Atıf Formatları
ONLİNE MARKA DENEYİMİNİN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNDE MARKA GÜVENİ VE MARKA TUTUMUNUN DÜZENLEYİCİ ETKİSİ
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. SAĞLAM, "ONLİNE MARKA DENEYİMİNİN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNDE MARKA GÜVENİ VE MARKA TUTUMUNUN DÜZENLEYİCİ ETKİSİ," 6. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi , BODRUM, Turkey, pp.264-265, 2022

SAĞLAM, M. 2022. ONLİNE MARKA DENEYİMİNİN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNDE MARKA GÜVENİ VE MARKA TUTUMUNUN DÜZENLEYİCİ ETKİSİ. 6. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi , (BODRUM, Turkey), 264-265.

SAĞLAM, M., (2022). ONLİNE MARKA DENEYİMİNİN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNDE MARKA GÜVENİ VE MARKA TUTUMUNUN DÜZENLEYİCİ ETKİSİ . 6. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi (pp.264-265). BODRUM, Turkey

SAĞLAM, MEHMET. "ONLİNE MARKA DENEYİMİNİN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNDE MARKA GÜVENİ VE MARKA TUTUMUNUN DÜZENLEYİCİ ETKİSİ," 6. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi, BODRUM, Turkey, 2022

SAĞLAM, MEHMET. "ONLİNE MARKA DENEYİMİNİN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNDE MARKA GÜVENİ VE MARKA TUTUMUNUN DÜZENLEYİCİ ETKİSİ." 6. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi , BODRUM, Turkey, pp.264-265, 2022

SAĞLAM, M. (2022) . "ONLİNE MARKA DENEYİMİNİN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNDE MARKA GÜVENİ VE MARKA TUTUMUNUN DÜZENLEYİCİ ETKİSİ." 6. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi , BODRUM, Turkey, pp.264-265.

@conferencepaper{conferencepaper, author={MEHMET SAĞLAM}, title={ONLİNE MARKA DENEYİMİNİN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNDE MARKA GÜVENİ VE MARKA TUTUMUNUN DÜZENLEYİCİ ETKİSİ}, congress name={6. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi}, city={BODRUM}, country={Turkey}, year={2022}, pages={264-265} }