Atıf Formatları
Lüks Moda Markalarının E-Ticarette Yükselişi: Gucci ve Burberry Örneği
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

G. ÖYMEN And H. Özer, "Lüks Moda Markalarının E-Ticarette Yükselişi: Gucci ve Burberry Örneği," Ulusal Dijital Çağ ve Yeni İletişim Düzeni Sempozyumu' , 2021

ÖYMEN, G. And Özer, H. 2021. Lüks Moda Markalarının E-Ticarette Yükselişi: Gucci ve Burberry Örneği. Ulusal Dijital Çağ ve Yeni İletişim Düzeni Sempozyumu' .

ÖYMEN, G., & Özer, H., (2021). Lüks Moda Markalarının E-Ticarette Yükselişi: Gucci ve Burberry Örneği . Ulusal Dijital Çağ ve Yeni İletişim Düzeni Sempozyumu'

ÖYMEN, GÖZDE, And Hazer Özer. "Lüks Moda Markalarının E-Ticarette Yükselişi: Gucci ve Burberry Örneği," Ulusal Dijital Çağ ve Yeni İletişim Düzeni Sempozyumu', 2021

ÖYMEN, GÖZDE Ö. And Özer, Hazer. "Lüks Moda Markalarının E-Ticarette Yükselişi: Gucci ve Burberry Örneği." Ulusal Dijital Çağ ve Yeni İletişim Düzeni Sempozyumu' , 2021

ÖYMEN, G. And Özer, H. (2021) . "Lüks Moda Markalarının E-Ticarette Yükselişi: Gucci ve Burberry Örneği." Ulusal Dijital Çağ ve Yeni İletişim Düzeni Sempozyumu' .

@conferencepaper{conferencepaper, author={GÖZDE ÖYMEN ENGİNDENİZ And author={Hazer Özer}, title={Lüks Moda Markalarının E-Ticarette Yükselişi: Gucci ve Burberry Örneği}, congress name={Ulusal Dijital Çağ ve Yeni İletişim Düzeni Sempozyumu'}, city={}, country={}, year={2021}}