Atıf Formatları
Değişen Rekabetçilik: Makro ve Mikro Değerlendirmeler
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

D. Z. BAYAZIT, "Rekabet Aracı Olarak Karşılaştırmalı Reklam," In Değişen Rekabetçilik , Ankara: Nobel Bilimsel Eserler, 2019, pp.61-79.

BAYAZIT, D. Z. Rekabet Aracı Olarak Karşılaştırmalı Reklam. 2019. In Değişen Rekabetçilik , Nobel Bilimsel Eserler, Ankara, 61-79.

BAYAZIT, D. Z., (2019). Rekabet Aracı Olarak Karşılaştırmalı Reklam. Değişen Rekabetçilik (pp.61-79), Ankara: Nobel Bilimsel Eserler.

BAYAZIT, DİDEM. "Rekabet Aracı Olarak Karşılaştırmalı Reklam." In Değişen Rekabetçilik , 61-79. Ankara: Nobel Bilimsel Eserler, 2019

BAYAZIT, DİDEM Z. . "Rekabet Aracı Olarak Karşılaştırmalı Reklam." Değişen Rekabetçilik , Nobel Bilimsel Eserler, 2019, pp.61-79.

BAYAZIT, D. Z. (2019) "Rekabet Aracı Olarak Karşılaştırmalı Reklam", Değişen Rekabetçilik . Ankara: Nobel Bilimsel Eserler.

@bookchapter{bookchapter, author ={DİDEM ZEYNEP BAYAZIT}, chaptertitle={Rekabet Aracı Olarak Karşılaştırmalı Reklam}, booktitle={ Değişen Rekabetçilik}, publisher={Nobel Bilimsel Eserler}, city={Ankara},year={2019} }