Academic and Administrative Experience

Academic Positions
  • 2022 - Continues Associate Professor

    Istanbul Commerce University, İletişim Fakültesi, Medya ve İletişim Bölümü

  • 2019 - 2022 Assistant Professor

    Istanbul Commerce University, İletişim Fakültesi, Medya ve İletişim Bölümü

  • 2012 - 2019 Research Assistant

    Istanbul Commerce University, İletişim Fakültesi, Medya ve İletişim Bölümü

Managerial Experience
  • 2025 - Continues Member of Commissions Affiliated to the Rectorate

    Istanbul Commerce University

  • 2024 - Continues Açık Bilim ve Açık Erişim Komisyon Üyesi

    Istanbul Commerce University, İletişim Fakültesi, Medya Ve İletişim Bölümü

  • 2024 - Continues Ethics Committee Member

    Istanbul Commerce University

  • 2024 - Present İstanbul Ticaret Üniversitesi Yayın Komisyonu Üyesi

    Istanbul Commerce University, İstanbul Ticaret Üniversitesi Yayın Komisyonu Üyesi

  • 2023 - Continues Fakülte Kurulu Üyesi

    Istanbul Commerce University, İletişim Fakültesi, Medya ve İletişim Bölümü

  • 2022 - Continues Birim Kalite Komisyonu Üyesi

    Istanbul Commerce University, İletişim Fakültesi, Medya ve İletişim Bölümü

  • 2022 - Continues Unit Accreditation Board Member

    Istanbul Commerce University, İletişim Fakültesi, Medya Ve İletişim Bölümü

Courses
  • Postgraduate

    Günümüzde Medya ve İletişim Teknolojileri

    Digital Social Research Methods

    Research Methods and Ethics

    Digital Social Networks and Artificial Intelligence Strategies

    Sosyal Medya ve Toplumsal Değişim

    Günümüzde Medya ve İletişim Teknolojileri

    Digital Transformation and Communication Cultures

    Kitle İletişimin Ekonomik Temelleri

    Sosyal Medya ve Sosyal Değişim

    Seminer

    Medya Tarihi

    İletişim Biliminde Araştırma Metotları

    Kitle İletişmin Ekonomik Temelleri

  • Undergraduate

    Sosyal Medya Danışmanlığı

    Sosyal Medya

    Yeni İletişim Teknolojileri

    Mezuniyet Projesi

    Medya ve Etki Araştırmaları

    Medya Ekonomisi

    İletişim Bilimine Giriş

    İletişim ve Medya Tarihi

    Medya Okuryazarlığı Sustainable Development

    Medya Tarihi

    Sosyal Medya ve Toplum

    Medya ve Toplumsal Hareketler

    İletişim Bilimine Giriş

    İletişim ve Medya Tarihi

    Medya Tarihi

    Sosyal Medya

    Medya Ekonomisi

    İletişim Kültür ve Toplum

    İletişim, Kültür, Toplum

    Temel Araştırma Yöntemleri

Advising Graduates (Non-Thesis)
  • Teknoloji Merkezli Haberciliğin Dönüşümünün YouTube Haberciliği Bağlamında İncelenmesi,

    Çaycı B.

    H.Eteevrans(Student), Masters (Non-Thesis), Continues

Representation and Promotion Activities
  • Röportaj / Dijital Telif Yasası

    Institutional Representation, Hürriyer Gazetesi, Turkey, İstanbul, 2023 - 2023
  • Maskelerin Ardında Belgeseli

    Institutional Representation, TRT Belgesel, Turkey, İstanbul, 2023 - 2023
  • Dijital Dönüşüm Radyo Yayını

    Institutional Representation, TRT1 Radyo, Turkey, İstanbul, 2023 - 2023