Atıf Formatları
Viral Pazarlama Stratejileri ve Viral Reklamcılık: Disiplinlerarası Bir Yaklaşım
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. S. Kara And G. Sunal Kızıl, "Bir Eğlence Unsuru Olarak Viral Video Uygulamalarına Yönelik Bir İnceleme," In Viral Pazarlama Stratejileri ve Viral Reklamcılık , İstanbul: Nobel Akademik Yayıncılık, 2021, pp.115-130.

Kara, A. S. And Sunal Kızıl, G. Bir Eğlence Unsuru Olarak Viral Video Uygulamalarına Yönelik Bir İnceleme. 2021. In Viral Pazarlama Stratejileri ve Viral Reklamcılık , Nobel Akademik Yayıncılık, İstanbul, 115-130.

Kara, A. S., & Sunal Kızıl, G., (2021). Bir Eğlence Unsuru Olarak Viral Video Uygulamalarına Yönelik Bir İnceleme. Viral Pazarlama Stratejileri ve Viral Reklamcılık (pp.115-130), İstanbul: Nobel Akademik Yayıncılık.

Kara, AYŞE, And GÖZDE SUNAL KIZIL. "Bir Eğlence Unsuru Olarak Viral Video Uygulamalarına Yönelik Bir İnceleme." In Viral Pazarlama Stratejileri ve Viral Reklamcılık , 115-130. İstanbul: Nobel Akademik Yayıncılık, 2021

Kara, AYŞE S. And Sunal Kızıl, GÖZDE S. . "Bir Eğlence Unsuru Olarak Viral Video Uygulamalarına Yönelik Bir İnceleme." Viral Pazarlama Stratejileri ve Viral Reklamcılık , Nobel Akademik Yayıncılık, 2021, pp.115-130.

Kara, A. S. And Sunal Kızıl, G. (2021) "Bir Eğlence Unsuru Olarak Viral Video Uygulamalarına Yönelik Bir İnceleme", Viral Pazarlama Stratejileri ve Viral Reklamcılık . İstanbul: Nobel Akademik Yayıncılık.

@bookchapter{bookchapter, author ={AYŞE SİMİN KARA And author ={GÖZDE SUNAL KIZIL}, chaptertitle={Bir Eğlence Unsuru Olarak Viral Video Uygulamalarına Yönelik Bir İnceleme}, booktitle={ Viral Pazarlama Stratejileri ve Viral Reklamcılık}, publisher={Nobel Akademik Yayıncılık}, city={İstanbul},year={2021} }