Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Promoting Sustainability in Agri-Tech: Innovations and Challenges”

The 6th International Spring Conference, İstanbul, Türkiye, 25 - 26 Mayıs 2024, ss.1

YEŞİL PAZARLAMA VE YEŞİL TEDARİK ZİNCİRİ YONETİMİ SİSTEMİ

4. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu (ISOEVA 2020), Karabük, Türkiye, 24 Aralık 2020, ss.290 Sürdürülebilir Kalkınma

SUSTAINABLE MARKETING AS A COMPETITIVE ADVANTAGE AND A CASE STUDY ON GLASS SECTOR IN TURKEY

Fourth international scientific conference ERAZ 2018, SOFYA, Bulgaristan, 7 - 08 Haziran 2018

THE MOTIVATION BY A RETAIL CLOTHING BRAND IN RETAIL SECTOR TO INTERNAL CUSTOMER

International Congress Of Management Economy And Policy 2018 Spring, İstanbul, Türkiye, 28 - 29 Nisan 2018

ÜRÜN YAŞAMI SÜRECİNDE ÜRETİMİN YENİDEN YAPILANDIRILMASI

V. Üretim Araştırmaları Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 25 - 27 Kasım 2005, cilt.1, ss.83-87

THE EFFECT OF MARKETING COST IN STRATEGIC PLANNING AND DECISION

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Çanakkale, Türkiye, 23 - 25 Haziran 2005, cilt.1, ss.217-225

The Effect Of Marketing Cost in Strategic Planning

Uluslarararası Stratejik Yönetim Konferansı, Çanakkale, Türkiye, 01 Mayıs 2005

Kitap & Kitap Bölümleri

UNDERSTANDING THE ANCHORING CONCEPT FROM A CONSUMER PERSPECTIVE

THE ART OF PREDICTING THE FUTURE TRENDS, KÜÇÜKÇOLAK NECLA,TEKEOĞLU AŞKIM NURDAN TÜMBEK,YILDIRIM FİGEN, Editör, SCALA, İstanbul, ss.19-39, 2024 Creative Commons License

POST-TRUTH/GERÇEĞİN ÖTESİ ÇAĞDA SOSYAL MEDYA MECRALARINDAKİ REKLAMLARDA İÇERİK KULLANIMI

FELSEFE, SOSYOLOJİ VE FİLOLOJİ ALANINDA AKADEMİK ÇALIŞMALAR, Dr. Yıldırım Onur ERDİREN, Editör, Artikel Yayınevi, İstanbul, ss.89-121, 2022

HİZMET PAZARLAMASINDA YAŞANAN DİJİTALLEŞME SÜRECİYLE DOĞAN YENİ BİR KAVRAM: DİJİTAL PAZARDA MÜLKSÜZLEŞME, VARLIK SAHİPSİZLİĞİ

SANAYI POLITIKALARI VE TEKNOLOJI YONETIMI, Dr. Sabri ÖZ, Dr. Cihad TERZİOĞLU, Dr. Eyüp VURAL AYDIN, Editör, Hiperlink, İstanbul, ss.293-323, 2021

ANKARA OSTIM’DE FAALIYET GOSTEREN ORTA OLCEKLİ BIR SANAYI ISLETMESININ ENDUSTRI 4.0 KAPSAMINDA URETIM, SATIS VE MUSTERI ILISKILERI SURECLERININ ENTEGRASYONUNA ILISKIN BIR INCELEME

SANAYI POLITIKALARI: EKONOMIK VE SOSYAL EGILIMLER, Prof. Dr. Yusuf TUNA Dr. Ali Altuğ BİÇER, Editör, Hiperlink, İstanbul, ss.131-153, 2020

INNOVATION AND TECHNOLOGY FROM MARKETING PERSPECTIVE (FROM 1980S TO 2000S) WITH A CASE STUDY ON TURKISH WOMEN ENTREPRENEURS ON AGRICULTURAL COOPERATIVES”

TURKEY’S ECONOMY FROM DIFFERENT PERSPECTIVES AFTER 1980, Tekeli, Neyir, Yılmaz, Ebru Gül, Editör, Peter Lang, Berlin, ss.121-147, 2020