Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
7
“Sen Hep Gülümse” Reklam Filminin Göstergebilimsel Çözümlemesi Üzerinden Eleştirel Bir Değerlendirme
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.79-102, 2021 (Hakemli Dergi)

Integrating Second Screen and Moments of Inspiration: Impact of Socialization and Patronage on Purchase Decision
Journal of Business and Behavioral Sciences
, cilt.28, sa.1, ss.13-31, 2016 (Hakemli Dergi)
Digital PR in Turkey : How Turkish Brands Integrate Content Marketing Social Media and Seo in PR Campaigns
Journal of Business and Behavioral Sciences
, cilt.27, sa.2, ss.38-54, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
3
E-Municipality Solutions in the Digital Age: Prompting Motivation to Act at the Local Government Level
19th Eurasia Business and Economics Society, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
Kitaplar
6
Bir Eğlence Unsuru Olarak Viral Video Uygulamalarına Yönelik Bir İnceleme
Viral Pazarlama Stratejileri ve Viral Reklamcılık: Disiplinlerarası Bir Yaklaşım, Dr. Öğretim Üyesi İpek KROM, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, İstanbul, ss.115-130, 2021
Manage or Rampage: Crisis Communication in the Digital Age
Cambridge Scholars Publishing, 2019
The Power of Associations in Creating, Building and Sustaining Brand Value
Reputation Management Techniques in Public Relations, Ayşe Erdemir, Editör, IGI global, ss.187-202, 2017
Strategical Reputation Management in PR: The Case of Soma Enterprise Limited and BP
Reputation Management Techniques in Public Relations, Ayşe Simin Erdemir, Editör, IGI Global, ss.56-78, 2017
The Headscarf Controversy in Turkey Islamism vs. Secularism
UMI, Maryland, 2009