D. Z. BAYAZIT, "Rekabet Aracı Olarak Karşılaştırmalı Reklam," In Değişen Rekabetçilik , Ankara: Nobel Bilimsel Eserler, 2019, pp.61-79.
BAYAZIT, D. Z. Rekabet Aracı Olarak Karşılaştırmalı Reklam. 2019. In Değişen Rekabetçilik , Nobel Bilimsel Eserler, Ankara, 61-79.
BAYAZIT, D. Z., (2019). Rekabet Aracı Olarak Karşılaştırmalı Reklam. Değişen Rekabetçilik (pp.61-79), Ankara: Nobel Bilimsel Eserler.
BAYAZIT, DİDEM. "Rekabet Aracı Olarak Karşılaştırmalı Reklam." In Değişen Rekabetçilik , 61-79. Ankara: Nobel Bilimsel Eserler, 2019
BAYAZIT, DİDEM Z. . "Rekabet Aracı Olarak Karşılaştırmalı Reklam." Değişen Rekabetçilik , Nobel Bilimsel Eserler, 2019, pp.61-79.
BAYAZIT, D. Z. (2019) "Rekabet Aracı Olarak Karşılaştırmalı Reklam", Değişen Rekabetçilik . Ankara: Nobel Bilimsel Eserler.
@bookchapter{bookchapter, author ={DİDEM ZEYNEP BAYAZIT}, chaptertitle={Rekabet Aracı Olarak Karşılaştırmalı Reklam}, booktitle={ Değişen Rekabetçilik}, publisher={Nobel Bilimsel Eserler}, city={Ankara},year={2019} }