Atıf Formatları
GROUPON SATICILARI IÇIN TEKRAR SATIN ALMA VE AĞIZDAN-AĞIZA PAZARLAMAYI YÖNLENDIREN ETKENLER
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. ARI, "DRIVERS OF REPEAT PURCHASE AND WORD-OF-MOUTH FOR GROUPON MERCHANTS," Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.0, no.Pazarlama Kongresi Özel sayısı, pp.59-85, 2017

ARI, E. 2017. DRIVERS OF REPEAT PURCHASE AND WORD-OF-MOUTH FOR GROUPON MERCHANTS. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.0, no.Pazarlama Kongresi Özel sayısı , 59-85.

ARI, E., (2017). DRIVERS OF REPEAT PURCHASE AND WORD-OF-MOUTH FOR GROUPON MERCHANTS. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.0, no.Pazarlama Kongresi Özel sayısı, 59-85.

ARI, Ela. "DRIVERS OF REPEAT PURCHASE AND WORD-OF-MOUTH FOR GROUPON MERCHANTS," Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.0, no.Pazarlama Kongresi Özel sayısı, 59-85, 2017

ARI, Ela. "DRIVERS OF REPEAT PURCHASE AND WORD-OF-MOUTH FOR GROUPON MERCHANTS." Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.0, no.Pazarlama Kongresi Özel sayısı, pp.59-85, 2017

ARI, E. (2017) . "DRIVERS OF REPEAT PURCHASE AND WORD-OF-MOUTH FOR GROUPON MERCHANTS." Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.0, no.Pazarlama Kongresi Özel sayısı, pp.59-85.

@article{article, author={Ela ARI}, title={DRIVERS OF REPEAT PURCHASE AND WORD-OF-MOUTH FOR GROUPON MERCHANTS}, journal={Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2017, pages={59-85} }