Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Reconceptualizing The Social Media Landscape: A Platform-Oriented Framework for Marketing Research

5th International Congress on Multidisciplinary Approaches to Social and Humanities Sciences, İstanbul, Türkiye, 15 Mart 2025, (Özet Bildiri)

Circular Economy and sustainable Consumption as Leverage for Green Growth and Consumer Protection

2nd Open-Air Cities International Conference, Atina, Yunanistan, 06 Ocak 2025, (Tam Metin Bildiri)

Pazarlamada Sürdürülebilir Dağıtımın Geleceği: Hibrit Uçaklar

International Sustainable Business and Economic Strategies Congress, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2024, ss.30, (Özet Bildiri)

Yeşil Reklam, Yeşil Marka Sadakati, Yeşil Marka Denkliği ve Yeşil Marka İnovasyonunun Yeniden Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinin Belirlenmesi

Balkan 9th International Conference on Social Sciences, Edirne, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2023, ss.281, (Özet Bildiri)

Exploratoy Research on Showrooming and Webrooming Tendencies of Young Consumers

International Marmara Social Sciences Congress, Kocaeli, Türkiye, 9 - 10 Aralık 2022, ss.64, (Özet Bildiri)

Tüketicilerin Otonom Araçlar Kullanılarak Yapılan Teslimat Hizmetlerine Adaptasyon Düzeyinin Belirlenmesi

International Conference on Smart Logistics, İstanbul, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2022, cilt.1, ss.39-40, (Özet Bildiri)

İş Arama Süreçlerinde Sosyal Ağların Kullanılması Üzerine Nitel Bir Araştırma

Anatolian Congresses 7th International Social Sciences Congress, Diyarbakır, Türkiye, 11 - 12 Eylül 2021, ss.114-123, (Tam Metin Bildiri)

Twıtter Kullanıcılarının UBER –Taksi Tartışmasına Katılımı: İçerik Analizi

23. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, cilt.1, ss.924-931, (Tam Metin Bildiri)

Yabancılaşma: Post Modernizm Çağında Tüketim

10th International Non-Governmental Organizations Congress, Balıkesir, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, cilt.1, ss.7, (Özet Bildiri)

Bir Sosyal Sorumluluk Projesi Örneği: Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi Çocuk Üniversitesi

II. International Symposium of Bandirma and Its Surroundings, Balıkesir, Türkiye, 17 - 19 Eylül 2019, cilt.1, ss.336-347, (Tam Metin Bildiri)

Organizasyon Teorileri Perspektifinden İş Sürekliliği Yönetimi

International Disaster Resilience Congress (IDRC2019), Türkiye, 26 - 28 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

Akıllı Ulaştırma Sistemlerinin Dağıtım Süreçlerini Kolaylaştırıcı Etkisi

1st International Conferance on Intelligent Transportation Systems, Balıkesir, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

Tüketicilerin Hedonik ve Rasyonel Marka Algılarının, Marka Bağlılıkları Üzerine Etkisini İncelemeye Yönelik Bir Uygulama

International Applied Social Sciences Congress, Uşak, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2017, cilt.1, ss.412, (Özet Bildiri)

Banka Müşterilerinin Tekrar Satın Alma Eğilimlerinde Atmosfer Özelliklerinin Belirlenmesi Üzerine Bir Uygulama

Mediterranean International Congress on Social Sciences II, Ohrid, Makedonya, 10 - 13 Ekim 2017, cilt.1, (Özet Bildiri)

Bir Pazarlama Aracı Olarak Özel ve Devlet Hastaneleri Web Sitelerinin Karşılaştırılması: Balıkesir İli Örneği

Mediterranean International Congress on Social Sciences II, Ohrid, Makedonya, 10 - 13 Ekim 2017, cilt.1, ss.75, (Özet Bildiri)

Corporate Image Perception of the University Students and Its Effects on Job Seeking: A case Study in Duzce University

First Mediterranean International Conference on Social Sciences, 19 - 22 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

Tüketicilerin Bireysel Banka Tercihlerini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesine Yönelik Bir Uygulama: Balıkesir Örneği

International Social Research Congress, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2017, cilt.6, ss.1702-1709, (Tam Metin Bildiri)

Firmaların 3PL (Üçüncü Parti Lojistik) Hizmet Sağlayıcılarını Seçerken Kullandıkları Kriterler Üzerine Bir Çalışma: Erzurum İhracatçıları Örneği

II. International Caucasus-Central Asia Foreign Trade and Logistics Congress, Erzurum, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)

Devlet Teşviklerinin Firmaların İhracat Performansına Etkisi: İstanbul İhracatçıları Örneği

II. International Caucasus-Central Asia Foreign Trade and Logistics Congress, Erzurum, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2016, cilt.1, ss.517-530, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar

Satış Yönetimi

Gazi Kitabevi, Ankara, 2023

Akıllı Ulaşım Sistemlerinin Pazarlama Süreçlerine Katkısı

GELECEĞİN ULAŞIM DÜNYASI / Akıllı Ulaşım Sistemleri Veri Bilimi ve Sürdürülebilirlik, Caner Pense, Editör, Aktif Yayınevi, İstanbul, ss.65-74, 2023

Sürdürülebilir Tüketim Anlayışının Benimsenmesinde Tüketici Eğitimi Yoluyla Tüketici Güçlendirmenin Önemi

Tüketim, Yönetim ve Kalkınma Bağlamında Sürdürülebilirlik, MEHMET ZAHİD, ECEVİT, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.103-113, 2022

Deus Ex Machina Olarak Dijitalleşme Perspektifinden Elektrikli Araç Sektörü

Dijital Etkileşimler Sektörel Yansımalar I, İNCİ MERVE ALTAN, Editör, Efe Akademi Yayınevi, İstanbul, ss.51-64, 2022

Kutu Açma (Unboxing) Video İçeriklerinin Dijital Pazarlama İletişimi Çerçevesinde Değerlendirilmesi

Tüketici Davranışlarında Makro Trendler, ŞAHİN FATİH: BAHAR REYHAN, Editör, Nobel Yayıncılık, İstanbul, ss.125-138, 2022

Yapay Zekânın Dinamik Fiyatlandırmada Kullanılması Üzerine Bir Değerlendirme

İşletmelerde Yapay Zekâ Kullanımı, DUMAN, ORHAN, Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.113-126, 2022
Metrikler

Yayın

46

Atıf (TrDizin)

11

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

24

Proje

8

Açık Erişim

5