A. Yavuz And İ. K. Arslan, "Sosyal medyanın tüketici satın alma davranışları üzerindeki etkisi," istanbul ticaret üniversitesi girişimcilik dergisi , vol.1, no.8, 2021
Yavuz, A. And Arslan, İ. K. 2021. Sosyal medyanın tüketici satın alma davranışları üzerindeki etkisi. istanbul ticaret üniversitesi girişimcilik dergisi , vol.1, no.8 .
Yavuz, A., & Arslan, İ. K., (2021). Sosyal medyanın tüketici satın alma davranışları üzerindeki etkisi. istanbul ticaret üniversitesi girişimcilik dergisi , vol.1, no.8.
Yavuz, İSMET, And İsmet Kahraman Arslan. "Sosyal medyanın tüketici satın alma davranışları üzerindeki etkisi," istanbul ticaret üniversitesi girişimcilik dergisi , vol.1, no.8, 2021
Yavuz, İSMET K. And Arslan, İsmet K. . "Sosyal medyanın tüketici satın alma davranışları üzerindeki etkisi." istanbul ticaret üniversitesi girişimcilik dergisi , vol.1, no.8, 2021
Yavuz, A. And Arslan, İ. K. (2021) . "Sosyal medyanın tüketici satın alma davranışları üzerindeki etkisi." istanbul ticaret üniversitesi girişimcilik dergisi , vol.1, no.8.
@article{article, author={İSMET KAHRAMAN ARSLAN And author={İsmet Kahraman Arslan}, title={Sosyal medyanın tüketici satın alma davranışları üzerindeki etkisi}, journal={istanbul ticaret üniversitesi girişimcilik dergisi}, year=2021}