Tezin Türü: Yüksek Lisans
Tezin Yürütüldüğü Kurum: İstanbul Ticaret Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkiye
Tezin Onay Tarihi: 2013
Tezin Dili: Türkçe
Öğrenci: HÜSEYİN HORASAN
Danışman: ERSOY HİCABİ
Özet:Bu çalışma hizmet sektöründe inovasyonun müşteri memnuniyeti bakımından önemini araştırmak amacıyla yapılmıştır. Araştırmada bu amaca ulaşabilmek için İnovasyonun boyutlarını belirleyerek hizmet sektörü ve müşteri memnuniyeti ile ilişkileri incelemek hedeflenmiştir. Araştırmada hizmet sektöründeki büyüme ve buna paralel olarak müşteri memnuniyetinin sürekliliği için İnovasyon süreçleri, bu süreçlerin uygulamaları aktarılmıştır. Ayrıca Türkiye’de hizmet sektöründe inovasyon önemi ve müşteri memnuniyeti konusunda öneriler getirilmektedir.