Atıf Formatları
Yeni İletişim Teknolojileri ile Marka İtibarı Yaratmak
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

B. SARAÇ Et Al. , "Yeni İletişim Teknolojileri ile Marka İtibarı Yaratmak," Yeni İletişim Ortamları ve Etkileşim Uluslararası Konferansı , İstanbul, Turkey, 2006

SARAÇ, B. Et Al. 2006. Yeni İletişim Teknolojileri ile Marka İtibarı Yaratmak. Yeni İletişim Ortamları ve Etkileşim Uluslararası Konferansı , (İstanbul, Turkey).

SARAÇ, B., BAYAZIT, D. Z., ÜRPER, O., & PANAYIRCI, U. C., (2006). Yeni İletişim Teknolojileri ile Marka İtibarı Yaratmak . Yeni İletişim Ortamları ve Etkileşim Uluslararası Konferansı, İstanbul, Turkey

SARAÇ, BELKIS Et Al. "Yeni İletişim Teknolojileri ile Marka İtibarı Yaratmak," Yeni İletişim Ortamları ve Etkileşim Uluslararası Konferansı, İstanbul, Turkey, 2006

SARAÇ, BELKIS Et Al. "Yeni İletişim Teknolojileri ile Marka İtibarı Yaratmak." Yeni İletişim Ortamları ve Etkileşim Uluslararası Konferansı , İstanbul, Turkey, 2006

SARAÇ, B. Et Al. (2006) . "Yeni İletişim Teknolojileri ile Marka İtibarı Yaratmak." Yeni İletişim Ortamları ve Etkileşim Uluslararası Konferansı , İstanbul, Turkey.

@conferencepaper{conferencepaper, author={BELKIS SARAÇ Et Al. }, title={Yeni İletişim Teknolojileri ile Marka İtibarı Yaratmak}, congress name={Yeni İletişim Ortamları ve Etkileşim Uluslararası Konferansı}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2006}}