Atıf Formatları
Kriz İletişiminde Sosyal Medya Yönetimi: United Airlines ve Overbooking Kriz Analizi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. E. IŞIK And E. TATLI, "Kriz İletişiminde Sosyal Medya Yönetimi: United Airlines ve Overbooking Kriz Analizi," Uluslararası Hukuk ve Sosyal Bilim Araştırmaları Dergisi , vol.5, no.2, pp.1-38, 2024

IŞIK, M. E. And TATLI, E. 2024. Kriz İletişiminde Sosyal Medya Yönetimi: United Airlines ve Overbooking Kriz Analizi. Uluslararası Hukuk ve Sosyal Bilim Araştırmaları Dergisi , vol.5, no.2 , 1-38.

IŞIK, M. E., & TATLI, E., (2024). Kriz İletişiminde Sosyal Medya Yönetimi: United Airlines ve Overbooking Kriz Analizi. Uluslararası Hukuk ve Sosyal Bilim Araştırmaları Dergisi , vol.5, no.2, 1-38.

IŞIK, MUHAMMET, And ERDEM TATLI. "Kriz İletişiminde Sosyal Medya Yönetimi: United Airlines ve Overbooking Kriz Analizi," Uluslararası Hukuk ve Sosyal Bilim Araştırmaları Dergisi , vol.5, no.2, 1-38, 2024

IŞIK, MUHAMMET E. And TATLI, ERDEM. "Kriz İletişiminde Sosyal Medya Yönetimi: United Airlines ve Overbooking Kriz Analizi." Uluslararası Hukuk ve Sosyal Bilim Araştırmaları Dergisi , vol.5, no.2, pp.1-38, 2024

IŞIK, M. E. And TATLI, E. (2024) . "Kriz İletişiminde Sosyal Medya Yönetimi: United Airlines ve Overbooking Kriz Analizi." Uluslararası Hukuk ve Sosyal Bilim Araştırmaları Dergisi , vol.5, no.2, pp.1-38.

@article{article, author={MUHAMMET EFE IŞIK And author={ERDEM TATLI}, title={Kriz İletişiminde Sosyal Medya Yönetimi: United Airlines ve Overbooking Kriz Analizi}, journal={Uluslararası Hukuk ve Sosyal Bilim Araştırmaları Dergisi}, year=2024, pages={1-38} }