İ. K. Arslan, "Yeni korumacılık eğilimlerine karşı tüketici tercihlerini yönlendirmede yerli malı kampanyalarının önemi ve etkisi," Journal of current researches on business and economics , vol.1, no.1, pp.63-75, 2018
Arslan, İ. K. 2018. Yeni korumacılık eğilimlerine karşı tüketici tercihlerini yönlendirmede yerli malı kampanyalarının önemi ve etkisi. Journal of current researches on business and economics , vol.1, no.1 , 63-75.
Arslan, İ. K., (2018). Yeni korumacılık eğilimlerine karşı tüketici tercihlerini yönlendirmede yerli malı kampanyalarının önemi ve etkisi. Journal of current researches on business and economics , vol.1, no.1, 63-75.
Arslan, İSMET. "Yeni korumacılık eğilimlerine karşı tüketici tercihlerini yönlendirmede yerli malı kampanyalarının önemi ve etkisi," Journal of current researches on business and economics , vol.1, no.1, 63-75, 2018
Arslan, İSMET K. . "Yeni korumacılık eğilimlerine karşı tüketici tercihlerini yönlendirmede yerli malı kampanyalarının önemi ve etkisi." Journal of current researches on business and economics , vol.1, no.1, pp.63-75, 2018
Arslan, İ. K. (2018) . "Yeni korumacılık eğilimlerine karşı tüketici tercihlerini yönlendirmede yerli malı kampanyalarının önemi ve etkisi." Journal of current researches on business and economics , vol.1, no.1, pp.63-75.
@article{article, author={İSMET KAHRAMAN ARSLAN}, title={Yeni korumacılık eğilimlerine karşı tüketici tercihlerini yönlendirmede yerli malı kampanyalarının önemi ve etkisi}, journal={Journal of current researches on business and economics}, year=2018, pages={63-75} }