Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler 24

20. Kozmetikte Marka Olmak

KozBülten , sa.12, ss.18-22, 2014 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 24

1. GÖSTERİŞÇİ SÜRDÜRÜLEBİLİR TÜKETİM ÜZERİNE KAVRAMSAL BİR ÇALIŞMA

2nd. International Sustainable Business and Economic Startegic Congress, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2024, ss.148-160, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2. Kurum Kimliğinin Marka İmajı Üzerindeki Etkisi: Otomotiv Sektörü Üzerine Bir Araştırma

15.Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, Elazığ, Türkiye, 6 Mart - 07 Mayıs 2025, ss.236-263, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

3. Effect of Influencer Marketıng On Purchase Intentıon: Study On Generatıons Y and Z

13. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi(UBCAK), Ankara, Türkiye, 7 - 08 Mayıs 2024, ss.42-43, (Özet Bildiri) Creative Commons License

4. Döngüsel Ekonominin Moda Sektöründeki Rolü: Hızlı Moda Markaları ve Alternatif Markalar Üzerine Bir İnceleme

Stratejik İletişim Yönetimi Konferansları GSÜStrat VI, İstanbul, Türkiye, 13 Aralık 2023, (Tam Metin Bildiri)

5. Döngüsel Ekonominin Moda Sektöründeki Rolü

Galatasaray Üniversitesi Stratejik İletişim Yönetimi Konferansları (GSÜSTRAT) – VI, İstanbul, Türkiye, 13 Aralık 2023, ss.19-34, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

6. TÜKETİM KARŞITI EĞİLİMLERİN SÜRDÜRÜLEBİLİR İLETİŞİM BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ

6.Alaeddin Asna Mesleki Gelişim Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 09 Aralık 2022, ss.47-49, (Özet Bildiri)

7. II. Dünya Savaşı Sürecinde Banka Reklamlarının Mesaj Stratejileri Üzerine Göstergebilimsel Analiz

II. İletişim Bilimi ve İnternet Enstitüsü Lisansüstü Öğrenciler Araştırma Kongresi, İstanbul, Türkiye, 20 - 21 Ocak 2023, ss.17-19, (Tam Metin Bildiri)

8. Dijital Modanın Gelişmesinde Metaverse’ün Rolü

METAVERSE VE GELECEĞİN İLETİŞİMİ: OLANAKLAR VE RİSKLER KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 19 Ocak 2023, ss.110-121, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

9. Netflix’teki Türk Yapımı Dizilerin Afişlerinin Kültürel Diplomasi Bağlamında İncelenmesi

II. İletişim Bilimi ve İnternet Enstitüsü Lisansüstü Öğrenciler Araştırma Kongresi, İstanbul, Türkiye, 20 - 21 Ocak 2023, ss.9-11, (Tam Metin Bildiri)

10. Marka Aktivizmi Söylemlerinin Etik Boyutu

Alâeddin Asna Mesleki Gelişim Sempozyumu V, İstanbul, Türkiye, 24 Kasım 2021, (Özet Bildiri)

11. Lüks Moda Markalarının E-Ticarette Yükselişi: Gucci ve Burberry Örneği

Ulusal Dijital Çağ ve Yeni İletişim Düzeni Sempozyumu', 01 Haziran 2021, (Tam Metin Bildiri)

12. Gender Diversity in Artificial Intelligence

INTERNATIONAL CONFERENCE ON INTERDISCIPLINARY APPLICATIONS OF ARTIFICIAL INTELLIGENCE 2021, Türkiye, 22 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)

13. Sağlık iletişiminde Uygulanan Dijital Pazarlama Stratejileri: Nadir Hastalıklar Üzerine Bir İnceleme

1.Ulusal İletişim Bilimi ve İnternet Enstitüsü Lisansüstü Araştırmalar Kongresi, 20 Mayıs 2021, (Tam Metin Bildiri)

14. Pazarlama İletişimi Stratejileri Kapsamında Cinsiyetsiz Pazarlama

IWSC 2019 International Conference on Contemporary Women’xxs Studies, 08 Mart 2019, (Tam Metin Bildiri)

15. PAZARLAMA İLETİŞİMİ STRATEJİLERİ KAPSAMINDA CİNSİYETSİZ PAZARLAMA

International Conference on Contemporary Women’xxs Studies, İstanbul, Türkiye, 7 - 08 Mart 2019, (Tam Metin Bildiri)

16. “Sokak Modası, Moda İkonu ve Kültürel Olgu Bağlamında ‘Sneakers’”

2nd International Conference on New Trends in Communication :Entertainment and Product Placement, 03 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)

17. The Impact of Wearable Technology on Fashion Industry”

1st International Conference on New Trends in Communication, 4 - 05 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)

18. Türkiye’deki Reklamlarda Selfie Kullanımı Ve Ben Kuşağının Yansımaları

Beykent Üniversitesi Selfie KONFERANSI :Görüntü, etik, kimlik., İstanbul, Türkiye, 23 Kasım 2016, ss.15, (Özet Bildiri)

19. TÜRKİYE’DEKİ REKLAMLARDA SELFİE KULLANIMI VE BEN KUŞAĞININ YANSIMALARI”

Selfie" Döneminde Görüntü, Etik, Kimlik, Türkiye, 16 Kasım 2016, (Tam Metin Bildiri)

20. Concept of Lovemark As An Alternative Method For Differentiating Brands

3rd International Conference on New Directions in Business, Management, Finance and Economics, 06 Kasım 2015, (Özet Bildiri)

21. Movies Impact on Lifestyle Trend Branding The Case Of Bi Kucuk Eylul Meselesi

3th Annual International Conference on Communication and Mass Media, Atina, Yunanistan, 11 - 14 Mayıs 2015, cilt.1, ss.69, (Özet Bildiri)

22. Reklamlarda Nostalji Kullanımı Türkiye deki Basın Reklamları Üzerine Bir Değerlendirme

2nd International Symposium on Language and Communication: Exploring novelties ISLC 2013, İzmir, Türkiye, 17 - 19 Haziran 2013, cilt.2, ss.1743-1754, (Tam Metin Bildiri)

23. Markalama Çalışmalarında Sağlık Vaadli Ürün Reklamlarının Rolü

ICCMTD - 2013 - International Conference on Communication, Media, Technology and Design, Gazi Mağosa, Kıbrıs (Kktc), 2 Mayıs - 04 Haziran 2013, cilt.2, ss.360-364, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

24. Tüketici Haklarının Çevreci Boyutu Yeşil Pazarlama

İnsan Hakları Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 16 - 18 Aralık 2008
Kitaplar 18

1. LÜKS MODA MARKALARINDA SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK STRATEJİLERİ

Döngüsel Ekonomi ve Sürdürülebilirlik, Betül Gür,Elçin Aykaç Alp,Sabri Öz, Editör, Hiper Yayın, İstanbul, ss.169-181, 2025 Creative Commons License

2. Sürdürülebilir Moda Pazarlamasında Yeniden Satış Modelinin Kullanımı

Sürdürülebilirlik ve Eğitimi, Prof. Dr. Oğuz ÖZDEMİR - Dr. Gülşen ÖZTÜRK, Editör, Eğiten, Ankara, ss.73-81, 2024 Sürdürülebilir Kalkınma

3. Bütünleşik Pazarlama İletişimi

Pazarlama, Müge Arslan,Taşkın Dirsehan, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.349-371, 2023

4. Lüks Marka İletişiminde Hikaye Anlatıcılığı: Chanel ve Burberry Markalarının Hikaye Anlatıcılığı Teknikleri

İletişim Çalışmalarında Hikaye Anlatıcılığı, Erdem Tatlı, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.59-86, 2021

5. Reklamda Basitlik Olgusu

Reklamdakiler, Nihal Kocabay Şener,İlknur Gümüş, Editör, Eğitim Kitabevi, Konya, ss.189-206, 2021

6. Paylaşım Ekonomisinin Gelişmesinde Dijital İletişimin Rolü

Dijital Pazarlama İletişiminde Yeni Kavramlar, Gülay Öztürk, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.185-205, 2020

7. YAPAY ZEKA ARACILIĞIYLA MARKA KİMLİĞİ İNŞASI: SANAL ASİSTANLAR ÖRNEĞİ

Oyun Değiştiren Güç: Yapay Zeka, Mustafa K.Yılmaz ve Öykü İyigün, Editör, BETA, İstanbul, ss.97-121, 2020

8. Dijital Teknolojiler ve Ürün Yerleştirme

Bu kitapta ürün yerleştirme var, Doç.Dr.Gülay Öztürk, Editör, Nobel, Ankara, ss.121-131, 2019

9. Kurum İçi İletişimde Mekanın Önemi,

Kurumların Yeni İletişim Biçimleri, Gaye Aslı Sancar Demren, Editör, Beta Books , İstanbul, ss.111-141, 2018

10. Lüks Markaların Dijital Pazarlama Stratejisi Olarak Youtube Kullanımı

İLETİŞİM ÇALIŞMALARI, Aydın Ziya Özgü, AYDIN ZİYA İşman, AYTEKİN, Editör, Sakarya Üniversitesi Yayınları, Sakarya, ss.225-242, 2017

11. Türkiye'de Marka Kavramına Tarihsel Bir Bakış

Bu Toprakların İletişim Tarihi, Engin Çağlak, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.1-12, 2016

12. Bütünleşik Pazarlama İletişimi Planlama Süreci

Bütünleşik Reklam, Tutundurma ve Pazarlama İletişimi, gülay öztürk, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.90-120, 2016

13. Bütünleşik Pazarlama İletişimi

Bütünleşik Reklam, Tutundurma ve Pazarlama İletişimi, Gülay Öztürk, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.2-24, 2016

14. Karşılaştırmalı Reklam Savaşlarının Etik Değerlendirmesi

Güncel Yaklaşımlar Işığında Etik, Rana Atabay,N.Öykü İyigün, Editör, Beta Yayınları, İstanbul, ss.153-170, 2015

15. Marketing The City of Istanbul as The European Capital of Culture 2010

Social Fabric Transformations Research on International Perspectives, Aaron C.Porter, Editör, Athens Institute for Education and Research, Atina, ss.293-305, 2014

16. Experience Marketing at Retail Environments

Handbook of Research on the Impact of Culture and Society on the Entertainment Industry, Doç.Dr.Gülay Öztürk, Editör, IGI Global Publishing, Pennsylvania, ss.314-331, 2014

17. Marka Sadakati Yaratmada Dinin Rolü

Medya ve Din, Mete Çamdereli, Editör, Köprü Yayımevi, İstanbul, ss.325-351, 2014

18. Tüketen Üreticiden Üreten TüketiciyeDönüşümde Sosyal Medyanın Rolü

İletişim ve Teknoloji Olanaklar Uygulamalar Sınırlar, Doç.Dr.Zelha Hepkon, Editör, Kırmızı Kedi, İstanbul, ss.156-175, 2011