Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Exploratoy Research on Showrooming and Webrooming Tendencies of Young Consumers

International Marmara Social Sciences Congress, Kocaeli, Türkiye, 9 - 10 Aralık 2022, ss.64

Tüketicilerin Otonom Araçlar Kullanılarak Yapılan Teslimat Hizmetlerine Adaptasyon Düzeyinin Belirlenmesi

International Conference on Smart Logistics, İstanbul, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2022, cilt.1, ss.39-40

İş Arama Süreçlerinde Sosyal Ağların Kullanılması Üzerine Nitel Bir Araştırma

Anatolian Congresses 7th International Social Sciences Congress, Diyarbakır, Türkiye, 11 - 12 Eylül 2021, ss.114-123

Twıtter Kullanıcılarının UBER –Taksi Tartışmasına Katılımı: İçerik Analizi

23. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, cilt.1, ss.924-931

Yabancılaşma: Post Modernizm Çağında Tüketim

10th International Non-Governmental Organizations Congress, Balıkesir, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, cilt.1, ss.7

Bir Sosyal Sorumluluk Projesi Örneği: Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi Çocuk Üniversitesi

II. International Symposium of Bandirma and Its Surroundings, Balıkesir, Türkiye, 17 - 19 Eylül 2019, cilt.1, ss.336-347

Organizasyon Teorileri Perspektifinden İş Sürekliliği Yönetimi

International Disaster Resilience Congress (IDRC2019), Türkiye, 26 - 28 Haziran 2019

Akıllı Ulaştırma Sistemlerinin Dağıtım Süreçlerini Kolaylaştırıcı Etkisi

1st International Conferance on Intelligent Transportation Systems, Balıkesir, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2018

Tüketicilerin Bireysel Banka Tercihlerini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesine Yönelik Bir Uygulama: Balıkesir Örneği

International Social Research Congress, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2017, cilt.6, ss.1702-1709

Devlet Teşviklerinin Firmaların İhracat Performansına Etkisi: İstanbul İhracatçıları Örneği

II. International Caucasus-Central Asia Foreign Trade and Logistics Congress, Erzurum, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2016, cilt.1, ss.517-530
Kitap & Kitap Bölümleri

Satış Yönetimi

Gazi Kitabevi, Ankara, 2023

Akıllı Ulaşım Sistemlerinin Pazarlama Süreçlerine Katkısı

GELECEĞİN ULAŞIM DÜNYASI / Akıllı Ulaşım Sistemleri Veri Bilimi ve Sürdürülebilirlik, Caner Pense, Editör, Aktif Yayınevi, İstanbul, ss.65-74, 2023

Kutu Açma (Unboxing) Video İçeriklerinin Dijital Pazarlama İletişimi Çerçevesinde Değerlendirilmesi

Tüketici Davranışlarında Makro Trendler, ŞAHİN FATİH: BAHAR REYHAN, Editör, Nobel Yayıncılık, İstanbul, ss.125-138, 2022

Sürdürülebilir Tüketim Anlayışının Benimsenmesinde Tüketici Eğitimi Yoluyla Tüketici Güçlendirmenin Önemi

Tüketim, Yönetim ve Kalkınma Bağlamında Sürdürülebilirlik, MEHMET ZAHİD, ECEVİT, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.103-113, 2022

Deus Ex Machina Olarak Dijitalleşme Perspektifinden Elektrikli Araç Sektörü

Dijital Etkileşimler Sektörel Yansımalar I, İNCİ MERVE ALTAN, Editör, Efe Akademi Yayınevi, İstanbul, ss.51-64, 2022

Yapay Zekânın Dinamik Fiyatlandırmada Kullanılması Üzerine Bir Değerlendirme

İşletmelerde Yapay Zekâ Kullanımı, DUMAN, ORHAN, Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.113-126, 2022
Metrikler

Yayın

37

Atıf (TrDizin)

11

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

22

Açık Erişim

5