Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Data-Driven Evaluation of Digital Marketing Strategies: A CRITIC-TOPSIS Analysis
Akademik İzdüşüm Dergisi
, cilt.10, sa.1, 2025 (Hakemli Dergi)
Skip the Intro But Don’t Skip Netflix: What Drives Turkish Youth’s Continuation Intention?
Yönetim Bilimleri Dergisi
, cilt.23, sa.56, 2025 (Hakemli Dergi)
Pixels to Purchases: The Influence of In-Game Ad Interactivity, Brand Attitude, and Game-Product Congruence on Buying Intentions
Journal of Development and Social Sciences
, cilt.6, sa.1, ss.455-469, 2025 (Hakemli Dergi)
Togg’un pazarlama çevresinin değerlendirilmesi: PESTLE analizi
Akıllı Ulaşım Sistemleri ve Uygulamaları Dergisi (Online)
, cilt.6, sa.1, ss.155-165, 2023 (Hakemli Dergi)


Kapitalizmin Sözde Ölümü: Paylaşım Ekonomisine Eleştirel Bir Bakış
Düşünce ve Toplum Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.3, sa.5, ss.92-121, 2021 (Hakemli Dergi)
Devlet Teşviklerinin Firmaların İhracat Performansına Etkisi: İstanbul İhracatçıları Örneği
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.31, sa.3, ss.755-774, 2017 (Hakemli Dergi)

Firmaların 3PL (Üçüncü Parti Lojistik) Hizmet Sağlayıcılarını Seçerken Kullandıkları Kriterler Üzerine Bir Çalışma: Erzurum İhracatçıları Örneği
Trends in business and economics (Online)
, cilt.31, sa.3, ss.775-792, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Implementation of the Global Gateway Strategy through the New EU Circular Economy Resource Centre
2nd Open-Air Cities International Conference, Yunanistan, 06 Ocak 2025
Akıllı Ulaştırma Sistemlerinin Dağıtım Süreçlerini Kolaylaştırıcı Etkisi
1st International Conferance on Intelligent Transportation Systems, Balıkesir, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2018
Corporate Image Perception of the University Students and Its Effects on Job Seeking: A case Study in Duzce University
First Mediterranean International Conference on Social Sciences, 19 - 22 Mayıs 2017
Kitaplar
Kutu Açma (Unboxing) Video İçeriklerinin Dijital Pazarlama İletişimi Çerçevesinde Değerlendirilmesi
Tüketici Davranışlarında Makro Trendler, ŞAHİN FATİH: BAHAR REYHAN, Editör, Nobel Yayıncılık, İstanbul, ss.125-138, 2022
Deus Ex Machina Olarak Dijitalleşme Perspektifinden Elektrikli Araç Sektörü
Dijital Etkileşimler Sektörel Yansımalar I, İNCİ MERVE ALTAN, Editör, Efe Akademi Yayınevi, İstanbul, ss.51-64, 2022
Yapay Zekânın Dinamik Fiyatlandırmada Kullanılması Üzerine Bir Değerlendirme
İşletmelerde Yapay Zekâ Kullanımı, DUMAN, ORHAN, Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.113-126, 2022