Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

YEŞİL PAZARLAMA VE YEŞİL TEDARİK ZİNCİRİ YONETİMİ SİSTEMİ

4. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu (ISOEVA 2020), Karabük, Türkiye, 24 Aralık 2020, ss.290 Sürdürülebilir Kalkınma

SUSTAINABLE MARKETING AS A COMPETITIVE ADVANTAGE AND A CASE STUDY ON GLASS SECTOR IN TURKEY

Fourth international scientific conference ERAZ 2018, SOFYA, Bulgaristan, 7 - 08 Haziran 2018

THE MOTIVATION BY A RETAIL CLOTHING BRAND IN RETAIL SECTOR TO INTERNAL CUSTOMER

International Congress Of Management Economy And Policy 2018 Spring, İstanbul, Türkiye, 28 - 29 Nisan 2018

ÜRÜN YAŞAMI SÜRECİNDE ÜRETİMİN YENİDEN YAPILANDIRILMASI

V. Üretim Araştırmaları Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 25 - 27 Kasım 2005, cilt.1, ss.83-87

THE EFFECT OF MARKETING COST IN STRATEGIC PLANNING AND DECISION

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Çanakkale, Türkiye, 23 - 25 Haziran 2005, cilt.1, ss.217-225

The Effect Of Marketing Cost in Strategic Planning

Uluslarararası Stratejik Yönetim Konferansı, Çanakkale, Türkiye, 01 Mayıs 2005

Kitap & Kitap Bölümleri

POST-TRUTH/GERÇEĞİN ÖTESİ ÇAĞDA SOSYAL MEDYA MECRALARINDAKİ REKLAMLARDA İÇERİK KULLANIMI

FELSEFE, SOSYOLOJİ VE FİLOLOJİ ALANINDA AKADEMİK ÇALIŞMALAR, Dr. Yıldırım Onur ERDİREN, Editör, Artikel Yayınevi, İstanbul, ss.89-121, 2022

HİZMET PAZARLAMASINDA YAŞANAN DİJİTALLEŞME SÜRECİYLE DOĞAN YENİ BİR KAVRAM: DİJİTAL PAZARDA MÜLKSÜZLEŞME, VARLIK SAHİPSİZLİĞİ

SANAYI POLITIKALARI VE TEKNOLOJI YONETIMI, Dr. Sabri ÖZ, Dr. Cihad TERZİOĞLU, Dr. Eyüp VURAL AYDIN, Editör, Hiperlink, İstanbul, ss.293-323, 2021

ANKARA OSTIM’DE FAALIYET GOSTEREN ORTA OLCEKLİ BIR SANAYI ISLETMESININ ENDUSTRI 4.0 KAPSAMINDA URETIM, SATIS VE MUSTERI ILISKILERI SURECLERININ ENTEGRASYONUNA ILISKIN BIR INCELEME

SANAYI POLITIKALARI: EKONOMIK VE SOSYAL EGILIMLER, Prof. Dr. Yusuf TUNA Dr. Ali Altuğ BİÇER, Editör, Hiperlink, İstanbul, ss.131-153, 2020

INNOVATION AND TECHNOLOGY FROM MARKETING PERSPECTIVE (FROM 1980S TO 2000S) WITH A CASE STUDY ON TURKISH WOMEN ENTREPRENEURS ON AGRICULTURAL COOPERATIVES”

TURKEY’S ECONOMY FROM DIFFERENT PERSPECTIVES AFTER 1980, Tekeli, Neyir, Yılmaz, Ebru Gül, Editör, Peter Lang, Berlin, ss.121-147, 2020