R. G. ÖZTÜRK, "Dijitalleşmenin Türk Dizilerindeki Eğlenceli Reklam Uygulamalarına Yansıması," Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.15, no.15, pp.241-264, 2016
ÖZTÜRK, R. G. 2016. Dijitalleşmenin Türk Dizilerindeki Eğlenceli Reklam Uygulamalarına Yansıması. Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.15, no.15 , 241-264.
ÖZTÜRK, R. G., (2016). Dijitalleşmenin Türk Dizilerindeki Eğlenceli Reklam Uygulamalarına Yansıması. Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.15, no.15, 241-264.
ÖZTÜRK, RUKİYE. "Dijitalleşmenin Türk Dizilerindeki Eğlenceli Reklam Uygulamalarına Yansıması," Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.15, no.15, 241-264, 2016
ÖZTÜRK, RUKİYE G. . "Dijitalleşmenin Türk Dizilerindeki Eğlenceli Reklam Uygulamalarına Yansıması." Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.15, no.15, pp.241-264, 2016
ÖZTÜRK, R. G. (2016) . "Dijitalleşmenin Türk Dizilerindeki Eğlenceli Reklam Uygulamalarına Yansıması." Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.15, no.15, pp.241-264.
@article{article, author={RUKİYE GÜLAY ÖZTÜRK}, title={Dijitalleşmenin Türk Dizilerindeki Eğlenceli Reklam Uygulamalarına Yansıması}, journal={Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2016, pages={241-264} }