Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
KADIN HEDEF KİTLE ÜZERİNDE REKLAMA YÖNELİK İNANCIN REKLAMA YÖNELİK GENEL TUTUMA ETKİSİNDE EĞİTİMİN ROLÜ
Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.23, sa.50, ss.1903-1934, 2024 (Hakemli Dergi)


ULUS MARKALAŞMASININ DEĞİŞEN EKONOMİK BOYUTLARI VE ÜLKELERE KATTIĞI DEĞER
Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.21, sa.45, ss.1113-1136, 2022 (Hakemli Dergi)

Branding in Art Marketing
Journal of Industrial Policy and Technology Management
, cilt.5, sa.2, ss.123-135, 2022 (Hakemli Dergi)
Social Media as an Online Buying Tool
Journal of Industrial Policy and Technology Management
, cilt.5, sa.1, ss.89-108, 2022 (Hakemli Dergi)
The Relationship Between Ethnocentrism with the Purchase Intention: A Research
Journal of Industrial Policy and Technology Management
, cilt.5, sa.1, ss.41-56, 2022 (Hakemli Dergi)
Sosya Medya İletişiminde Sosyal Medya Denetiminin Önemi
Muhasebe ve Denetime Bakış
, sa.57, ss.141-164, 2019 (Hakemli Dergi)
An Analysis of Reciprocal Influence between Advertising Expenditures and Gross Domestic Product
INTERNATIONAL JOURNAL OF ECONOMICS AND FINANCIAL ISSUES
, cilt.9, sa.2, ss.41-47, 2019 (Hakemli Dergi)
Moda Markalarının Pazarlama İletişiminde Şiddet: Shockvertising
İstanbul Sosyal Bilimler Dergisi
, sa.11, ss.1-20, 2015 (Hakemli Dergi)
Tüketimin Yeni Odağı: More-ism ve Perakende Sektörüne Yansımaları
Pi-Pazarlama ve iletişim kültürü dergis
, cilt.14, sa.53, ss.54-60, 2015 (Hakemsiz Dergi)
Perakende Mağazacılığında Satınalma Noktası İletişimi: Ayakkabı Sektöründe Zincir Bir Marka Örneği
Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.10, sa.19, ss.177-192, 2011 (Hakemli Dergi)

Perakende Mağazacılığında Satınalma Noktası İletişimi Ayakkabı Sektörüne Bir Uygulama
İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.10, sa.19, ss.177-192, 2011 (Hakemli Dergi)
Improving Made In Effect of Turkish Fashion Branding In The Age of Marketing How to Become Competitive
Journal of Business and Accounting
, cilt.2, sa.1, ss.68-76, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Brand Strategies in Mergers and Acquisitions and Consumers Reactions to Mergers and Acquisitions An application in Cosmetic Industry of Turkey
9th EBES CONFERENCE, ROMA, İtalya, 11 - 13 Ocak 2013, (Tam Metin Bildiri)
Improving ‘Made in’ Effect of Turkish Fashion Branding in the New Age of Marketing: How To Become Competitive
American Society of Business and Behavioral Science 11the International Conference, Hawaii, Amerika Birleşik Devletleri, 25 - 27 Eylül 2008, (Tam Metin Bildiri)
Yeni İletişim Teknolojileri ile Marka İtibarı Yaratmak
Yeni İletişim Ortamları ve Etkileşim Uluslararası Konferansı, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2006, (Tam Metin Bildiri)
The Leadership Challenges of Innovations: The Case of Turkish Textile Industry
The 8th Global Leadership Forum, İstanbul, Türkiye, 22 - 25 Haziran 2006, (Özet Bildiri)
Global Anlamda Eşcinsel Tüketim Pazarının Oluşumu ve Reklamın Etkisi
Uluslararası 1. İletişim Sempozyumu, Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 05 Mayıs 2006, (Özet Bildiri)
The Effect of Marketing Cost in Strategic Planning and Decision Making Through Marketing Process
International Strategic Management Conference, Çanakkale, Türkiye, 23 - 25 Haziran 2005, (Tam Metin Bildiri)
The Effect Of Marketing Cost in Strategic Planning
Uluslarararası Stratejik Yönetim Konferansı, Çanakkale, Türkiye, 01 Mayıs 2005, (Tam Metin Bildiri)
İşletmelerde Kriz Yönetimi ve Bir Vaka Çalışması
11. Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi, AFYON, Türkiye, 22 - 24 Mayıs 2003, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
Reklam Çekicilikleri: Marka İletişiminin Sihirli Anahtarı
Nobel Bilimsel Eserler, Ankara, 2020
YENİ MEDYA SAĞLIK OKURYAZARLIĞI VE GELECEK BEKLENTİLERİ
SEKTÖRLERİN VE MESLEKLERİN GELECEĞİ, ÖZ SABRİ, ONURSAL SERAP, CEVAYİR DUYGU, Editör, HİPER YAYIN, İstanbul, ss.233-258, 2020
Sanayileşme Sonrası Değişim Tüketimcilik ve Reklam İlişkisi
Sanayi Politakaları Ekonomik ve Sosyal Eğilimler, Prof. Dr. Yusuf Tuna, Dr. Ali Altuğ Biçer, Editör, Hiper Yayın, İstanbul, ss.88-109, 2020
Yeni Normalde Stratejik Marka İletişimi ve İmaj Restorasyonu
Pandemi Sonrası Yeni Dünya Düzeninde Teknoloji Yönetimi ve İnsani Dijitalizasyon, Dr. Sabri Öz, Dr. Duygu Celahir, Dr. F. Serab Onursal, Editör, HiperYayın, İstanbul, ss.374-410, 2020
Yeni Medya Sağlık Okuryazarlığı ve Gelecek Beklentileri
Dijital Gelecekte Mesleklerin ve Sektörlerin Dönüşümü, Öz Sabri, Onursal F.Serap, Uca Nagehan, Editör, Hiper Yayın, İstanbul, ss.233-257, 2020
Perakende İşletmelerinde Yapay Zeka Uygulamaları: İletişim ve Teknoloji
Oyun Değiştiren Güç: Yapay Zeka, Prof. Dr. Mustafa K. Yılmaz, Doç. Dr. N. Öykü İyigün, Editör, BETA YAYINCILIK, İstanbul, ss.473-500, 2020
Rekabet Aracı Olarak Karşılaştırmalı Reklam
Değişen Rekabetçilik: Makro ve Mikro Değerlendirmeler, Dr. Ahmet Oğuz Demir, Editör, Nobel Bilimsel Eserler, Ankara, ss.61-79, 2019
Reklamda Bilgi Olgusu: Kavramsal Bir İnceleme
Bir Değer Aracı Olarak Bilgi Disiplinler Arası Güncel Yaklaşımlar, Dr. Yunus Özcan, Dr. Gencay Karaya, Editör, Nobel Bilimsel Eserler, Ankara, ss.273-289, 2019
Postmodern Tüketim ve Moda Satın Alma Davranışı:Türk Moda Tüketicilerine Yönelik Bir Araştırma
Detay Yayıncılık, Ankara, 2017
Etiksel Yaklaşımlar Işığında Politik İletişim ve Yeni medyanın Rolü
Güncel Yaklaşımlar Işığında Etik, Rana Atabay, N. Öykü İyigün, Editör, Beta Yayınları, İstanbul, ss.135-151, 2015
EATERTAINMENT: THE NEW ERA IN LATERAL THINKING- ISSSUES AND COMPETING TRENDS IN RETAILING
Handbook of Research on the Impact of Culture and Society on the Entertainment Industry, Gülay Öztürk, Editör, IGI Global, Hershey, ss.332-349, 2014