Atıf Formatları
Küresel Otomotiv Markalarının Dijital Reklam Çalışmalarında Yerelleştirmeyi Kullanımı
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

R. G. Öztürk, "Küresel Otomotiv Markalarının Dijital Reklam Çalışmalarında Yerelleştirmeyi Kullanımı," Premium E-Journal of Social Sciences , vol.7, no.33, pp.855-874, 2023

Öztürk, R. G. 2023. Küresel Otomotiv Markalarının Dijital Reklam Çalışmalarında Yerelleştirmeyi Kullanımı. Premium E-Journal of Social Sciences , vol.7, no.33 , 855-874.

Öztürk, R. G., (2023). Küresel Otomotiv Markalarının Dijital Reklam Çalışmalarında Yerelleştirmeyi Kullanımı. Premium E-Journal of Social Sciences , vol.7, no.33, 855-874.

Öztürk, RUKİYE. "Küresel Otomotiv Markalarının Dijital Reklam Çalışmalarında Yerelleştirmeyi Kullanımı," Premium E-Journal of Social Sciences , vol.7, no.33, 855-874, 2023

Öztürk, RUKİYE G. . "Küresel Otomotiv Markalarının Dijital Reklam Çalışmalarında Yerelleştirmeyi Kullanımı." Premium E-Journal of Social Sciences , vol.7, no.33, pp.855-874, 2023

Öztürk, R. G. (2023) . "Küresel Otomotiv Markalarının Dijital Reklam Çalışmalarında Yerelleştirmeyi Kullanımı." Premium E-Journal of Social Sciences , vol.7, no.33, pp.855-874.

@article{article, author={RUKİYE GÜLAY ÖZTÜRK}, title={Küresel Otomotiv Markalarının Dijital Reklam Çalışmalarında Yerelleştirmeyi Kullanımı}, journal={Premium E-Journal of Social Sciences}, year=2023, pages={855-874} }