SOHBET ROBOTU İLE KULLANICI YÖNETİMİ


Creative Commons License

Aksoy S.

İstanbul Ticaret Üniversitesi Teknoloji ve Uygulamalı Bilimler Dergisi, cilt.7, sa.2, ss.261-274, 2024 (Hakemli Dergi)

Özet

Bir bayi ağı ve bu ağın kuryeleri tarafından kullanılan CRM sisteminde kullanıcı adı ve şifre yönetimini

iyileştirmek için geliştirilmiş bir chatbot sistemini ele almaktadır. Amaç, kuryelere güvenli ve verimli bir şekilde

kullanıcı adı ve şifre sağlanmasını otomatikleştirmektir.

Sistem, kuryelerin telefon numaralarını analiz ederek doğru kullanıcı adı ve şifreleri oluşturur ve bunları chatbot

aracılığıyla iletir. Bu süreçte, kullanıcı adı ve şifrelerin güvenli bir şekilde oluşturulması ve iletilmesi

detaylandırılmıştır. Ayrıca, veriseti oluşturulma süreci, kullanılan yazılım araçları ve ortamı

açıklanmıştır.Deneysel sonuçlar, chatbotun yüksek doğruluk ve güvenlik sağladığını, müşteri memnuniyetini

artırdığını ve şirket içi iş süreçlerini verimli hale getirdiğini göstermektedir. Gelecekte, sistemin farklı güvenlik

önlemleri ile geliştirilmesi ve diğer uygulama alanlarına adaptasyonu önerilmektedir.