G. ÖYMEN KALE And H. BARAN, "GERÇEK ZAMANLI PAZARLAMANIN MARKALAR ÜZERİNDEKİ ROLÜ:“GAME OF THRONES” ÖRNEĞİ," HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , 2020
ÖYMEN KALE, G. And BARAN, H. 2020. GERÇEK ZAMANLI PAZARLAMANIN MARKALAR ÜZERİNDEKİ ROLÜ:“GAME OF THRONES” ÖRNEĞİ. HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES .
ÖYMEN KALE, G., & BARAN, H., (2020). GERÇEK ZAMANLI PAZARLAMANIN MARKALAR ÜZERİNDEKİ ROLÜ:“GAME OF THRONES” ÖRNEĞİ. HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES .
ÖYMEN KALE, GÖZDE, And HAZAL BARAN. "GERÇEK ZAMANLI PAZARLAMANIN MARKALAR ÜZERİNDEKİ ROLÜ:“GAME OF THRONES” ÖRNEĞİ," HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , 2020
ÖYMEN KALE, GÖZDE Ö. And BARAN, HAZAL. "GERÇEK ZAMANLI PAZARLAMANIN MARKALAR ÜZERİNDEKİ ROLÜ:“GAME OF THRONES” ÖRNEĞİ." HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , 2020
ÖYMEN KALE, G. And BARAN, H. (2020) . "GERÇEK ZAMANLI PAZARLAMANIN MARKALAR ÜZERİNDEKİ ROLÜ:“GAME OF THRONES” ÖRNEĞİ." HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES .
@article{article, author={GÖZDE ÖYMEN ENGİNDENİZ And author={HAZAL BARAN}, title={GERÇEK ZAMANLI PAZARLAMANIN MARKALAR ÜZERİNDEKİ ROLÜ:“GAME OF THRONES” ÖRNEĞİ}, journal={HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES}, year=2020}