Atıf Formatları
Elektronik İletişim Araçları Etkileşim Tasarımı Alanında Haptik Arayüz Ve Kullanıcı Gruplarında Ürün Okunabilirliği Olgusu
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Ç. NARTER, "Elektronik İletişim Araçları Etkileşim Tasarımı Alanında Haptik Arayüz Ve Kullanıcı Gruplarında Ürün Okunabilirliği Olgusu," ONLINE JOURNAL OF ART AND DESIGN , vol.2, no.7, pp.59-68, 2019

NARTER, Ç. 2019. Elektronik İletişim Araçları Etkileşim Tasarımı Alanında Haptik Arayüz Ve Kullanıcı Gruplarında Ürün Okunabilirliği Olgusu. ONLINE JOURNAL OF ART AND DESIGN , vol.2, no.7 , 59-68.

NARTER, Ç., (2019). Elektronik İletişim Araçları Etkileşim Tasarımı Alanında Haptik Arayüz Ve Kullanıcı Gruplarında Ürün Okunabilirliği Olgusu. ONLINE JOURNAL OF ART AND DESIGN , vol.2, no.7, 59-68.

NARTER, ÇINAR. "Elektronik İletişim Araçları Etkileşim Tasarımı Alanında Haptik Arayüz Ve Kullanıcı Gruplarında Ürün Okunabilirliği Olgusu," ONLINE JOURNAL OF ART AND DESIGN , vol.2, no.7, 59-68, 2019

NARTER, ÇINAR. "Elektronik İletişim Araçları Etkileşim Tasarımı Alanında Haptik Arayüz Ve Kullanıcı Gruplarında Ürün Okunabilirliği Olgusu." ONLINE JOURNAL OF ART AND DESIGN , vol.2, no.7, pp.59-68, 2019

NARTER, Ç. (2019) . "Elektronik İletişim Araçları Etkileşim Tasarımı Alanında Haptik Arayüz Ve Kullanıcı Gruplarında Ürün Okunabilirliği Olgusu." ONLINE JOURNAL OF ART AND DESIGN , vol.2, no.7, pp.59-68.

@article{article, author={ÇINAR NARTER}, title={Elektronik İletişim Araçları Etkileşim Tasarımı Alanında Haptik Arayüz Ve Kullanıcı Gruplarında Ürün Okunabilirliği Olgusu}, journal={ONLINE JOURNAL OF ART AND DESIGN}, year=2019, pages={59-68} }