIĞIYLA MARKA KİMLİĞİ İNŞASI: SANAL ASİSTANLAR ÖRNEĞİ
Oyun Değiştiren Güç: Yapay Zeka, Mustafa K.Yılmaz ve Öykü İyigün, Editör, BETA, İstanbul, ss.97-121, 2020
8. Dijital Teknolojiler ve Ürün Yerleştirme
Bu kitapta ürün yerleştirme var, Doç.Dr.Gülay Öztürk, Editör, Nobel, Ankara, ss.121-131, 2019
9. Kurum İçi İletişimde Mekanın Önemi,
Kurumların Yeni İletişim Biçimleri, Gaye Aslı Sancar Demren, Editör, Beta Books , İstanbul, ss.111-141, 2018
10. Lüks Markaların Dijital Pazarlama Stratejisi Olarak Youtube Kullanımı
İLETİŞİM ÇALIŞMALARI, Aydın Ziya Özgü, AYDIN ZİYA İşman, AYTEKİN, Editör, Sakarya Üniversitesi Yayınları, Sakarya, ss.225-242, 2017
11. Türkiye'de Marka Kavramına Tarihsel Bir Bakış
Bu Toprakların İletişim Tarihi, Engin Çağlak, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.1-12, 2016
12. Bütünleşik Pazarlama İletişimi Planlama Süreci
Bütünleşik Reklam, Tutundurma ve Pazarlama İletişimi, gülay öztürk, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.90-120, 2016
13. Bütünleşik Pazarlama İletişimi
Bütünleşik Reklam, Tutundurma ve Pazarlama İletişimi, Gülay Öztürk, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.2-24, 2016
14. Karşılaştırmalı Reklam Savaşlarının Etik Değerlendirmesi
Güncel Yaklaşımlar Işığında Etik, Rana Atabay,N.Öykü İyigün, Editör, Beta Yayınları, İstanbul, ss.153-170, 2015
15. Marketing The City of Istanbul as The European Capital of Culture 2010
Social Fabric Transformations Research on International Perspectives, Aaron C.Porter, Editör, Athens Institute for Education and Research, Atina, ss.293-305, 2014
17. Marka Sadakati Yaratmada Dinin Rolü
Medya ve Din, Mete Çamdereli, Editör, Köprü Yayımevi, İstanbul, ss.325-351, 2014
18. Tüketen Üreticiden Üreten TüketiciyeDönüşümde Sosyal Medyanın Rolü
İletişim ve Teknoloji Olanaklar Uygulamalar Sınırlar, Doç.Dr.Zelha Hepkon, Editör, Kırmızı Kedi, İstanbul, ss.156-175, 2011
Diğer Yayınlar
1