Ö. TORLAK, "Pazarlamanın Yeni Tanımı ve Pazarlama Karmasındaki Değişime İlişkin Değerlendirmeler," Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.8, no.1, pp.129-155, 2022
TORLAK, Ö. 2022. Pazarlamanın Yeni Tanımı ve Pazarlama Karmasındaki Değişime İlişkin Değerlendirmeler. Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.8, no.1 , 129-155.
TORLAK, Ö., (2022). Pazarlamanın Yeni Tanımı ve Pazarlama Karmasındaki Değişime İlişkin Değerlendirmeler. Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.8, no.1, 129-155.
TORLAK, ÖMER. "Pazarlamanın Yeni Tanımı ve Pazarlama Karmasındaki Değişime İlişkin Değerlendirmeler," Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.8, no.1, 129-155, 2022
TORLAK, ÖMER. "Pazarlamanın Yeni Tanımı ve Pazarlama Karmasındaki Değişime İlişkin Değerlendirmeler." Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.8, no.1, pp.129-155, 2022
TORLAK, Ö. (2022) . "Pazarlamanın Yeni Tanımı ve Pazarlama Karmasındaki Değişime İlişkin Değerlendirmeler." Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.8, no.1, pp.129-155.
@article{article, author={ÖMER TORLAK}, title={Pazarlamanın Yeni Tanımı ve Pazarlama Karmasındaki Değişime İlişkin Değerlendirmeler}, journal={Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi}, year=2022, pages={129-155} }