Atıf Formatları
Pazarlamanın Yeni Tanımı ve Pazarlama Karmasındaki Değişime İlişkin Değerlendirmeler
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Ö. TORLAK, "Pazarlamanın Yeni Tanımı ve Pazarlama Karmasındaki Değişime İlişkin Değerlendirmeler," Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.8, no.1, pp.129-155, 2022

TORLAK, Ö. 2022. Pazarlamanın Yeni Tanımı ve Pazarlama Karmasındaki Değişime İlişkin Değerlendirmeler. Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.8, no.1 , 129-155.

TORLAK, Ö., (2022). Pazarlamanın Yeni Tanımı ve Pazarlama Karmasındaki Değişime İlişkin Değerlendirmeler. Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.8, no.1, 129-155.

TORLAK, ÖMER. "Pazarlamanın Yeni Tanımı ve Pazarlama Karmasındaki Değişime İlişkin Değerlendirmeler," Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.8, no.1, 129-155, 2022

TORLAK, ÖMER. "Pazarlamanın Yeni Tanımı ve Pazarlama Karmasındaki Değişime İlişkin Değerlendirmeler." Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.8, no.1, pp.129-155, 2022

TORLAK, Ö. (2022) . "Pazarlamanın Yeni Tanımı ve Pazarlama Karmasındaki Değişime İlişkin Değerlendirmeler." Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.8, no.1, pp.129-155.

@article{article, author={ÖMER TORLAK}, title={Pazarlamanın Yeni Tanımı ve Pazarlama Karmasındaki Değişime İlişkin Değerlendirmeler}, journal={Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi}, year=2022, pages={129-155} }