İ. K. ARSLAN, "Uyarıcıların önemi: Mağaza atmosferinin içgüdüsel satın alma üzerindeki etkileri," İstanbul ticaret üniversitesi girişimcilik dergisi , 2020
ARSLAN, İ. K. 2020. Uyarıcıların önemi: Mağaza atmosferinin içgüdüsel satın alma üzerindeki etkileri. İstanbul ticaret üniversitesi girişimcilik dergisi .
ARSLAN, İ. K., (2020). Uyarıcıların önemi: Mağaza atmosferinin içgüdüsel satın alma üzerindeki etkileri. İstanbul ticaret üniversitesi girişimcilik dergisi .
ARSLAN, İSMET. "Uyarıcıların önemi: Mağaza atmosferinin içgüdüsel satın alma üzerindeki etkileri," İstanbul ticaret üniversitesi girişimcilik dergisi , 2020
ARSLAN, İSMET K. . "Uyarıcıların önemi: Mağaza atmosferinin içgüdüsel satın alma üzerindeki etkileri." İstanbul ticaret üniversitesi girişimcilik dergisi , 2020
ARSLAN, İ. K. (2020) . "Uyarıcıların önemi: Mağaza atmosferinin içgüdüsel satın alma üzerindeki etkileri." İstanbul ticaret üniversitesi girişimcilik dergisi .
@article{article, author={İSMET KAHRAMAN ARSLAN}, title={Uyarıcıların önemi: Mağaza atmosferinin içgüdüsel satın alma üzerindeki etkileri}, journal={İstanbul ticaret üniversitesi girişimcilik dergisi}, year=2020}