Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Skip the Intro But Don’t Skip Netflix: What Drives Turkish Youth’s Continuation Intention?
Yönetim Bilimleri Dergisi
, cilt.23, sa.56, 2025 (Hakemli Dergi)
Pixels to Purchases: The Influence of In-Game Ad Interactivity, Brand Attitude, and Game-Product Congruence on Buying Intentions
Journal of Development and Social Sciences
, cilt.6, sa.1, ss.455-469, 2025 (Hakemli Dergi)
Togg’un pazarlama çevresinin değerlendirilmesi: PESTLE analizi
Akıllı Ulaşım Sistemleri ve Uygulamaları Dergisi (Online)
, cilt.6, sa.1, ss.155-165, 2023 (Hakemli Dergi)


Kapitalizmin Sözde Ölümü: Paylaşım Ekonomisine Eleştirel Bir Bakış
Düşünce ve Toplum Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.3, sa.5, ss.92-121, 2021 (Hakemli Dergi)
Devlet Teşviklerinin Firmaların İhracat Performansına Etkisi: İstanbul İhracatçıları Örneği
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.31, sa.3, ss.755-774, 2017 (Hakemli Dergi)

Firmaların 3PL (Üçüncü Parti Lojistik) Hizmet Sağlayıcılarını Seçerken Kullandıkları Kriterler Üzerine Bir Çalışma: Erzurum İhracatçıları Örneği
Trends in business and economics (Online)
, cilt.31, sa.3, ss.775-792, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Reconceptualizing The Social Media Landscape: A Platform-Oriented Framework for Marketing Research
5th International Congress on Multidisciplinary Approaches to Social and Humanities Sciences, İstanbul, Türkiye, 15 Mart 2025, (Özet Bildiri)
Implementation of the Global Gateway Strategy through the New EU Circular Economy Resource Centre
2nd Open-Air Cities International Conference, Yunanistan, 06 Ocak 2025, (Tam Metin Bildiri)
Akıllı Ulaştırma Sistemlerinin Dağıtım Süreçlerini Kolaylaştırıcı Etkisi
1st International Conferance on Intelligent Transportation Systems, Balıkesir, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
Corporate Image Perception of the University Students and Its Effects on Job Seeking: A case Study in Duzce University
First Mediterranean International Conference on Social Sciences, 19 - 22 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
Kitaplar
Deus Ex Machina Olarak Dijitalleşme Perspektifinden Elektrikli Araç Sektörü
Dijital Etkileşimler Sektörel Yansımalar I, İNCİ MERVE ALTAN, Editör, Efe Akademi Yayınevi, İstanbul, ss.51-64, 2022
Kutu Açma (Unboxing) Video İçeriklerinin Dijital Pazarlama İletişimi Çerçevesinde Değerlendirilmesi
Tüketici Davranışlarında Makro Trendler, ŞAHİN FATİH: BAHAR REYHAN, Editör, Nobel Yayıncılık, İstanbul, ss.125-138, 2022
Yapay Zekânın Dinamik Fiyatlandırmada Kullanılması Üzerine Bir Değerlendirme
İşletmelerde Yapay Zekâ Kullanımı, DUMAN, ORHAN, Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.113-126, 2022