Ç. NARTER, "Elektronik İletişim Araçları Etkileşim Tasarımı Alanında Haptik Arayüz Ve Kullanıcı Gruplarında Ürün Okunabilirliği Olgusu," ONLINE JOURNAL OF ART AND DESIGN , vol.2, no.7, pp.59-68, 2019
NARTER, Ç. 2019. Elektronik İletişim Araçları Etkileşim Tasarımı Alanında Haptik Arayüz Ve Kullanıcı Gruplarında Ürün Okunabilirliği Olgusu. ONLINE JOURNAL OF ART AND DESIGN , vol.2, no.7 , 59-68.
NARTER, Ç., (2019). Elektronik İletişim Araçları Etkileşim Tasarımı Alanında Haptik Arayüz Ve Kullanıcı Gruplarında Ürün Okunabilirliği Olgusu. ONLINE JOURNAL OF ART AND DESIGN , vol.2, no.7, 59-68.
NARTER, ÇINAR. "Elektronik İletişim Araçları Etkileşim Tasarımı Alanında Haptik Arayüz Ve Kullanıcı Gruplarında Ürün Okunabilirliği Olgusu," ONLINE JOURNAL OF ART AND DESIGN , vol.2, no.7, 59-68, 2019
NARTER, ÇINAR. "Elektronik İletişim Araçları Etkileşim Tasarımı Alanında Haptik Arayüz Ve Kullanıcı Gruplarında Ürün Okunabilirliği Olgusu." ONLINE JOURNAL OF ART AND DESIGN , vol.2, no.7, pp.59-68, 2019
NARTER, Ç. (2019) . "Elektronik İletişim Araçları Etkileşim Tasarımı Alanında Haptik Arayüz Ve Kullanıcı Gruplarında Ürün Okunabilirliği Olgusu." ONLINE JOURNAL OF ART AND DESIGN , vol.2, no.7, pp.59-68.
@article{article, author={ÇINAR NARTER}, title={Elektronik İletişim Araçları Etkileşim Tasarımı Alanında Haptik Arayüz Ve Kullanıcı Gruplarında Ürün Okunabilirliği Olgusu}, journal={ONLINE JOURNAL OF ART AND DESIGN}, year=2019, pages={59-68} }