Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Impact of Social Media Storytelling on Moroccan Consumer Behavior
Journal of International Trade, Logistics and Law,
, cilt.9, sa.2, ss.236-251, 2023 (Hakemli Dergi)
SOCIAL MEDIA STRATEGIES COMPANIES ARE USING TO ATTRACT GENERATION Z
Journal of International Trade, Logistics and Law
, cilt.9, sa.2, ss.144-161, 2023 (Hakemli Dergi)
Digital Marketing Strategies on Second Hand Goods
Journal of Industrial Policy and Technology Management
, cilt.6, sa.2, ss.355-370, 2023 (Hakemli Dergi)
EXAMINING THE EFFECT OF TIKTOK ON THE MOROCCAN CONSUMER BUYING DECISION PROCESS AFTER THE PANDEMIC
Journal of International Trade, Logistics and Law
, cilt.8, sa.2, ss.1-14, 2022 (Hakemli Dergi)
HOW TO SUCCESSFULLY BUILD AND MANAGE A SUSTAINABLE ONLINE BRANDING
WORKING PAPER SERIES
, cilt.3, sa.3, ss.1-19, 2022 (Hakemli Dergi)
Neuro-Marketing's Perspective on Consumer Behavior
Journal of Industrial Policy and Technology Management
, cilt.5, sa.1, ss.57-73, 2022 (Hakemli Dergi)
TÜRKİYE’DE SOSYAL MEDYA REKLAMCILIĞININ GENÇ TÜKETİCİLERİN DAVRANIŞLARINA ETKİSİ
İstanbul Ticaret Üniversitesi Girişimcilik Dergisi
, cilt.6, sa.11, ss.12-27, 2022 (Hakemli Dergi)
THE SURGE OF CRM SOFTWARE FOR MARKETING PURPOSES DURING THE PANDEMIC
Journal of International Trade, Logistics and Law
, cilt.8, sa.1, ss.153-161, 2022 (Hakemli Dergi)
PAZARLAMADA KAMPANYA YONETIMI VE YAPAY ZEKA KULLANIMI
HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES
, cilt.5, sa.2, ss.91-124, 2022 (Hakemli Dergi)
GREEN MARKETING AND ITS IMPACT ON CONSUMER BUYING BEHAVIOR
Journal of International Trade, Logistics and Law
, cilt.8, sa.1, ss.162-170, 2022 (Hakemli Dergi)
INTERNETTE YA DA CEVRIMICI PAZARLAMADA YENI BIR KAVRAM: BAGLI KURULUS (SATIS ORTAKLIGI) PAZARLAMASI VE TURKIYE PAZARINDAN BAZI ORNEKLER
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
, cilt.18, sa.44, ss.8298-8332, 2021 (Hakemli Dergi)
LOJİSTİK TÜRLERİNDEN DENİZYOLU TAŞIMACILIĞI VE TÜRKİYE PAZARI ÖZELİNDE BİR DURUM (GZFT) ANALİZİ
Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.20, sa.42, ss.1640-1661, 2021 (Hakemli Dergi)
AN IN-DEPTH INTERVIEW: SUPPLY CHAIN MANAGEMENT IN DENIZLI INTEGRATED TEXTILE COMPANIES
Journal of International Trade, Logistics and Law
, cilt.7, sa.1, ss.58-66, 2021 (Hakemli Dergi)
KÜRESEL FİRMALARIN YEREL SOSYAL SORUMLULUK FAALİYETLERİ MARKA DEĞERİ ve MARKA TERCİHİNİ NASIL ETKİLEMEKTE?
ÖNERİ
, cilt.9, sa.35, ss.83-91, 2011 (Hakemli Dergi)
PERCEPTION OF TURKISH CONSUMERS ABOUT COUNTRY OF ORIGIN EFFECT IN GERMAN AND CHINESE PRODUCTS
ÖNERİ
, cilt.9, sa.33, ss.173-184, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Promoting Sustainability in Agri-Tech: Innovations and Challenges”
The 6th International Spring Conference, İstanbul, Türkiye, 25 - 26 Mayıs 2024, ss.1
TÜKETİCİLERİN YENİLİKÇİLİĞE BAKIŞ AÇILARINA GÖRE YAŞAM TARZLARI İLE ALGILANAN KALİTENİN MARKA SADAKATİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN ÖLÇÜLMESİ VE DAYANIKLI TÜKETİM ÜRÜNLERİNDE BİR UYGULAMA
13. Ulusal Pazarlama Kongresi, Adana, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2008, cilt.1, ss.323-339
ÜRÜN YAŞAMI SÜRECİNDE ÜRETİMİN YENİDEN YAPILANDIRILMASI
V. Üretim Araştırmaları Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 25 - 27 Kasım 2005, cilt.1, ss.83-87
THE EFFECT OF MARKETING COST IN STRATEGIC PLANNING AND DECISION
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Çanakkale, Türkiye, 23 - 25 Haziran 2005, cilt.1, ss.217-225
The Effect Of Marketing Cost in Strategic Planning
Uluslarararası Stratejik Yönetim Konferansı, Çanakkale, Türkiye, 01 Mayıs 2005
Kitap & Kitap Bölümleri
İŞLETMELER İÇİN DİJİTAL DÖNÜŞÜM VE DİJİTAL PAZARLAMA REHBERİ
Hiperlink, İstanbul, 2022
HİZMET PAZARLAMASINDA YAŞANAN DİJİTALLEŞME SÜRECİYLE DOĞAN YENİ BİR KAVRAM: DİJİTAL PAZARDA MÜLKSÜZLEŞME, VARLIK SAHİPSİZLİĞİ
SANAYI POLITIKALARI VE TEKNOLOJI YONETIMI, Dr. Sabri ÖZ, Dr. Cihad TERZİOĞLU, Dr. Eyüp VURAL AYDIN, Editör, Hiperlink, İstanbul, ss.293-323, 2021
ANKARA OSTIM’DE FAALIYET GOSTEREN ORTA OLCEKLİ BIR SANAYI ISLETMESININ ENDUSTRI 4.0 KAPSAMINDA URETIM, SATIS VE MUSTERI ILISKILERI SURECLERININ ENTEGRASYONUNA ILISKIN BIR INCELEME
SANAYI POLITIKALARI: EKONOMIK VE SOSYAL EGILIMLER, Prof. Dr. Yusuf TUNA Dr. Ali Altuğ BİÇER, Editör, Hiperlink, İstanbul, ss.131-153, 2020
INNOVATION AND TECHNOLOGY FROM MARKETING PERSPECTIVE (FROM 1980S TO 2000S) WITH A CASE STUDY ON TURKISH WOMEN ENTREPRENEURS ON AGRICULTURAL COOPERATIVES”
TURKEY’S ECONOMY FROM DIFFERENT PERSPECTIVES AFTER 1980, Tekeli, Neyir, Yılmaz, Ebru Gül, Editör, Peter Lang, Berlin, ss.121-147, 2020