Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Improving ‘Made in’ Effect of Turkish Fashion Branding in the New Age of Marketing: How To Become Competitive

American Society of Business and Behavioral Science 11the International Conference, Hawaii, Amerika Birleşik Devletleri, 25 - 27 Eylül 2008, (Tam Metin Bildiri)

Yeni İletişim Teknolojileri ile Marka İtibarı Yaratmak

Yeni İletişim Ortamları ve Etkileşim Uluslararası Konferansı, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2006, (Tam Metin Bildiri)

The Leadership Challenges of Innovations: The Case of Turkish Textile Industry

The 8th Global Leadership Forum, İstanbul, Türkiye, 22 - 25 Haziran 2006, (Özet Bildiri)

Global Anlamda Eşcinsel Tüketim Pazarının Oluşumu ve Reklamın Etkisi

Uluslararası 1. İletişim Sempozyumu, Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 05 Mayıs 2006, (Özet Bildiri)

Ürün Yaşamı Sürecinde Üretimin Yeniden Yapılandırılması

V. Üretim Araştırmaları Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 25 - 27 Kasım 2005, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

The Effect of Marketing Cost in Strategic Planning and Decision Making Through Marketing Process

International Strategic Management Conference, Çanakkale, Türkiye, 23 - 25 Haziran 2005, (Tam Metin Bildiri)

The Effect Of Marketing Cost in Strategic Planning

Uluslarararası Stratejik Yönetim Konferansı, Çanakkale, Türkiye, 01 Mayıs 2005, (Tam Metin Bildiri)

İşletmelerde Kriz Yönetimi ve Bir Vaka Çalışması

11. Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi, AFYON, Türkiye, 22 - 24 Mayıs 2003, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar

YENİ MEDYA SAĞLIK OKURYAZARLIĞI VE GELECEK BEKLENTİLERİ

SEKTÖRLERİN VE MESLEKLERİN GELECEĞİ, ÖZ SABRİ, ONURSAL SERAP, CEVAYİR DUYGU, Editör, HİPER YAYIN, İstanbul, ss.233-258, 2020

Sanayileşme Sonrası Değişim Tüketimcilik ve Reklam İlişkisi

Sanayi Politakaları Ekonomik ve Sosyal Eğilimler, Prof. Dr. Yusuf Tuna, Dr. Ali Altuğ Biçer, Editör, Hiper Yayın, İstanbul, ss.88-109, 2020

Yeni Normalde Stratejik Marka İletişimi ve İmaj Restorasyonu

Pandemi Sonrası Yeni Dünya Düzeninde Teknoloji Yönetimi ve İnsani Dijitalizasyon, Dr. Sabri Öz, Dr. Duygu Celahir, Dr. F. Serab Onursal, Editör, HiperYayın, İstanbul, ss.374-410, 2020

Yeni Medya Sağlık Okuryazarlığı ve Gelecek Beklentileri

Dijital Gelecekte Mesleklerin ve Sektörlerin Dönüşümü, Öz Sabri, Onursal F.Serap, Uca Nagehan, Editör, Hiper Yayın, İstanbul, ss.233-257, 2020

Perakende İşletmelerinde Yapay Zeka Uygulamaları: İletişim ve Teknoloji

Oyun Değiştiren Güç: Yapay Zeka, Prof. Dr. Mustafa K. Yılmaz, Doç. Dr. N. Öykü İyigün, Editör, BETA YAYINCILIK, İstanbul, ss.473-500, 2020

Rekabet Aracı Olarak Karşılaştırmalı Reklam

Değişen Rekabetçilik: Makro ve Mikro Değerlendirmeler, Dr. Ahmet Oğuz Demir, Editör, Nobel Bilimsel Eserler, Ankara, ss.61-79, 2019

Reklamda Bilgi Olgusu: Kavramsal Bir İnceleme

Bir Değer Aracı Olarak Bilgi Disiplinler Arası Güncel Yaklaşımlar, Dr. Yunus Özcan, Dr. Gencay Karaya, Editör, Nobel Bilimsel Eserler, Ankara, ss.273-289, 2019

Etiksel Yaklaşımlar Işığında Politik İletişim ve Yeni medyanın Rolü

Güncel Yaklaşımlar Işığında Etik, Rana Atabay, N. Öykü İyigün, Editör, Beta Yayınları, İstanbul, ss.135-151, 2015

EATERTAINMENT: THE NEW ERA IN LATERAL THINKING- ISSSUES AND COMPETING TRENDS IN RETAILING

Handbook of Research on the Impact of Culture and Society on the Entertainment Industry, Gülay Öztürk, Editör, IGI Global, Hershey, ss.332-349, 2014

Eatertainment: The New Era in Lateral Marketing: Issues and Competing trends in retailing

Handbook of Research On: The Impact of Culture and Society on the Entertainment Industry, R. Gülay Öztürk, Editör, IGI Global, PHILADELPHIA, ss.332-349, 2014